Bu kitabda geçen bütün kişi ve kurumlar tamamen hayel ürünüdür. Gerçek kişi ve kurumalarla hiç bir ilgisi yokdur.
Bölüme başlamadan önce yıldıza basarmısınız? Ve rica ediyorum satır arasında yorumlarınızı belirtin. Sizlerin fikirleri benim için önemli.
Vattpada erişim yasağı getirilmiş Türkiye'de. Bu haberi gördüğüm an gerçekden çok kötü oldum. Ben Vattpad'a gire biliyorum çünkü yaşadığım yerde öyle bir problem yok. Ama inşAllah kısa bir sürede bu saçmalık ortadan kalkar, yazarların emekleri boşa gidib, okurların ve daha keşf edilmemiş yazarların heyecanı, hevesi kırılmaz. 🫶
Keyifli Okumalar!
Şarkı: Dedublüman-Sen bilmezsin.
🦋
"Napdın sen?" Diye fısıldadığımda hayla da şok içindeydim. Bir insan nasıl küçük bir çocuğun içinde olduğu arabayı ölüme doğru iterdi? İnsanlar neden bu kadar nefret ve kinle doluydu?
Evren bu haberi aldığı an neler hiss edecekdi bilmiyorum. Şu an en çok yanında olmak istediğim zamandı ama ben yanında olamıyordum. Abla'sının ve yeğeninin kaza yapdığını öğrendiğinde çok kötü halde olacakdı ama ben yanında olub ona desdek olamayacakdım.
Hızla ayağa kalkıb Yasin'i sertçe göğsünden itdiğimde bir kaç adım geriye doğru sendelenmişdi. "ALLAH CEZANI VERSİN!" diye bağırarak göğsüne vurmaya başladığımda yerinden kımıldamıyordu.
"NASIL YAPARSIN BUNU? KÜÇÜCÜK BİR ÇOCUĞU NASIL ÖLÜME İTERSİN? İNSANMISIN SEN?" elleri bileklerime dolanıb beni kendine çekdiğinde nefes nefese kalmış bir şekilde yüzüme dağılmış saçlarımın arasından ona bakıyordum.
"Haddini aşma küçük bebek! Sabrımın sınırına yaklaşıyorum ve benim sabrım tükenirse," Yüzünü biraz daha yüzüme yaklaşdırdığında kafamı geriye doğru çekmeye çalışmışdım. "Seni kimse elimden alamaz!"
Bileklerimi ellerinden kurtarmak için çırpındığımda bir anda beni sertçe itmiş ve yere sırt üstü düşmeme neden olmuşdu.
Yüzüm acıyla buruşurken bir kez daha bileğimin üzerine düşdüğüm için acıdan inlemişdim. Bakışlarımı tavandan ayırıb sağa doğru yavaş yavaş çevirdiğimde yatağın altında olan küçük bıçakla kaşlarım çatılmışdı.
Yatağın altında bıçağın ne işi vardı? Bunu düşüneceğine o bıçağı alıb Yasin'e saplaya bilirsin Gülce. Ama katil olmak istemiyordum. O zaman kendini korumak için kullan aptal!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bana Sevmeyi Öğret
Fiction généraleSevgi nedir diye sordum kendime. İki kelebekdir dedi yüreğim. İki mutlu, raks eden kelebek. Peki sevilmemek, sevilememek nedir? İşte ona bir cevab bulamadım. Nasıl anlatayım. Her kes güzel yollarda, ben adım bile atamamışım gibi. Her kes sevilmiş...