-Eu aș bea o gură de coniac. Spuse Darius urcând scara spre etajul doi. După ce serviră cina, o conduseră împreună pe mama lui la ea în apartament.-Mai bine te limitezi la încă un pahar de vin. Îl temperă Mathias urcând scara cu o treaptă în urma lui.
Darius se îndreptă spre biroul lui iar el îl urmă.
-O să împart un pahar cu tine. Spuse acesta îndreptàndu-se spre barul amenajat pe o măsuță cu trei picioare în dreptul unor fotolii mari din piele neagră. Celălalt îl urmă închizând ușa în urma lor. În timp ce Darius turna în pahar el privi roată camera fiind prima dată când intra aici. Fusese doar în biroul mare de la parter unde era amenajată și o bibliotecă considerabilă. În schimb aici existau doar câteva cărți așezate pe un suport cu cinci polițe. Un birou nu prea mare, era așezat în dreptul uneia din cele două ferestre, astfel încât cel ce ocupa scaunul din dreptul lui să beneficieze cât mai mult de lumină naturală. Era un birou de lucru fără prea multe obiecte care să încarce camera.
După ce turnă cam o jumătate de pahar se întoarse spre celălalt și îl invită să se așeze pe scaunul de la birou. După ce o făcu, veni în fața lui poziționându-se între picioarele lui desfăcute rezemându-se cu fundul de marginea biroului.
Ridică paharul la gură bând o gură zdravănă după care întinse paharul spre el. Mathias îl luă și bău restul de lichid după care rămase cu paharul în mână. Ridică capul întâlnindu-i privirea ațintită asupra lui.-Asta este ultima noapte. Rosti Darius aproape ca o șoaptă.
Privindu-l în continuare aprobă înclinând capul.
-Doamne...în capul meu sunt doar propoziții care încep cu...te rog să...Dar știu că sunt egoist să îți cer asta. Problema este că sufletul strigă cuvintele din toți rărunchii. Se confesă la fel de șoptit.
-Și mie îmi este greu. Și la mine sufletul strigă să rămân, dar...știu că nu se poate.
Darius îi luă paharul dintre degete și îl așeză pe blatul lăcuit, după care își așeză palmele pe umeri lui pentru sprijin, și aplecându-și capul îi atinse buzele într-un sărut tandru.
De când erau aici mai prinseră momente când se sărutară. Cel mai greu era seara după ce luau cina împreună, după care Mathias mergea în camera lui. Cumva simțeau amândoi că nu era locul pentru a iniția mai multă apropiere. Doar că acum când mai aveau de petrecut doar câteva ore împreună, parcă acea stavilă impusă de respectul pentru casa unde erau, începea să pălească în fața inevitabilei despărțiri.
Mathias îi cuprinse chipul în palme și îl ținu prizonier pentru gura și limba lui ce îi cotropea pur și simplu interiorul dulce.
Sărutul era început și sfârșit pentru a putea fiecare permite aerului să le invadeze plămâni pentru a o lua de la capăt cu mai multă dorință.
Darius i se așeză în poală iar el îi eliberă chipul pentru a poposi cu palmele desfăcute pe fundul ce îl strânse fără menajamente. Îi frământa mușchii încordați aducându-l mai aproape de bărbăția lui întărită.
Erau doi îndrăgostiți ce își dăruiau dragostea fără rețineri, încercând să absoarbă unul de la altul putere pentru a trece cât mai ușor peste timpul despărțiri. Un timp ce nu putea fi încărcat cu promisiuni. Revederea lor pierzându-se în probleme și îndatoririle fiecăruia.-Te doresc Mati. Rosti cuvintele pe buzele ce le absorbi șoapta.
-Și eu. Auzi răspunsul pierdut în vârtejul unui alt sărut.
Darius se desprinse din sărut și din brațele lui, zâmbindu-i când îi văzu privirea întrebătoare. Se așeză din nou cu fundul rezemat de birou și fără a desprinde privirea din a lui, începu să își descheie cămașa după care făcu la fel și cu pantaloni. Dintr-o mișcare îi lăsă să îi alunece pe coapse lăsându-l pe celălalt să îi privească penisul întărit, după care se prinse cu degetele și le mișcă lent pe toată lungimea.
Mathias își linse buza de jos și apucândul de șolduri îl aduse aproape de gura lui. Vroia să îl înfigă în propria gură până când ar fi simțit că rămâne fără aier, dar se abținu pe moment, atingându-i cu limba doar partea din vârf pe unde i se scurgeau fluidele trupului. Știa cât era de sensibilă acea parte, așa că alese să se joace cu limba în sondări repetate.
Când îi simți limba umedă și iscoditoare încercă să se susțină în continuare cu degetele oferindu-i cel mai bun unghi pentru interacțiune.
Deja cunoșteau fiecare corpul celuilalt și zonele unde puteau mușca, săruta și linge pentru a dărui cele mai mari și mai puternice senzații excitante.Când îi văzu degetele stràngându-se mai tare pe propriul penis și auzi geamătul ce îl slobozi printre buzele întredeschise, nu se mai abținu și îl prinse cu totul între buze, înghițindu-l până în acel punct când îl simți umplàndu-i gâtul. Repetă gestul într-o succesiune repetată, până îl simți intărindu-se și mai tare. Simțea apropierea eliberări, și oricât ar fi vrut să amâne acel moment, nu reuși din cauza propriei excitații. Șuvoiul lăptos aproape îl făcu să ignească, dar nu abandonă dulcea tortură până nu îl simți secătuit de toată puterea.
Nu îi dădu drumu și continuă să îl sărute și să îl lingă, dar ridică privirea spre chipul ce îl surprinse într-o revelație totală de plăcere și abandon.Când își ridică pleoapele și coborâ capul întâlni privirea în care se oglindea iubirea și satisfacția dăruirii acelei clipe magice.
Se aplecă și sărută acele buze ce păstrau pe ele propriul gust.
Când se hotărâse să înceapă această escapadă nocturnă, avusese în gând ca totul să se desfășoare alinàndu-se reciproc în acest mod, dar acum când trupul îi era străbătut de frisoanele și plăcerea ejaculări, își reconsideră decizia.-Am vrut să fac și eu la fel, dar nu pot pentru că te vreau în mine. Nu vreau să rămână nici un milimetru din tine pe care să nu o simt până în străfundul trupului. Rosti cu patimă după care se întoarse și se aplecă peste birou sprijinindu-se cu piele de suprafața lucioasă. Era o poziție provocatoare și o știa. Recurse la acest gest, făcându-l pe celălalt să nu poată refuza. Privi peste umăr mișcându-și șoldurile într-o invitație lascivă și excitantă.
-Darius. Îi rosti Mathias numele ca un fel de rugă, dorind să fie sigur de ofertă.
-Doar dezbrăcate mai repede.
-Trebuie să te pregătesc. Rosti bâjbàind cu degete tremurânde asupra șireturilor ce îi țineau captivă propria bărbăție întărită.
-Nu mă interesează pregătirea, umeźeștete doar cu salivă.
-Mă omori.
-Și tu dacă nu intri mai repede.
După ce își udă din plin degete cu salivă le așeză pe întrarea celuilalt încercând totuși să nu îi cauzeze un disconfort foarte mare, în timp ce își umezi degetele celeilalte mâini după care le plimbă pe propria lungime întărită.
După ce se poziționă la întrarea ce o sondase cu degetele, apăsă pe mușchii strâmți până se simți absorbit cu totul în fierbințeala lor. Așteptă o secundă până să înceapă balansul șoldurilor, dàdu capul pe spate și slobozi un geamăt gros din gât asemeni unui lup ce își strigă agonia.
Începu să se miște privind spatele ce se arcuia pentru ai facilita apropierea. Cu o mână îi ținea șoldul iar pe cealaltă o așeză cu palma desfăcute pe pielea spatelui ce începuse să se înroureze și o mângâie până la umeri frumos reliefați.
Când unul împingea celălalt îi venea în întâmpinare intr-o armonie perfectă. Acea armonie creeată între două trupuri ce se cunosc și se doresc, mai presus de înțelegere sau rațiune.
CITEȘTI
Doctorul
RomanceÎntr-un timp când rigorile societăți referitor la iubirea dintre persoane de același sex, era considerată boală, ducând până la internarea în ospiciu și aplicarea unor tratamente sadice, ei găsesc puterea să se apropie. Își dau voie să simtă, să își...