İRADESİZ

3.7K 132 16
                                    

01.07.15
Merhaba yavrular!Birkaç gün önce iki bölüm paylaşmıştım.Ikincisi bakım ile ilgiliydi bu konu benim ne yaptığımla ilgili olacak. Öncelikle tekrar belirteyim kiloma bakma şansım olmadı ama zayıfladığımı düşünmüyorum. Çünkü hayvan gibi yedim.Hani babam gelişme çağındasın bu yaşta oruç tutulmaz diye bana oruç tutturmuyor.Oruc tutsam basketbol yürüyüş falan kilo veririm ama ı-ıh nuh diyor peygamber demiyor bende sürekli birşeyler yiyorum haliyle.Özellikli regl dönemm çok zorlu geçiyor canım çikolata falan çekiyor bende gidip yiyorum. Irademe sahip çıkamıyorum bu sadece zayıflama konusunda değil her konuda. Birkaç bölüm sonra vücudumun fotoğrafını paylaşacağım ve inşallah okullar açıldığı zaman before after yapıcam. Birşey var bu beni çok üzüyor ben bu tür zayıflama hikayelerini çok seviyorum. Beni motive ediyor. Ama ilk bölümde dediğim gibi hepsi iki bölümden sonra bırakmış. Birkaç tane var güzel hikaye ama onlarda amacına ulaşmışlar ve hikaye yazmıyorlar.Bende okuyucu piskolojisini bildiğim için bu hikayeyi amacıma ulaşana kadar yazmak istiyorum hayalet okuyucularım.Birbirimizi motive edelim çünkü gerçekten daha fazla şişko kalacak piskoloji yok bende kaldıramam.Simdi gelelim ben ne yiyorum ne içiyorum .Bugünki yeme şeklim çok boktandı arkadaşlar. Adetim canım habire birşeyler çekiyor ve AY KENT STAP.Sabah bir tabak kiraz bir bardak su içtim yumurta kırdım birsürü ekmek ile. Aman siz yapmayın! Ondan sonra akşam çizim kursundan geldim ve bir tane karam yedim. Daha dur daha bunun akşamı var akşamda lahmacun ve yarım adana yedim. Çok kötü evet biliyorum ama bugünden itibaren ciddi anlamda sıkı bir diyete giriyorum Babamın bana akşamları hayvan gibi yedirmesine izin vermeyeceğim. BEN JOSHEPINE PETERS VE BUGÜN 01.07. 2015 TARIHINDEN 01.09.2015 TARİHİNE KADAR 10 KİLO VERECEGIM VE KILOMA LAF SOKAN ORANGUTAN BOKLARINA GÜNLERINI GOSTERICEM SEVGIME KARSILIK VERMEYEN TUM YAKISIKLILARA GUNUNU GOSTERECEGIM HULOGGHHGGG! Ohom pardon. Hergün bölüm yazacağım ama paylasma konusunda aynı şeyi söyleyemem.Anneannemlere gittiğim zaman hepsini aynı gün paylaşırım herhalde.Neyse hepinize iyi diyetler, Hayırlı Ramazanlar,fit vücutlar.

Başlangıç kilom:63
Hedef:53
Verilmesi gereken kilo: 10
Nasıl: Sağlıklı bir biçimde
Verecekmiyim: Evet!
İntikam alacak mıyım: Evett!
Sacmalamayami başladım: Evettttttt!!?!!??!?!??!??!

Vote ve yorumlarınızı bekliyorum. ..

ZAYIFLAMA GÜNLÜĞÜMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin