Herkese yeni bölümden selam, lütfen bakmak için de olsa sol alttaki o minicik yıldızı patlatıp öyle okumanıza devam edin. Umarım bölümü beğenirsiniz, keyifli okumalar dilerim 💗 seviliyorsunuz ❤️ 💖
Takip edin benii 🎀
Instagram: atesparen _
Tiktok: atesparen
Wattpad: @atesparen
Kota koyuyorum lütfen dolduralım 💝
Yorum: 200 🗯️
Vote:100 ❤️
"Unutma mahkûmiyet hiç
bir zaman tek taraflı olmaz."~ Beyaz Leke ~
- Abi neden beni bırakıp gittin ? Sensiz ben ne hale geldim biliyor musun sen ? Senin yokluğunda ki tüm gecelerde rabbime dua ettim seni görebilmek için. Hiç mi merak etmedin beni hâ ?!
Aras: Abim seni hiç unutur muyum ? Senin için dünyayı yakarım ben ceylan bakışlım. Bak şimdi yanındayım, baş ucunda bu sefer de sana birşey olmasın diye ben dua ediyorum güzelim. Sen kendini yorma çünkü ben buradayım.
- Aras abi, sen beni koruyup kolluyordun, her sorunumda yanımda oluyordun, babamın aksine bana sahip çıkıyordun. Hani bana hep derdin ya "Tek olan insan daha da güçlüdür. Çünkü bu zamana kadar herşeyi yenip galibiyeti kendi lehine çevirmiştir." diye, abi artık bende o güç yok. Ben artık galibiyeti değil de mağlubiyeti istiyorum. Ben artık sevdiğim insanları yanımda istiyorum, ben artık seni yanımda istiyorum...
Aras: Ceylan gözlüm, ben her zaman senin yanında olacağım. Beni göremediğin zaman seni bıraktığımı asla düşünme olur mu ? Ben senin her zaman kalbindeyim güzelim benim.
- Beni istemediğim evliliğe zorluyorlar abi. Senin katilinin kardeşiyle evlenemem ben abim. Onların eceli olacağıma gelini mi olacağım ben ? Lütfen kurtar beni bu evlilikten abi lütfen..
Aras: Arin'im, abim gitemem gerek sakın üzme kendini dik dur Arin Mirya...
- Abi, nereye gidiyorsun ? Lütfen sen de beni Berat abim gibi yüz üstü bırakma. Şiyar ve Azad abim gibi beni görmezden gelme. Abi kurban olayım beni yanlız bırakma sana çok ihtiyacım var ! LÜTFEN ABİ, LÜTFEN BENİ BIRAKIP GİTME, HANİ SENİN CEYLAN GÖZLÜNDÜM ? BUNU BANA REVA GÖRME ABİ LÜTFEN, LÜTFEN GİTME...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hayat Işığı
Teen FictionArin'in yüreği, sevgiyle acı arasında sıkışıp kaldı. Berzan'ın gözlerindeki acı, Arin'e duyduğu sevgiye karşı koyamadığı gerçeğini yansıtıyordu. Bu iki âşık, sevginin acımasız gerçekleriyle yüzleşirken, duygusal karmaşalarının içinde sıkışıp kalmışl...