Ay bi mutluyum

1.9K 52 27
                                    

MERHABALAR!

Yanlış anlamayın,kilo vermedim. Nedensiz bir mutluluk. Perdelerimde yok güneş ışığı tam üstüme üstüme geliyor böyle. Hoş bence...

Şimdi benim durumuma gelecek olursa . Etrafımdaki insanlar çok zayıfladın diyorlar hala ama tartıda tık yok.Baya kas yaptım. Bacaklarım falan inceldi biraz ama ben tartıda da kilo verdiğimi görmek istiyorum . Bir alti kilo versem yeter lan 56 olunca zaten okul zamanında kilo veriyorum 52 ye düşerim neyse burda kesmek istiyorum hala yataktayim kahvaltı yapmadım daha. Bu arada günlük yaptığım spordan özet geçeyim biraz. Salı ve Cuma günleri basketbol antrenmanım var. Onun dışında hergün 50-100 -performansa bağlı- mekik ve squat. Mekik cekmeyi çok seviyorum o yüzden pek göbeğim yok geçen seneden beri çekiyorum. Ip atlıyorum ama dışarıda atlayamadigim için-burasi nevsehir welcome to cehennem ta ta ta- evde atlıyorum oda alt kattaki amcaya rahatsızlık veriyor diye yavaş yavaş atlıyorum. Ve ve ve ve yürüyorum hani öyle kısa yürüyüsler değil gideceğim her yere yürüyorum. Mesela geçen gün şehrin girişinden çıkışına kadar yürümustum hızlı hızlı. Bu kadar squati hiç sevmiyorum sıkıcı bir hareket o yüzden onu hergün yapmıyorum şimdi yazın başındaki halimle şimdiki halimin fotoğrafini atıcam fark varsa yorumlara yazarsaniz göbek atarım.

Görüşmek üzere...

ZAYIFLAMA GÜNLÜĞÜMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin