Az önce kütüphanemde ki tüm zayıflama hikayelerini gözden geçirdim ve birşey farkettim. Tüm hikayelerde iniş çıkışlar çok fazla.Demek istediğim "Yarından itibaren kesin başlıyorum" yazılmış. Bir sonra ki bölümde ise "Uzun zamandır burda değildim,kilo aldım" tarzı şeyler var genelde.Problem kendimize inanmamamız.Özgüven sıfır.Birşeyleri başarabileceğimize kendimiz inanmıyoruz. İçimizde biryerde "Başaramayacaksın" diyen biz hep orda ve onu yok etmek için hiçbirşey yapmıyoruz.Neden yarınlara ertelediğimiz işleri şimdi yapmıyoruz?İnsanın sınırları yoktur, ne kadar çalışırsan o kadar başarı elde edersin. Ne kadar çalışmazsan o kadar başarısız olursun bu böyledir.Televizyonlar da dergilerde gördüğünüz o mankenler o hale gelebilmek için bir çok şeyden vazgeçiyorlar.Ya da bir bilim adamı nobel almak için gece gündüz çalışıyor.Ve siz de oturmuş internette spor yapmadan nasıl kilo verilir. On günde 30 kilo verdiren diyet tarzı şeyler arıyorsunuz. Diyete başladınız diyelim 3 gün sonra sona eriyor.Olay bu değil bu şekilde istediklerinizi elde edemezsiniz. Başarı disiplin ve devamlılık gerektirir.Hiç kimse kimseden yetenkli doğmuyor sadece daha çok çalışıyor ve bunu herkes yapabilir.Bu kadar katı bir üslup kullandığım için özür dilerim fakat bir farkındalık yaratmaya çalışıyorum.En çokta kendim için. Neyse ha birde son birşey daha, başkalarının hayatını,başarılarını,fiziğini,yüzünü,arkadaşlıklarını kıskanmayın. Çünkü bu size güç vermeyecek tam tersine insanların hayatları sizi imrendirdikçe kendi hayatınızdan nefret etmeye başlayacaksınız.Kendinize bakın ,başka birinin hayatını yaşamaya kalkmayın, kimliğinizi asla kaybetmeyin.Biri için değişmeyin. Velhasıl kendiniz olun...Benim söyleyeceklerim bu kadar.Son olarak size bir film önermek istiyorum az çok bahsettiğim konuyla alakalı filmin ismi 'The Duff'aslında bir tür gençlik filmi fakat bana birşeyler kattığını düşünüyorum izlerseniz bana yazın.
Good bye my readers 💕💕💕
Edit: Çok mu ciddi olmuş?Aşağıya yazarsanız sevinirim
Edit2: Gecenin 3:30'unda neden böyle bir bölüm attığım hakkında hiiç bir fikrim yok.....
Edit3: Uyuyamıyorum
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ZAYIFLAMA GÜNLÜĞÜM
RandomMERHABA YAVRUMLAR! SİZDE GÜZEL KIZLARA BAKIP BAKIP İÇ GECIRMEKTEN SIKILMADINIZ MI? ÖYLEYSE BERABER ZAYIFLAYACAĞIZ. VAR MISINIZ?