10 Bölüm.

295 15 0
                                    

Bu kitabda geçen bütün kişi ve kurumlar tamamen hayel ürünüdür

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Bu kitabda geçen bütün kişi ve kurumlar tamamen hayel ürünüdür. Gerçek kişi ve kurumalarla hiç bir ilgisi yokdur.

Bölüme başlamadan önce yıldıza basarmısınız? Ve rica ediyorum satır arasında yorumlarınızı belirtin. Sizlerin fikirleri benim için önemli :))

Keyifli Okumalar!

Muzik: Hercai dizi muziği-Hazar baba

🦋

"Seda abla?" Melisanın şaşkın çıkan sesiyle kaşlarımı çatmış bir Melisaya bir de karşımda, birazdan beni bakışlarıyla yiyib bitirecek olan kadına bakıyordum.

Omzundan olan siyah saçları, buz mavisi gözleri ve her kesi parçalayacak siniriyle çok güzel ve çok çekici bir kadındı.

Gelib tam karşımda durduğunda "EVREN!" diye yüzüme doğru bağırmışdı. Hiç bir tepki vermeden boş gözlerle Sedaya bakarken bir anda kendimi sağ tarafda bulmuşdum.

Dengemi kaybedib tam düşüyordum ki Poyraz ellerini koluma yerleşdirerek düşmemi engellemişdi. Ona minetle gülümserken oda bana küçük bir tebessüm yollamış ve Sedayla Evrene dönmüşdü.

Beni sağ tarafa sertçe iten hayvana bakdığımda Sinirle Sedaya bakıyordu.

"Ne işin var senin burda?" Sesinde de sinir vardı. Seda alayla güldü "Ne işim varmı burda? Sen benimle dalgamı geçiyorsun Evren? Evren sen bu kızla nasıl evlenirsin? Bana bunu nasıl yaparsın?"

"NAPMIŞIM LAN BEN SANA?" Evrenin bağırmasıyla Seda irkilerek bir adım geriye gitmişdi. "BANA İHANET EDEN SEN! BENİ SIRTIMDAN BIÇAKLAYAN SEN, SANA BİR ŞEY YAPAN BEN ÖYLEMİ?"

Sedanın gözleri dolarken kafasını hızla iki yana salladı "Evren ben..Ben sadece seni sevdim."

"SİKEYİM BÖYLE SEVGİNİ!" Sedaya doğru bir adım atdı ve kolunu tutarak sıkdı "Defol git burdan Seda! Elimden bir kaza çıkmadan ÇIK GİT! Bir daha da sakın gelme!" Sedayı geriye doğru itdiğinde Seda düşmekden son anda kurtulmuşdu.

Evren arkasını dönüb gideceği sırada Sedanın sesiyle durmuşdu. "Kendine bu kızımı laik gördün Evren?" Sesinde küçümceyici bir tonlama vardı. Beni diksintiyle başdan ayağa süzdükden sonra tekrar Evrene dönmüşdü. Pardon da bu niye sana öyle bakdı?

"Kendine bir katilin kızınımı laik gördün Evren? Kim bilir kaç adamın yatağını ısıtmış bu kıza, nasıl 'karım' deyib yatağına ala biliyorsun?"

Bana Sevmeyi Öğret Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin