Selam ballarım nasılsınnız ? Lütfen oy ve yorum yapmayı unutmayın. Bölümün sonunda görüşlerinizi yazarsanız çok sevinirim şimdiden keyifli okumalar dilerim 💗 🙈
Beni takip edin 🌼 🦋
Instagram atesparen_
Tiktok atesparen
Wattpad @atesparenDüzenlemeyi yarın yapacağım 💗
"Hayatta hiç bir zaman kafamızdaki kadar harikulade
şeyler olmayacağını henüz idrak etmemiştim"~ Kürk Mantolu Madonna ~
Bu kadın neler söylüyordu böyle ? Nefes dahi alamadan onu dinliyordum. Her konuştuğu kelimede haddini fazlasıyla aşıyordu. Berzan da annesine karşı oldukça sinirliydi. Bunu konuşmasından ve haraketlerinden belli ettiriyordu.
Berzan: Anne ! Karım hakkında doğru konuş. Arin artık benim dini nikahlı karım. O artık ağa karısı. Herkes bundan sonra haddini bilip, kelimelerine dikkat edecek. O Miroğlu ailesinin gelini.
Berzan'a ne kadar sinir olsam da cadı annesine karşı beni savunduğu için ona teşekkür bile edebilirdim. Dilşad hanım ilk baştan beri beni sevmiyordu, ve bunu açıkça belli ettiriyordu. Her yüzüme baktığında tiksintiyle kafasını geri çeviriyordu.
Dilşad: Oğul sen beni dinlemiyorsun herhal. Bu kız bizi rezil edecek, Mardin'in alay konusu olacağız. Bu kız ne biçim giyinmiş, hem Arin daha ailesi ile geçinemiyor, bizle, düşmanıyla nasıl geçinsin hâ ? Bak bizim bir saygınlığımız, tanınmışlığımız var. Ağa karıları Arin'in giyinişi, hal ve hareketleri hakkında dedikodu çıkarırlar. Yol yakınken boşan oğlum.
Öfkemi kontrol altına alamıyordum artık, hergün bir olay bir kaos. Madem alay konusu olacaklardı, zorla mı kendimi onlara gelin verdim ? Yarı açık olan kapıyı sonuna kadar açıp içeri geçtim.
- Madem ki sizin bir saygınlığınız ve tanınmışlığınız var ben zorla mı kendimi size gelin veriyorum ? Ayrıca benim kıyafetimle ilgili son yorum yapacak kişi sizsiniz Dilşad hanım. Hem bakıyorum da Delal her haltı yerken saygınlık ve tanınmışlık kimsenin umurunda bile değildi. Hââ eğer diyorsanız ki sen böyle yaparak bizi rezil edeceksin Mardin'de alay konusu olacağız e o zaman kızınıza veremediğiniz ahlak kurallarını bana veririsiniz ki bu da imkansız.
Dedim sahte bir gülüş atarak. Lan sen önce git kendi kızının iffetini düşün, Delal her haltı yerken saygınlık ve tanınmışlığın bir önemi yok, ben yırtmaçlı bir elbise giydim diye Mardin'in alay konusu olacakmışım. Ama bir konu da haklıydı, ben onlarla asla iyi geçinmezdim. Miroğlu ailesinin her gününü zehir zemberek edecektim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hayat Işığı
Teen FictionArin'in yüreği, sevgiyle acı arasında sıkışıp kaldı. Berzan'ın gözlerindeki acı, Arin'e duyduğu sevgiye karşı koyamadığı gerçeğini yansıtıyordu. Bu iki âşık, sevginin acımasız gerçekleriyle yüzleşirken, duygusal karmaşalarının içinde sıkışıp kalmışl...