Inceldim?!?

2.1K 127 11
                                    


Merhabalar efendim.Iyi bayramlar.Koskoca ramazani geride bıraktık ve kalori dolu üç günle karşı karşıya bulduk kendimizi. Bayram dolayısıyla tatlılar yapıldı corekler açıldı şekerler alındı. Peki biz zavallı tombisler ne yapacağız? Tabiki yiyeceğiz.Ama çok az bir şekilde. Mesela önünüze bir bayram tabağı ismi altındaki kalori toplulugu konuldu diyelim 5/1 ini yiyin. Ama bunu sadece bir evde yapın yoksa her gittiğiniz ziyarette yerseniz ohooo.Onunuze tabak konduğu zaman yemeyin.Sohbetten soyutlanmayin.Soyutlanmayin ki aklınız tabakta kalmasın.Ve sıkıntıdan tüm tabağı yemeyin.Bende bugün inceldigimi farkettim. Daha doğrusu anneannem ve arkadasim tarafindan soylendi gerçekten çok güzel bir duygu. Bu arada beyaz showa irem derici adında bir ünlü katılmıştı. Kqdinun bir defteri varmış. Her sabah kalktığında o deftere kısa vadeli ve uzun vadeli isteklerini amaçlarını hirslarini yazıyormuş.Ve bunlar gerçekleşmiş. Çünkü bu sayede amacınız aklınızdan çıkmaz ve daha iyi odaklanırsiniz.Bende deneyecegim bunu. Bu arada whatsapp gurubu açmayı düşünüyorum. Yas sınırlaması olmayacak.Ama sürekli çocukca hareketler sergileyen insanlar istemiyorum.

Mesela geçen bu tür bir whatsapp gurubuna katıldım adamlar zayıflamak dışında herseyi konuştular.Hani ben böyle istemiyorum tabiki yeri geldiği zaman gulucez eğlenicez ama herşey zamanlı olacak.

Yapmak isterseniz numaranızı bana mesaj olarak atabilirsiniz.Birde unutmadan ben iki arkadaşımla beraber bir gurup açtım orda ne yediğimizi nekadar spor yaptığımızı anlatıyoruz. Mesela çikolata krizine girdik diyelim "Kızlar çikolata krizine girdim engelleyin" diyoruz ve birbirimizin kafasını dağıtmaya çalışıyoruz. Yani bu açacağım grubunda öyle bir yer olmasını istiyorum. Bu arada 53 kişi olmuşuz çok mutlu oldum hepinizi teker teker seviyorum. Ve bir kişi oy vermis onada çok teşekkür ediyorum -blackbaby28-geheje

Neyse kendinize iyi bakın...Vote ve yorumlarınızı bekliyorum ♥
Not:Bölümleri yazdıktan bir kaç gün sonra yayınlıyorum.
Dipnot : Medyaya vücudumu koyacaktım ama bir sorun var sanırım koyamıyorum.

Gecikmiş dibin dibi not:

Ya kardes ben başlıkla alakasız konusmusum sanırım bsjdjndjdjdjjejs kusura bakmayın

ZAYIFLAMA GÜNLÜĞÜMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin