Prológ

378 10 2
                                    

Práve prišiel celý zničený z ďalšieho metlobalového tréningu. Mal pocit, že už päť týždňov sa ich snaží kapitán asi rozdrviť zaživa.

Práve s Blaisom šiel do šatne, aby sa mohli prezliecť. Blaise nevyzeral, že je na tom lepšie, ale pri jeho povahe vedel, že za chvíľu si bude zase uťahovať zo všetkých naokolo. ,,Hej Blaise, čo hovoríš na dnešný tréning?" Začal Draco len tak provokačne.

Blaise si povzdychol. ,,Hovorím ti, že keď nám povie, aby sme prišli aj zajtra, tak ho pridbrbem do zeme."

,,Ty si sťažuješ, ja musím urobiť ešte asi tri eseje a úlohy na zajtra." Začal sa zase štvať na všetko okolo, až nakoniec buchol skrinkou, z ktorej si práve vytiahol tričko.

Blaise iba pokrčil ramenami. ,,Ja som ti hovoril, aby si to všetko nenechával na poslednú chvíľu." Bolo jediné, čo povedal.

Hneď po ňom strelil pohľadom. ,,Ako to mám stíhať robiť včas keď ma každý tak naháňa?" Opýtal sa ho a bolo mu z toho dosť na nič.

Blaise bol chvíľu ticho a potom odpovedal. ,,Keby si si radšej neužíval s každou na ktorú natrafíš, tak by si to možno stíhal." Hneď naňho hodil  ďalší vražedný pohľad.

,,A ty to snáď nerobíš?" Pozrel sa na Draca a usmial sa.

,,Robím, ale stíham aj vlastné povinnosti," povedal. ,,Môžeš sa osprchovať tu, ja sa idem osprchovať do našej kúpeľne." Dodal a nechal ho tam.

Mal na všetko také nervy, že sa celý naštvaný vydal do kúpeľne. Studená voda mu trochu pomohla, ale keď potom zase vyšiel a spomenul si na tie povinnosti, čo ho čakajú, pohltilo to zase celé jeho telo.

Vyšiel zo šatne a všimol si, že Chrablomil práve tiež ukončil tréning. Vedel to pretože videl ako Potter, Weasley a Grangerová šli z ihriska.

Potter a Weasley išli potom do hradu a Grangerová si ešte sadla na neďalekú lavičku. Na niekoho čaká?

Využil príležitosť a šiel za ňou. ,,Čakáš ma?" Bolo mu jasné že nie, ale prečo by ju nemohol trošku vyprovokovať?

Pozrela sa na neho a následne sa zamračila. ,,To vieš, že na teba myslím, tak že som sa rozhodla ťa počkať po tréningu." Vedel, že to bola irónia. Musel sa na ňu začať uškŕňať.

,,No tak môžeme ísť, už som tu." Rozhodol sa s ňou hrať túto hru.

,,Je mi to tak ľúto, Malfoy! Ale jej milovaná polovička, na ktorú čaká už prišla." Otočil sa a videl tam stáť malú Weasleyovú.

Prišla k nej a obajali sa. ,,Lesbičky." Povedal ich smerom. Pozreli na seba, usmiali sa a ako neschválil si dali krátku pusu.

Neodpustil si znechutenú grimasu. ,,Fuj! Ste nechutné!" Dostal zo seba nakoniec.

Weasleyová sa na Draca pozrela. ,,Snáď si nemyslíš, že ja alebo Hermiona sme na dievčatá?" Zdvihol na ňu obočie.

,,Myslím, že mi to jedno." Povedal, obišiel ich a šiel do hradu.

Keď prišiel do Spoločenskej miestnosti, hneď šiel do izby, zobral si veci a musel robiť tie eseje.

Vôbec sa tam však nemohol sústrediť. Bolo potrebné, aby sa presunúl inam. Potreboval aj tak jednu knihu na Obranu proti čiernej mágii, tak mohol ísť do knižnice.

Prišiel tam, zobral si knižku a sadol si úplne dozadu. Vôbec ho to nebavilo a ani už potom nevnímal čo vlastne píše.

,,Do riti už aj s tým!" Zanadával a hneď hlavu treskol o stôl a knihu zabuchol. Nemal na to už nervy.

,,Pochybujem, že ti tá kniha niečo urobila, Malfoy." Počul a zdvihol zrak.

Videl pre sebou Grangerovú ako sa opiera o regál a pozerá naňho. ,,Bol by som rád keby si zobrala ten svoj zadok a premiestnila sa čo najďalej od mňa." Zavrčal. Nemal náladu na nič a to ani, keď mohol šikanovať ju.

Usmiala sa a sadla si oproti. To nechápal. ,,Si nejaký otrávený," povedala a on mal sto chutí povedať jej, aby vypadla do nejakej diery a už sa odtiaľ nevracala. ,,Toto mám ja už dávno hotové." Dodala keď si všimla čo robí.

A vtedy mu napadlo niečo bláznivé. Bude ho to stáť veľa. Jeho ego klesne na dno, ale potreboval pomoc. Áno, on Draco Malfoy potrebuje pomoc.

,,Pomôžeš mi s tým?" Dostal zo seba ani nevedel ako. Od úžasu otvorila ústa.

,,No nečum tak na mňa, mám toho veľa a nestíham!" Vysvetlil jej a ona sa postavila a sadla si vedľa.

,,Je to ľahké," začala a Dracovi sa uľavilo, že to nebude musieť robiť sám. To bola ale predčasná radosť. ,,Pomôžem ti, ale nebude to zadarmo." Povedala a on na ňu tentoraz zdvihol obočie.

*Kapitola, ktorá bola už raz zverejnená- len pred chvíľou prešla úpravami- a je tu znova na Vaše želanie!! Dúfam, že som potešila! ❤️

Nebude to zadarmo |Dramione| ✓Où les histoires vivent. Découvrez maintenant