❦ Bayram ❦

2.2K 142 60
                                    

Uzun bir aradan sonra herkese selam

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Uzun bir aradan sonra herkese selam. Okullar bittiğine göre bölümleri hızlı hızlı yazıp atacağım merak etmeyin 💓 oy ve yorum yaparsanız sevinirim

🌼🌼🌼

Ev ve Aile ne demekti ? Sadece bir kelime dağarcığı mıydı ? Kimisi için Ev; Huzurun başlangıcı ve yaşandığı yerdi. Aile ise; Sevdiğin insanların bir arada olması ve her ne olursa olsun kararlarında yanında durmasıydı.

Bu gerçek ya da soyut olan bilgi benim hayatımda da var mıydı ? Bir an olsun hayatı sorgulama isteğini kafamdan silip attım. Çünkü böyle bir gerçek yoktu. Sevdiğim belki de seviyor olarak bildiğim ailem var ile yok arasındaydı. Ben onları onlar da beni sevmiyordu. Hiç değilse artık sevmiyordular.

Şimdi ise altı aylığına yanında duracağım aileden sevgi görürüm umuduna kapıldım. Belki de benim için en doğrusu Berzan Miroğlu'ydu. En nihayetinde altı aylığına öyleydi. Ya da öyle olacaktı. Çünkü Berzan hâlâ sunduğum teklife, anlaşmaya bir cevap vermemişti.

Aradan beş dakika geçmesine rağmen hâlâ donuk bir ifadeyle bakıyordu bana. Olayı, sözleri, zamanı kavramaya çalışıyordu sanırım. Sürekli ağzını açıp birşey söylemeye çalışıyordu ama onu birşey engelliyordu sanki. Bir türlü bana cevap vermiyordu.

Bu saçmalığa daha fazla dayanamayıp sorumu tekrar yönelttim, bir an önce kararı vermesini istiyordum.

- Sadece altı ay Berzan. Daha sonrasında ne sen beni göreceksin ne de ben seni bir daha göreceğim. Kararını düşün taşın demiyeceğim, kararını hemen burada ver.

Tehditvârice konuştum. Onu ve kararlarını bekleyecek zamanım yoktu. Er ya da geç bu anlaşmayı kabul edecekti zaten. Kabul ettiğine ise bin pişman olacaktı. Çünkü onlara öyle şeyler yaşatacaktım ki adımı lanetle anacaklardı.

Berzan: Ya bu kararı kabul etmezsem o zaman ne olur Adakan ? Bu sunduğun anlaşmayı ya ağalar duyarsa o zaman neler olabileceğini hiç düşünmedin mi ?

Kıt kafalı adam ya aklınca beni korkutuyordu. Ama ben bunları yermiyim yemem. Onu çıkmaza sokup her halükarda bu kararı kabul etmesini sağlayacaktım.

- Peki bende sana şunu söyleyim Berzan Miroğlu, sende bu kararı kabul etmezsen Delal'in başına neler gelebileceğini hiç düşünmedin mi ? Delal abimin iki çift güzel sözüne bakıyor öyle değil mi ? Onu öyle bir hale getiririm ki buna sen bile engel olamazsın !

Abilik duygusuna dair hiç birşey hissetmediği kömür karası gözlerinden okunuyordu. Delal kaçarak kendini bütün aileden soğutmuştu. Bu da açıkça belli oluyordu. Ne Berzan ne de diğerleri Delal'in adını bile duymaya tahammül edemiyordular.

- Şimdi son kez tekrar soruyorum sana Berzan ağa anlaşmayı kabul ediyor musun yoksa etmiyor musun ?

Bir kaç dakika düşündü, ya da düşünüyormuş gibi yaptı. En sonunda kararını açıkladı.

Hayat IşığıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin