Merhaba yavrular! Kimse yok oda çok başka bir mesele. Herneyse diyete ve spora tam gaz devam arkadaşlar. Kendinizi motive edecek faktörler bulmalısınız örneğin bana beauty gurus-yanlış oldu sanırım- çok yardımcı oluyor. Bunlar kim derseniz youtube da belki rastlamışsınızdır bu my morning routine,Get Ready With Me,My night routine,My makeup routine türünden makyaj ve stil videoları çeken insanlar. Hepsinin vücudu çok güzel ve onları izledikce insanın zayıflayası geliyor. Benim favorilerim Bethany Mota,stilababe09, cook1emonster, rclbeauty101.Bunlar biraz daha profesyonel olanlar.
Bir başka hırslandıran olay ise yakışıklı bir çocuk keserken o çocuğun güzel bir kızın bacaklarına bakıyor olması. Bu çok kırıcı.Bu yüzden sizde kendinizi hirslandiran şeyler bulun.
Bugun yaptıklarıma gelelim bu arada parça parça yazıyorum çünkü tek bir seferde yazmak zor oluyor. Şuan kahvaltı yapmadım o yüzden kahvaltı yaptıktan sonra yazacağım. Bugün 9 gibi kalktım suyumu içtim koşu alanına gittim. Oranın bir turu 400m ve ben hızlı tempoyla 12-13 tur atmıştım ki o koşu yerinin parkında bir çocuk gördüm. Ama ne çocuk dibim düştü baya. Çocukla göz göze geldiğim an koşu yerinden çıktım. Yakışıklı çocuk görünce elim ayağım birbirine dolanır benim .Ama bu çocukta baya bir heyecanlandım bana öyle bir baktı ki böyle karnımda kelebekler uçuştu kurbağalar zıpladı orangutanlar koşuştu.
İşte çıktım eve gidiyorum sonra dedimki 'Ulan gerizekalı kesseydin bari' ben o an geri döndüm. Çocuk ordaydı yine yanından geçmek için 4 tur daha attım.Ama değerdi valla çok tatlı çocuktu.
Eve geldim ve buz gibi suyla uzun süre duş aldım ama dışarıda yanmıştım baya iyi geldi. Bu arada soğuk suya duş almak sizi sıklaştırır bunuda bir kenara yazınız efenim.Gelelim yiyeceklere sabah normal sucuklu yumurta krem peynir tereyağ bal güzel bir kahvaltı yaptım. Şimdi diyeceksiniz tereyağ ne iş şöyle ki yavrular tereyağda bizim için önemlidir o yüzden kısıtlamak saçmalık olurdu. Kahvaltıyı yaptıktan sonra şöyle bir uzandım arkadaşlar çünkü yaklaşık olarak 6 kilometre yürüdüm-hızlı tempoyla- bu yüzden biraz dinledim. Kalktığımda evi çektirdim işte klasik odamı falan toparladım.Daha sonra iki bardak latte içtim evet tamam biliyorum susun ama gerçekten çok seviyorum hiçbir güç beni latte'den ayıramaz yo dostum yo. Yine bol bol su içtim bugün. Sonrada yatana kadar çizim yaptım.Evet benim günüm böyle geçti yavrular. Umarım irademe hakim olurum ve 'sağlıklı yaşamıma' devam ederim. Bu günlük bu kadar bir daha ki bölümr kadar görüşmek üzere.
Vote ve yorumlarınızı bekliyorum...
02.07.2015
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ZAYIFLAMA GÜNLÜĞÜM
RandomMERHABA YAVRUMLAR! SİZDE GÜZEL KIZLARA BAKIP BAKIP İÇ GECIRMEKTEN SIKILMADINIZ MI? ÖYLEYSE BERABER ZAYIFLAYACAĞIZ. VAR MISINIZ?