Skrytá krása

145 7 1
                                    

Sedel v Spoločenskej miestnosti. Pred ním sa rozprávali Blaise s Theom. Nevedel o čom tá téma bola, počul to akokeby zdiaľky, aj keď k nim bol dosť blízko.

Hlavne sa zameriaval na Notta. Nevedel ho pochopiť, no zároveň bolo príjemné vedieť, že má po svojom boku ďalšiu osobu.

,,Ešte stále nenašli náhradu za Draca," keď počul svoje meno, spozornel. ,,A nemyslím si, že nejakú vôbec nájdu."

Blaise sa počas rozprávania pozeral na menovaného a blonďak zase naňho. ,,V Slizoline nie je už nikto taký dobrý, aby ho vzali do najsilnejšieho mužstva. Ľudia si myslia, že som nahraditeľný, no tu sa len ukazuje, že si hovoria popod nos nezmysly." Draco sa ozval.

,,A keby náhodou naozaj nikoho nezohnali, vrátil by si sa do tímu?" Pýtal sa pre zmenu Theo.

,,Inak by zrušili zápas. Nemôžeme to dovoliť, ak ide o vyhodnotenie remízy medzi nami a Chrablomilom!" Blaise sa pridal k téme znova a naklonil sa bližšie.

Svojimi šedivými, striebornými očami sa pozeral z jedného na druhého. ,,Nepridám sa k niekomu takému, ako je náš kapitán. Navyše nie som ten, kto sa podlieza. Nech príde sám a kľakne na kolená, že nikoho lepšieho nemá. Potom to prehodnotím."

,,Draco, nemôže nás poraziť Chrablomil! Potter je predsa tvoj rival! Weasley na čele s ním! Toto je jedinečná príležitosť!" Blaise sa nedal odradiť, no on len pokrčil ramenami.

,,Mám u prdele všetko, čo mi tu hovoríš, Zabini. A vieš prečo? Pretože sú mi ukradnutí všetci na tejto škole! Potter s Weasley, či dokonca Grangerovou nie sú výnimky!" Draca sa začínalo zmocnovať ďalšie rozhorčenie.

,,Čo ti zase preletelo cez nos?! Povedal som niečo, čo ťa úprimne mohlo nasrať?" Blaise sa zamračil v rovnakú chvíľu, ako aj blonďak.

,,Samozrejme, spomínaš tu predo mnou tie podradné špiny! Čo s nimi ja mám?! Sám si povedal, že sú to moji nepriatelia. Hlavne tá šialená Grangerová!"

,,Aha, takže o to tu ide!" Zrazu sa uškrnul a oprel sa o operadlo pohovky. ,,Pán Malfoy sa stal jasne závislým na členke Zlatého tria!"

Theo sa nad tým uchechtol a Draco naopak škrípal zubami. ,,Ako si na niečo také prišiel, kurva?!"

,,Jednoducho, Dráčik môj," úškrňal sa ako slniečko na hnoji. ,,Stačilo mi spojiť si dve a dve dokopy."

,,Pravdepodobne si si to potom spojil nesprávne. Ktoré veci je nutné spojiť, aby si získal takýto úsudok?"

,,Tvoje správanie spolu s nedávnymi udalosťami ohľadom tej Hermelíny z Chrablomilu," postupne začínal zatínať päste, pričom nevedel, či z tej prezívky alebo kvôli tomu, že jeho priateľ bol totálne na omyle. ,,Napríklad vtedy na raňajkách. Bol si mimo, keď za tebou prišla, že sa chce porozprávať."

,,Ani nevieš o čom sme sa bavili!" Postavil sa, mimo svojej komfortnej zóny. Toto mu určite nebolo príjemné.

,,Tak mi to povedz." Vyzval ho a vtedy si Draco uvedomil, že sa rozprávali o bozku, ktorý samozrejme zahovoril. Pomaly sa posadil späť a radšej už len porazene vydýchol.

,,Nemyslím si, že by bola úplne k zahodeniu." Nahodil Theo, nad čím blonďak ohrnul nos.

,,Hm...všimli ste si niekedy jej nohy?" Zabini sa pridal. ,,Alebo zadok? Na Chrablomilčanku naozaj celkom ujde."

,,Vám začalo niečo poškodzovať mozog či dokonca zrak?" Pýtal sa ich Draco na rovinu. ,,V opačnom prípade by ste niečo podobné snáď nikdy nepovedali."

Konverzácia okolo sa ďalej otáčala smerom k tej istej študentke, ktorú doteraz preberali. Avšak on uviazol vo svojich myšlienkach.

Nebolo pochýb, že Grangerová nemala pekné nohy alebo zadok. Samozrejme, že to poprel len kvôli nim dvom. Ale myslel si opak.

Navyše, práve ona mala mnoho ďalších efektov, ktoré vedeli zapôsobiť. Keď mala drdol, ktorý si robila celkom často, tak dokonalo odhaľovala svoj krk, ktorý...no, lákal. A zostatok vlasov okolo jej tváre? Túžili ste ich zastrčiť za ucho. Jemná vráska medzi obočím, keď čítala. Spôsob, ktorým sa hrýzla do pery počas jej hlbokého rozmýšľania...

Bola pravda, že Draco ju študoval už nejaký čas a všimol si vecí, ktoré by iných možno ani nenapadlo pozorovať, či si všimnúť.

Pravdepodobne mal problém...no to v konečnom dôsledku vôbec nebola novinka.

****

,,Máš totálny deficit, čo?" Počul chichotanie z jeho pravej strany pri večeri vo Veľkej sieni.

Otočil sa k nej. ,,O čom to hovoríš, Pans?"

,,Ani raz si neodtrhol zrak od Grangerovej odkedy sme zasadli k stolu. Blaise mi hovoril-"

Nespokojne zavrčal, odhodil príbor - ktorým sa beztak len hrabal vo svojom tanieri - a zaklonil hlavu dozadu, pričom zaplakal do svojich dlaní, ktorými si prekryl tvár.

,,Mala by si vedieť-" zamračil sa, keď tentoraz prerušila ona jeho.

,,...že to vôbec nie je pravda a čokoľvek je medzi vami není skutočné a ona sa ti ani trochu nepáči," dokončila a víťazne sa uškrnula, pričom ignorovala Dracov pohľad a pokračovala: ,,Si až priesvitný. Ale medzi vami je zvláštna chémia. Všimla som si to už vtedy."

,,Do pekla, Pansy! Neviem o čom točíš, kurva!" Začínal byť značne frustrovaný. Vytáčalo ho, že nevedel vôbec nič a nevyznal sa ani v sebe.

,,Je tam taká iskra. Akoby nenávisť postupne vymizla a prehĺbilo sa to v niečo hlbšie a krajšie. Nemyslíš?"

Bol schopný na ňu len pozerať. Dokonca možno aj napriek svojmu slušnému vychovaniu nechal otvorené ústa. Neskôr pokrútil hlavou a odpovedal: ,,Neviem čo si zjedla, ale určite to v sebe malo závan NIEČOHO OTRAVNÉHO, ČO TI ÚPLNE POMIATLO HLAVU!"

Nenechala sa zastrašiť tým, že zvýšil hlas alebo, že sa na nich obzrelo viacero študentov. ,,Hovorím ti to, čo vidím. A netvár sa akoby si ju nikdy nesledoval len pretože v sebe mala niečo, čo si nevedel pochopiť."

Trafila.

...a presne.

Jeho ticho jej bolo odpoveďou. ,,Vlastne si myslím, že trochu tvojej aury by jej neuškodilo. Je príliš svätá. Tak vymeň svätenú vodu, v ktorej sa kúpe za trochu temnoty." Žmurkla naňho.

,,Nechápem ťa," zamrmlal. ,,Ako toto môžeš povedať v spojitosti so mnou a nikým, ako je tá vševedka Grangerová?"

,,Pretože vidím aký vplyv na teba má, hoci si to nechceš priznať alebo otvoriť oči poriadne, aby si si všimol aj seba, nie len ju." Poťapkala ho po ramene.

Bol zmätený. Kurevsky. A nevedel s tým nič robiť, nech sa snažil akokoľvek.

Blížil sa k záhube. Ak by mal mať teraz posledné slová, zneli by:

,,HERMIONA GRANGEROVÁ, PRISAHÁM, ŽE SA V TOM PEKLE STRETNEME!"

Nebude to zadarmo |Dramione| ✓Where stories live. Discover now