Teomanın "Yıldızları Yakalamak" diye bir şarkısı var çok severim. En çokta sözlerini. "İnsan yaşar, hayali kadar.".Ne kadar doğru bir söz olduğunun farkındamısınız. Hayal insanın ayrılmaz bir uzvu gibi. Hayal etmeyen bir insanın yaşadığına bile inanmıyorum. Düşünün madalya aldığınızı hayal edin, nobel ödülü aldığınızı yada hoşlandığınız insanla beraber olduğunuzu. Hayal insanın içine öyle bir inanç sağlarki yapabileceklerinize şaşırırsınız. İnsanın sınırları yoktur.Senin sınırların yok,beyninin bir sınırı yok istediğin herşeyi elde edebilirsin yeterki hayal et ve savaş çünkü sen birkaç kilo veremeyecek bir varlık değilsin senin türün uzaya çıkıp akıla hayale sığmayan bilimsel olaylara imza attı.Yıllar yıllar önce uzayın varlığından haberdar olmayan insanlar şimdilerde oraya bir yaşam alanı olabileceğini söylüyorlar.Aş kendini! Kimseye bağımlı değilsin hiçbir düşünceye,hiçbir fikre yada birinin tavsiyesine bağımlı değilsin."Çok çalışıyorum ama olmuyor." lafının arkasına saklanma gerçekten çalışırsan yaparsın. Birinin sana güvenmesine ihtiyacın yok,birinin sana yol göstermesine, birine ihtiyacın yok.Hayat "birileri" yüzünden üzülmek için, hayallerini unutmak için,yada başka bir fikrin sömürgesi altında olmak için çok kısa.Limitlerini zorla,hayal et!
Senin hayalin ne?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ZAYIFLAMA GÜNLÜĞÜM
RandomMERHABA YAVRUMLAR! SİZDE GÜZEL KIZLARA BAKIP BAKIP İÇ GECIRMEKTEN SIKILMADINIZ MI? ÖYLEYSE BERABER ZAYIFLAYACAĞIZ. VAR MISINIZ?