Daha 14 yaşında küçücük bir kızdım hayatını kurtarmak için ders çalışıp iyi bir okulda okumayı isteyen bir kız. Gerçi kız demek doğru değil ama olsun kız görünümlü tam anlamıyla bir erkektim. Erkek fatma tabiri caiz. Sigara içmeye başlamıştım o küçücük yaşımda ailemden gizli. Amatörce okul takımında basketbol oynuyorum. Yalnız kalmayı seven birisiydim. Hiç kız arkadaşım yok, aslında hiç arkadaşım yoktur benim ama 2 tane can dostum dediğim insan vardı yanımda. Doğu ve esen. 8 yaşımızdan beri hep birlikteydik hiç ayrılmadık birbirimizden ne olursa olsun. Ama bu sene son senemizdi mezun oluyorduk okulumuzdan başka başka okullara gidecektik ama biz unutmayacaktık birbirimizi, aynı okula gitmek için üçümüzde çok çalıştık, sonucunda başarılı ve ayrı olmamamızı istiyorduk. Esen, doğu ve bana karşın biraz daha zeki ve çalışkandı. Ben ise dersi derste dinleyen tiplerdendim. Doğu ise dersleri umursamayan tembel bir çocuktu. Ders konusunda birbirimize zıt olsakta hayatlarımız ve kafa yapılarımız aynıydı ve biz sadece birbirimizin yanında bu kadar içten gülebiliyorduk. Doğu tek çocuktu annesi ve babası ayrılardı. Esen ise 3 kardeşti bir ablası bir de erkek kardeşi vardı, annesini erkek kardeşinin doğumunda kaybetmisti o yüzden aliye esen annelik etmişti. Ben yani nasıl diyim ailem var mı yok mu belli değil. 2 kardeşiz abim var bir tane ama bana bir gün bile abilik yapmamıştır, annem ve babam kavgalarından başka birsey bilmezler hergün okuldan eve geldiğimde odamda sessizce ağladıgım günler sigaram bana eşlik ediyordu. Çok fazla ders çalışan birisi değilim o yüzden eve geldiğim zaman ya bilgisayarımda oyun oynarım yada uyurdum. Uyku benim için olmazsa olmazımdı. Her zaman agladığım için göz kapaklarım hep yenik düşerek kapanıyordu ve bende bu yüzden uykuyu çok seviyordum, beni herşeyden uzaklaştırıyor, sakinleştiriyor ve rüyalarımda mutlu bir ailem oluyordu hep.. Bıraksalar beni her gün her saat her dakika uyuyabilirdim. Fatima kadın yani annem ne yemek yapmasını ne ev işi yapmanı bilmediği için bütün işler bana kalıyordu. Biricik babam ne kadar kızsada anneme gelip her zaman bana yardım ederdi işlerde fazla yorulmayayım diye. Babam aksi birisiydi annemle ve abimle hep kavga ederdi ama söz konusu ben olunca akan sular dururdu, beni abimden daha çok severdi, ilk aşkım benim bende onu çok seviyordum. Evet ben babama ilk aşkım derdim o da beni biriciğim diye severdi hep. Tıpkı onun ki gibi ela gözlerim, fındık burnum, koyu renkli saçlarımla ona benziyordum. Ben babamın kızıyım. Babam için yaşıyordum resmen o olmasa nefes alamayacak gibi hissediyorum hep, onun için okuyacak, onun yüzünü kara çıkartmayacak, benimle gurur duymasını ve rahat yaşaması için okuyacaktım. Daha 14 yaşımda ileri ki 50 yıl yaşayacağım hayatı kurmuştum. Mimar olmaktı hayalim babamında istediği gibi. Onu okutmamışlardı zamanında zorluklar çekmişti erken yaşta babasını kaybedince 2 kız kardeşi ve annesine o bakmak zorundaydı ilkokulu bitirince çalışmaya başlamıştı bu yüzden de okuyamamıştı, hep bir yerlerinde eksiklik hissediyordu okuyamadıgı icin ama kendine söz vermişti 'çocuklarımı okutup iyi bir işleri olsun' diye. Abim okulu bırakmıştı, o yüzden babam benim okumamı çok istiyordu o yüzden hep destek oluyordu bana. Bende babam için ve kendim icin okumaya, iyi bir iş sahibi olmaya söz verdim. Ben Ayza Işık hayatım bundan sonra başlıyor..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SEVDİCEK
ChickLit14 yaşındaki bir kızın babasına olan düşkünlüğü, hayatını sadece babası üzerine kurması