Merhabalar efendim...
Bugün yine Antalyadayım bu akşam döneceğim Nevşehir'e.Bu arada Nevşehir'de Nevkur tarafında oturan var mı yürüyüş arkadaşı bulmak istiyorum. Bizim orda kimse yanaşmıyor yürüyüşe. Herneyse bugün sağlıklı geçti pek birşey yemedim zaten birde denize girince baya iyi geldi. Kilo verdim ama çok dengesiz geri aldım 62.9 olmuştum sonra tekrar 63 lere geldim.Ama sıkılaştığımı hissediyorum.Ve çok güzel bir şey oldu babam bana "Kilo vermemiş olabilirsin ama en az 5 kilo zayıf görünüyorsun" dedi . Nasıl mutlu oldum nasıl mutlu oldum anlatamam.Hani başkasından duysam iltifat ediyor sadece der geçerdim.Ama babam bana iltifat etmez çok realist bir adam hani kilo aldiysam direk söyler hayvan gibi oldun diye Bu yüzden daha bir mutluyum. Akşam yengem gile dönüp yemek yedikten sonra Nevsehir'e geri döndük. Yolda karnım ağrıdığı için uyuyamadım fazla O yüzden akşam 6'ya kadar uyudum geldikten sonra. Aksamda babam türlü yaptı zaten onu yedim. Ya ben hala bende bir fark olduğunu dusunmuyorum .Geçen yaz 5 kilo vermiştim ama farketmedi kimse bu senede öyle olacak diye çok korkuyorum.
Neyse bu bölüm bukadar olsun...
Vote ve yorumlarınızı bekliyorum...Not : Bu bölümleri çok önceden yazıyorum ama internetim olmadığı zaman daha sonra yayınlıyorum aklınız karışmasın.
Okuyan kişilerden tek isteğim bana destek olmanız çünkü ben zorlanmadan birsey yapamam ufak bir yorum mesaj birşey atarsanız çok hırslanırım.Sizi seviyorum 16 kişilik benim için binlerce
Multimedia ben...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ZAYIFLAMA GÜNLÜĞÜM
RandomMERHABA YAVRUMLAR! SİZDE GÜZEL KIZLARA BAKIP BAKIP İÇ GECIRMEKTEN SIKILMADINIZ MI? ÖYLEYSE BERABER ZAYIFLAYACAĞIZ. VAR MISINIZ?