8 MART (Özel bölüm)🌸

234 10 0
                                    

Şarkı: Raviş-Güzel kadın

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Şarkı: Raviş-Güzel kadın.

Keyifli Okumalar!

Kadın özgürdür.
Kadın çocukdur.
Kadın annedir.
Ve
Kadın toplumun en büyük servetidir!


Mavi fır fırlı elbisemi giyinmişdim. Saçlarımı da iki tane hörmüşdü annem. Bu gün bayram olduğu için güzel giyinmem lazımış. Öyle söylemişdi annem. Ama ne bayramı olduğunu anlamamışdım. Oda babana sorarsın o sana anlatır demişdi.

"Gülce kızım hadi gel artık." Annemin aşağıdan bağırmasıyla bende "GELİYORUM ANNECİM." diye bağırmışdım.

Hızla odamdan çıkıb merdivenleri koşarak inmeye başlamışdım ama son basamakda ayağım takıldığı için düşüyordum ki birisi beni havada yakalamış ve kucağına almışdı.

"Niye koşuyorsun minik kuşum?" Gülümseyerek hayatımı kurtaran kahramanıma bakıyordum "CANIM KAHRAMANIM. Yine hayatımı kurtardın." Babam küçük bir kahkaha atdığında bende yanağından öpmüşdüm.

Hepimiz masaya oturmuşduk. Annem mutfağa gidib çaydanlığı getirdi ve masaya bırakdı. Sandalyesine oturacakdı ki babam sağ elinden tutdu ve avcunun içine kocaman bir öpücük kondurdu.

"Bayramın kutlu olsun meleğim." Dediğinde annem kocaman gülümsemiş ve babamın yanağına öpücük bırakmışdı.

Annem sandalyesine oturduğunda merakla babama dönmüşdüm "Baba?" Ağzına salatalık atdıkdan sonra bana bakmışdı "Çiçeyim?"

"Bu gün ne bayramı? Anneme sordum ama baban anlatır dedi. Beni de böyle giyindirdi. Güzel olmam lazımış öyle söyledi."

"Bu gün kadınların bayramı meleyim."

"Yani kızların bayramı?"

"Evet prensesim."

"O zaman beni neden tebrik etmiyorsunuz? Bende kızım."

"Sen kadın değilsin ki çocuksun daha." Sinirle abime döndüğümde çayından içiyordu. "Yaaa sen karışmasana." Diye mızmızlandığımda abim omuzlarını indirib kaldırmışdı.

Ellerimi önümde birleşdirdim ve dudaklarımı büzdüm.

"Ben size Küsdüm."

Annem sitemle "Ay kızım Allah aşkına ye şu yemeğini." Dediğinde bende az önce abimin yapdığı gibi omuzlarımı indirib kaldırdım.

Bana Sevmeyi Öğret Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin