❦ Çığlık ❦

1.8K 127 69
                                    

" Kaderi Ancak Dua Değiştirir "

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

" Kaderi Ancak Dua Değiştirir "

Hz. Muhammed (s.a.v)

Merhaba ballarım nasılsınız ? Bölümü bugün yazmaya başladım, o yüzden çok ilerletemedim. Yarına bir aksilik çıkmazsa kına bölümünü yarın yazıp yine gece atacağım (belkii)

Lütfen duyuruda yaptığım konuşmaya kulak verin sizi çok seviyorum öpüldünüz tatlığğmmm 🐻 💗 🙈 bölüm düzenlenecek Keyifli okumalar dilerim 💝 💝

Beni takip edin 🌼

Instagram atesparen_
Tiktok atesparen
Wattpad @atesparen

Birinin beni mutfağa itmesiyle neye uğradığımı şaşırmıştım. Hayır iten kişi gerçekten gerizekalı olmalıydı. Ne diye beni gireceğim yere itiyordu ki ? Düştüğüm yerden kalkarken, karşımda beliren kişiyle ve çenemdeki elle irkildim.

Güçlükle ışıkları açmak için anahtarın yanına yanaşmaya çalıştım. Çenemi kırılacak gibi sıkan salak kimdi ?

Işıkları yaktığımda loş ışığın ŞİYAR ABİMİN yüzünde parladığını gördüm. Ne yani ? Neyin garezi vardı ki, bana böyle davranıyordu ? Ben olmasam onun hayatı yanmıştı.

Kendimi zor da olsa o kaskatı kesilen bedenden çekip kurtarmıştım. Kendisi mutlu olacak diye benim hayatım yanıyor, paşam birde gelmiş çenemi sıkıyor.

- Napıyorsun ya sen hâ ? Neyin garezi var hâlâ ? Evlenerek sizi büyük bir beladan kurtarıyorum, hâlâ bana böyle mi davranıyorsunuz ?

Kafasını bir sağa bir de sola eğerek boynunu kütletmişti. Ellerini mutfak tezgahına sertçe koyarak kaşlarını çatmıştı,

Şiyar: Asıl sen ne yapıyorsun ? Herkesin içinde beni ve Berat'ı şahitlik yerinden kaldırıp o şerefsizin abilerini mi oturttuyorsun ?

- Hayatımı zindana çevirenleri mi oturtsaydım ? Ne bekliyorsun beni yarı yolda bırakan Berat abimi mi ? Beni sevdası için ateşe atan seni mi  ? Beni görmezden gelen Azad abimi mi oturtsaydım ? Kusura bakma Şiyar Adakan ben sizin gibi iki yüzlü değilim. Sizin gibi saf salak da değilim-

Dediklerimin hepsi doğruydu. Bunu o da dahil tüm Adakan ailesi biliyordu. Gerçekleri yüzlerine vurunca suçlu yine ben oluyordum. Şiyar abim son sözlerimden sonra oldukça sinirlenmişti.

Şiyar: Bana bak Arin sen fazla olmaya başladın artık. Evlenecek olman büyüklerine, bana saygısızlık yapacaksın anlamına gelmez. O terbiyeni takın yoksa ben takmasını çok iyi bilirim. Ha ayrıca git ve derhal o mihri boz. Nasıl olur da bize verecekleri parayı ve diğer gayrimenkulleri sana vermelerini istersin ? Babam çok sinirli derhal git ve boz !!

Hayat IşığıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin