Başlamadan önce belirlemek isterim ki emeğimin karşılığını alamıyorum. Lütfen sizden tek istediğim şu sol alttaki minicik yıldızı patlatıp bana destek olmanız.
Hellooooğ tatlığğmmm nasılsınız 💓 Yeni bölümle sizlerleyim. Sizi seviyorum beni takip etmeyi ve lütfen oy ve yorum yapmayı unutmayınız ❤️ ❤️
Kota koyuyorum ama ne yazıkki dolmuyor. Lütfen okuyan bakan herkes oy verebilir mi ??
Instagram atesparen_
Tiktok atesparen
Wattpad @atesparenYorum: 150 🗯️
Vote: 100 ❤️
Keyifli okumalar dilerim 💗 🙈 Bölüm Düzenlenecek
"Sizin Hayır Sandığınız Şer, Şer Sandığınız Şeyde Hayır Vardır. Allah(c.c.) Bilir, Siz Bilmezsiniz."
(Bakara Sûresi / 216)O korktuğum şey başıma gelmesin diye dua ediyordum. Lütfen lütfen kimse beni duymamış olsun. Böylelikle çocukluğumun, gençliğimin, hayatımın, ve geri kalan yıllarımın intikamını almış olayım.
Eğitimimi elimden aldıkları yılların acısını çıkarayım. Zamanında okutmayıp eve hapseden ailemden intikamımı alayım. Ne kadar dayak yesem de okulumdan asla vazgeçmemiştim. Okumuştum, küçük yıllarımda okumama izin vermeyen babama ve aileme azimli olduğumu göstermiştim.
Sonrasında ne mi oldu ? Moda tasarımcısı oldum diye işimi yapmamı engellediler. Ama ben yine bunun altında kalmayıp kendime iş kurdum, iş hayatına atıldığım yılda da İnci ile orada tanıştık. Tam yirmi yaşıma girdiğimde o vardı yanımda, sonrasında da hiç bırakmamıştı beni. Her doğum günümde yanımda olmuştu.
Güvendiğim insanlardan biriydi İnci. Eğer bu yaptığım şeyi öğrenirseler İnci'nin başına bela olurlardı. Bunu iyi biliyordum ama İnci'den de başka seçeneğim, güvendiğim yoktu.
Kapı yavaş yavaş açıldı, kulbu duvarla buluştu, daha sonrasında o kadar sert çarptı ki duvara, birden bire irkildim. Yüzümü yavaşça kapıda olan kişiye doğru kaldırdım. Kapıdaki BABAMDI.
İŞTE ŞİMDİ YANMIŞTIM, TABİ BENLE BERBER İNCİ'DE.
Ezman Ağa burnundan soluyordu. Nefret dolu, pis bakışlarını gezindirdi yüzümde, bir kaç büyük adım atınca saçlarıma yapıştı. O kadar kuvvetli çekiyordu ki neye uğradığımı şaşırmıştım. O büyük cüsseli adamdan kurtaramadım kendimi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hayat Işığı
Teen FictionArin'in yüreği, sevgiyle acı arasında sıkışıp kaldı. Berzan'ın gözlerindeki acı, Arin'e duyduğu sevgiye karşı koyamadığı gerçeğini yansıtıyordu. Bu iki âşık, sevginin acımasız gerçekleriyle yüzleşirken, duygusal karmaşalarının içinde sıkışıp kalmışl...