03.07.15
Merhaba yavrular! Kaçamak yaptınız mı? Yaptıysanız yorumlara yazarsanız.Gercekten böyle yazın arada yorumlara az kişi olsada olan kişilerle birşeyler paylaşmak istiyorum. Yani ben ciddi anlamda iradesiz bir insanım hani bir karar aldığım zaman biri beni zorlamadıkca şu şirin koca götumu kaldırıp birşey yapmam.Ve sizin destekleriniz emin olun beni zorunda hissettirir ve irademe sahip çıkabilirim.Neler yaptığıma gelirsek kilo vermedim 63.2 kiloyum neden vermediğimi anlamıyorum görüyordum bazen bazı dönemlerde kilo verme durabilir diye. Ama içim hiç rahat değil.Haftada 4 gün yürüyüş yapıyorum 4-5 kilometre,haftada iki gün basketbol antrenmanı var. Ve elimden geldiğince dikkat ediyorum sağlam kahvaltı, bol bol su.Ama yok işte gram veremedim. Başlıktaki olaydan bahsedeyim...Şimdi geçen bölümdeydi sanırım bir çocuk görmüştüm.O çocuğa bir yerde rastlamak falan hiç aklımdan geçmemişti ama geçen gün otobüsle kursa gidiyordum ve bir parkta arkadaşlarıyla birlikte oturuyordu. Ve göz göze geldik uzun süre gözlerini ayırmadı otobüs başka yöne dönene kadar büyük ihtimalle ben baktığım için baktı yoksa gerçekten bana bakmaz...
Neyse bırakalım melankoliyi asla unutmayın sizi hırslandıran bir şeyiniz yoksa iradenize sahip çıkmanız zor olacaktır bu sizin için büyük bir etken.
Kendinize iyi bakın, ciddi anlamda iyi...
Bir sonraki bölüme kadar görüşmek üzere hoşçakalın yavrular!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ZAYIFLAMA GÜNLÜĞÜM
RandomMERHABA YAVRUMLAR! SİZDE GÜZEL KIZLARA BAKIP BAKIP İÇ GECIRMEKTEN SIKILMADINIZ MI? ÖYLEYSE BERABER ZAYIFLAYACAĞIZ. VAR MISINIZ?