Merhabalar efendim.Günün ikinci bölümünü yazmaktayım.Konumuz; bakım.Tamam fazla kilon var pek estetik değil bunu fazla kilosu olan herkes anlar. Ama şöyle bir şey var ki pasaklı,ter kokan,kaş bıyık salmış bir kız mı daha güzeldir sizin için yoksa mis gibi kokan bakımlı bir kız mı? Tabiki ikinci seçenek daha estetik geliyor.Bende konuşuyorum böyle ancak özellikle bu sene baya bir pasaklıydım.Hani kötü falan kokmuyordum ama son senem diye hergün eşofman gidiyordum saçımı taramıyordum.Arkadaşlarım artık "Aldır şu kaşını bıyığını" diye yalvarır olmuşlardı. Emin olun kendinize bakım yapınca özgüveniniz yerine gelir ve bu sayede zayıflamak için güç toplarsınız.
Tırnak Bakımı:
Tırnak Bakımı en önemlilerinden. Çünkü-kendi adıma konuşuyorum- bir insanda ilk dikkat edilen yerlerden biridir. Tırnaklarınızın bakımlı olması lazım. Tırnaklarınıza manikür yaptırmak yerine elinizi zeytinyağında bekletin ve bir törpü yardımı ile etinizi geriye itin. Manikür yaptırdığınızda etler daha çok çıkar ve hoş bir görüntü oluşmaz . Eğer tırnaklarınız inceyse yine bu yönem faydali olacaktır. Tırnak önemli sonuçta...Ağda
Aahhhhh ahh!Ağda bakımlı olma yolundaki en önemli adım. Çünkü gerçekten ağda yaptırmayan kızlarımızın etrafta Mahmut Amca gibi gezmelerinden rahatsızım.Hani tamam annen izin vermemiş olabilir bu 10-13 yaşındaki kızlar için geçerli bir sebep ama sen evet evet sen eşofmanın yukarı kaydığı zaman yanındaki çocuğa rezil olmak istermisin. Evet çok acılı birsey özellikle bazı bölgeler sssshhh ama güzellik için fedakarlık yapmak lazım değil mi? Ağda önemli sonuçta...Kozmetik
Kozmetik dedim ise bunu fondotenler kapatıcılardan bahsetmiyorum ufak çaplı şeyler.
Örneğin rimel.Rimelin ne işe yaradığını bu seneye kadar anlamamıştım ama gözlerinizi daha bir hoş gösteriyor. Ben yazın sadece rimel ve aydınlatıcı kullanıyorum.Evet sivilcelerim var ama onları kapatmak daha berbat bir hale getirir. Ha birde aydınlatıcı dediysem yazılışını hatırlamıyorum fakat concealer-konsilır- türü bir şey değil elmacık kemiklerimin üzerine sürüyorum ıslak ve sağlıklı bir görüntü oluyor. Herneyse gelelim parfüme parfüm size kalmış ben çiçek ve şeker tavsiye ediyorum yaşınıza göre parfümler. Kalıcı ve yayılan birşey olsun çünkü ben biyere girerken kokum herkese gitsinde parfümü çok güzelmiş diye düşünmeleri isterim şahsen. Parfüm önemli sonuçta....
Sivilceler
Sivilceler konusunda benim verebilecegim tek tavsiye hergün doğal sabunla yüzünüzü yıkamanız.Çünkü,çünküüü bu garnierin falan yüz temizleme jelleri bence doğal değil zaten öyle (!)herneyse (!) ama derseniz ki benim sivilcelerim çok fazla ozaman geriye tek bir seçenek kalıyor gidip bir orangutan ile sevişmek evet yapabileceğiniz tek şey bu -saçmalıyorum takmayın- cildiyeciye gitmek en mantıklısı olacaktır.Cilt önemli sonuçta...
Yorum ve vote rica edebilir miyim?
Not: Videodaki kız kilolu baya fakat kızın özgüveni var görün görün...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ZAYIFLAMA GÜNLÜĞÜM
RandomMERHABA YAVRUMLAR! SİZDE GÜZEL KIZLARA BAKIP BAKIP İÇ GECIRMEKTEN SIKILMADINIZ MI? ÖYLEYSE BERABER ZAYIFLAYACAĞIZ. VAR MISINIZ?