Merhaba uzun zamandır yoktum -bir ay oldu sanırım- 5.6K olmuşuz hepinize çok teşekkür ediyorum bu hikayeye oy verip yorum yapan tüm okuyucularıma.Öncelikle neden yoktum onu kısaca açıklamak istiyorum;
dersler,dersler,dersler ve dersler.Sınavlarımdan dolayı herhangi bir sosyal medyayla ilişkim olamadı.60 olan bir matematik notum vardı onu 100 yaptım bide 93 olan bir fizik notu vardı onuda 52 yapıp geldim,karşınızdayım.Çok yoruldum gerçekten tüm sınavlar üst üste geldi kendime ayıracak vaktim olmadı hiç,bıyığımı bile aldıramadım ya kezo gibi geziyorum etrafta.Gerçi şimdide çok rahat olduğum söylenemez projeler etrafta uçuşuyor 1000 soruluk ödev mi dersin,kitap bitir diyen beklentileri yüksek matematikçimi dersin hepsi çok bunalttı beni.Bende bunlara bir ara verip wattpad hesabımı telefonuma geri yükledim.Ve bildirimlere baktığım zaman çok mutlu oldum.Bir sürü oy ve yorum gelmiş.Hatta ve hatta mesaj atan bile olmuş.Diyet arkadaşlığı konusunda pek çok mesaj gelmiş.Bu konu hakkında birşeyler söyleyeyim,benim zamanım yok hani onbeş tatile giriyoruz tamam ama o zaman da ders çalışıp eksiklerimi kapatmam lazım.İkinci dönem desen zaten vuuhu kafamı kaldıracak vakit bulamam herhalde.Ama bilmiyorum belki kendime uygun bir program hazırlayıp hayatımı düzene sokabilirsem bir hayli zaman kalacaktır,denerim.Şimdi asıl gelelim zurnanın zırt dediği yere....
KİLO ALDIM
KİLO
AL
DIM
Kİ
LO
KİLO!
Şuan 63 falan oldum çok boktan bir durum.Ve artık bir crush sahibiyim.Bir çocuktan hoşlanıyorum.Aslında istemiyorum ama vücudum direniyor sanki.Tam arkamda oturuyor böyle tam ensemde.Beni güzel bulmasını gerçekten çok istiyorum.Benden hoşlanmasın,çıkmayalım.Ama güzel bulsun.Çünkü çıkarsak soğurum.Öyle bir huy var bende elde edince bir anlamı kalmıyor benim için.
Ve benim yakın bir erkek arkadaşım var ve bu arkadaşımdan çok yakın bir kız arkadaşım hoşlanıyor.Bu akşam çocuk sevgilisiyle snap attı ve gerçekten güzel bir kızdı.O yüzden gaza gelip sıkı bir kampa giricez beraber.Umarum sonu güzel olur...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ZAYIFLAMA GÜNLÜĞÜM
RandomMERHABA YAVRUMLAR! SİZDE GÜZEL KIZLARA BAKIP BAKIP İÇ GECIRMEKTEN SIKILMADINIZ MI? ÖYLEYSE BERABER ZAYIFLAYACAĞIZ. VAR MISINIZ?