❦ Bir Umut ❦

3.3K 212 329
                                    

Merhabalar canlarımm

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Merhabalar canlarımm. Umarım iyisinizdir, bölümü çok geç attığımın farkındayım. Lütfen kusura bakmayın, ve desteklerinizi esirgemeyin. Sorunlarım vardı ve bunları da Panoma yazdım. Orayı kontrol ederseniz bana hak vereceksiniz inanıyorum. Çok uzatmadan geçelim herkese keyifli okumalar ❤️

Tiktok: atesparen

Instagram: atesparen_

Wattpad: @atesparen

Düzenlemeleri yapacağım onlara takılmayın 🪐🌠❤️

🌠

Berdel kararıyla şoka girerken Azad abim gelip kolumdan tuttuğu gibi odama sürüklemeye başladı. Tüm direnişlerime rağmen kaskatı kesilen bedenimi ayıramadım. Odaya geçtiğimizde kolumu sertçe çektim abimden.

- Ne yapıyorsun abi, bunları hak etmişim gibi kolumdan tutup, sürükleyip getiriyorsun buraya.

Gözlerimden düşen yaşlara hâkim olamadım. Ağlamaktan nefret etsem de bu duruma karşı koyamadım. Kimsenin ağlamamdan zevk almasını istemiyorum.

Azad: Asıl sen ne yapıyorsun Arin, ağalar bir karar verdi buna uyacaksın sesini çıkarmayacaksın.

Benim hayatımı yazıyorlar bana sormadan. Bir hikaye kuruyorlar beni ortasına alıyorlar. Ben böyle bir şeye izin verecekmiydim ? HAYIR.

- Abi ne diyorsun sen ? Suç, hata, sorumluluk onlardayken benim bu saçma karara, kurala uyucağımı sanıyorsanız büyük yanılıyorsunuz. Evet Şiyar abim bir hata yaptı onunu bedelini ödüyoruz zaten, o kız bu evdeyken biz bu hatanın bedelini en büyük şekilde ödüyoruz zaten.

Dedim tüm asilliğimi ortaya koyarak. Bu kararı kabul etmeleri hataydı zaten, ben sadece onların yanlışını düzeltiyordum. Ben intikam ateşinde yanarken Berzan'a eş, abimin katili olan Afran'a yenge ve ailesine gelin olamazdım.

Azad: Sen kendini ne sanıyorsun Arin. Ağaların kararına mı karşı geliyorsun. Yanında kim var peki, seni koruyup kararına saygı duyacak biri varmı ? Aaa doğru ya o çok sevdiğin sevgilin Mirza seni arkasında bırakıp başkasıyla evlenmişti öyle değil mi ?

Canımı yakacak o kozu kullanıyordu. Mirza diye biri yok artık olmayacak da. Bunu defalarca söyledim ama o geri kalmayıp benim dediklerimin aksine canımı yakmak için söylüyordu bunları. Bu zamana kadar düşman olarak gördükleri aileyi bir çırpıda hayatımıza almaları saçmalıktan ibaretti.

- Kabul etmiyorum anladınız mı ?! Ölürüm de evlenmem o adamla. Ya ben senin kız kardeşinim bu ailenin kızıyım, kapıdaki köpeğe gösterdiğiniz muameleyi bana gösteriyorsunuz farkında mısınız ? Ne olursa olsun Mardin Midyat yıkılsa bile evlenmem !!

Hayat IşığıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin