Ťažké ovládanie mysle

162 8 2
                                    

U večere ju znova pozoroval. Ani sa to nesnažil zamaskovať pred svojimi priateľmi. Tak strašne ho iritovala, až to bolo neskutočne. Čo ho k nej neustále tiahlo? Že bola taká neznesiteľná? Alebo, že mala tú odvahu mu každý argument oplatiť?

Presne tak, ako očakával sa ozvala poznámka: ,,Do prdele, Draco! Tak už s tým niečo urob! Myslíš, že tým ako ju budeš pozorovať niečo dosiahneš?"

,,Naozaj neviem o čom to hovoríš, Pans." Odbil ju a znova sa začal venovať svojej večeri, ktorú beztak nejedol a len sa tak tváril.

,,Pozeráš sa na ňu akoby si ju chcel zjesť namiesto tej večere." Podotkol Theo, za čo sa naňho Draco nepekne pozrel.

,,Nie, pozerám sa na ňu akoby som ju chcel zabiť. V tom je rozdiel." Zamračil sa do taniera.

,,Jasné...zabiť!" Blaise sa zasmial a blonďak si preto odfrkol, pretože predpokladal čo príde. ,,Myslíš si o sebe, že práve TY zabiješ každú, s ktorou si šukneš? Až taký výkon dokážeš predviesť s hadom, ktorého schovávaš v nohaviciach?"

Začal sa dusiť džúsom, ktorý akurát pil, zatiaľčo počul ako sa všetci okolo chichotajú.

,,Ja si myslím, že Draco je v posteli dobrý." Ozvala sa Pansy s úškrnom a mrkla naňho.

,,Viac než to!" Ukázal na ňu ukazovákom, čím jej chcel povedať, že sa mýli a hadia kráľovná pretočila s úškrnom oči. ,,Som v tomto excelentne dokonalý!"

,,A prečo sa tak červenáš, Dráčik?" Theo vedľa neho ho provokoval.

,,Pretože som sa práve dusil, ty idiot!" Všetci od stola okrem Draca, ktorý si udržiaval mračiacu tvár sa smiali. ,,A nevolaj ma tak, inak prisahám, že tvoj had si už v živote nezašuká, keď ťa kopnem medzi nohy, Theodor." Zavrčal.

Tentoraz sa zamračil on. ,,Cítim sa urazený, naozaj," povedal napokon. ,,Ale zároveň viem, že sa k sebe nemôžeme porovnávať. Ani veľkosťou." Teraz žmurkol on.

Flustrujúco si povzdychol. ,,Ak chceš niečo porovnávať, určite by to nemala byť veľkosť našich vtákov, lebo by si prehral."  Ozval sa k nemu znova pokojne.

Nott sa nenechal odradiť. ,,Nebudem nič s tebou porovnávať. Nie som predsa teplý." Opäť sa všetci na čele s Theom smiali.

,,Ani ja!" Draco opäť očervenel. ,,Prečo všetko, čo poviem otočíte proti mne?! HALÓ?!" Začal sa konečne rozčuľovať.

,,Dobre, nečerti sa. Len si ťa tak doberáme."

Toto vysvetlenie úplne odignoroval a vrátil sa na internát, pričom mu bolo jasné, že aj tak sa tam o chvíľu vrátia aj oni.

****

So zaťatými päsťami a zubami zároveň kráčal do knižnice. Vedel totiž, že sa tam tá nádhera s menom Grangerová bude nachádzať.

Vedel kde presne zvykne bývať a nemýlil sa. Prešiel k jej stolu, avšak ten obišiel a skôr, než sa ona stihla spamätať, odsunul jej stoličku, otočil si ju tak, aby bola čelom k nemu a s jednou rukou na operadle stoličky, druhou u stola - čím ju uväznil medzi nimi - sa prihovoril: ,,Ako to robíš, že sa stále vždy všetko točí okolo teba? Ani Pansy, Blaise a Theo si nevedia pomôcť a stále majú tvoje meno v ústach." Zavrčal jej do ksichtu.

Chvíľu naňho pozerala ako puk. Tak strašne to Draca iritovalo, že mal chuť jej okamžite nejakým spôsobom dať najavo, že má odpovedať. A akurát, keď to naozaj chcel urobiť, tak sa ozvala: ,,Ja som myslela, že je to naopak. Slávny Draco Malfoy - kráľ celej školy. Čo ti vadí, že som prebrala tvoje miesto aj keď o tom neviem a zároveň nemám tušenia ako?"

Vydýchol cez svoje zuby a vložil silu do ruky, ktorou sa držal jej stoličky, aby ňou vedel pohnúť, až zavŕzkala. Bol to rýchly a zbrklý pohyb. Potom sa vrátil späť do svojej pôvodnej polohy. ,,Už som ti povedal, aby si so mnou nehrala tieto hlúpe hry, Grangerová."

,,Ja naozaj neviem o čo ti ide," povedala mu už rovnakým tónom. ,,Prídeš sem, začneš na mňa kričať tieto veci, ktoré vôbec nedávajú zmysel a čo očakávaš?"

,,Chcem, aby si prestala byť všade okolo mňa. V mojich snoch, hlave, v témach s mojimi priateľmi. Najlepšie by bolo keby si sa mi na oči neukazovala vôbec."

,,Som v tvojich snoch? A myslíš na mňa?"

Na malý moment zostal zaskočený. Až teraz si uvedomil, čo to vlastne vypustil z úst. Ťažko by niečo také zahováral, takže sa rozhodol nevyjadriť.

Chcel sa ozvať, avšak predbehla ho: ,,To mení situáciu, Malfoy. Vadí ti, že som sa ti dostala pod kožu."

,,Nič také sa nestalo," protestoval ihneď. ,,Keby si nebola také arogantná, možno by si to zobrala normálne a-"

,,Ja že som arogantná?" Zasmiala sa. ,,Neviem v akej domienke žiješ, ale taký výraz sedí na teba. Ku mne takú vlastnosť nemôžeš ani porovnať."

,,V tom je ten problém. Prestaň sa mi pliesť do vecí," odstúpil od nej, aby si upravil svoje oblečenie a prezrel nechty. ,,Si totiž na takej nízkej úrovni narozdiel odo mňa, že by si osoba ako ja nemohla ani utrieť topánku o tvoje handry."

Odfrkla si. ,,Preto si ma pobozkal?"

Znova tá téma...Draco mal pocit, že sa zblázni. Sám nevedel vysvetliť prečo to urobil a nepotreboval, aby to tá vševedka vyťahovala zakaždým, keď sa cítila v úzadí.

,,Môžeš s tým prestať?" Zavrčal nakoniec.

,,S čím konkrétne?" Nadvihla obočie.

Flustrujúco vydýchol a schoval si tvár do dlaní. ,,Si tak kurevsky otravná, že mi z toho idú vybuchnúť nervy!" Zavrieskal a ignoroval ako ho nielen Grangerová, ale aj knihovníčka upozornili, že má byť ticho. ,,Nevieš to jednoducho zastaviť a dať mi na chvíľu pokoj?!"

Nezvládal to. Už jednoducho nevládal počúvať stále len jej meno na každom rohu. Nemohol zniesť, že ju naozaj má v hlave stále viacej a viacej, že sa mu vyskytuje v snoch. Bolo to ťažké ovládanie mysle.

,,Keby si za mnou stále nechodil, tak si ma nemusel počúvať. Jednoduché." Odpovedala mu pokojne.

,,Lenže ty si hlavná téma aj v miestnosti, kde sa fyzicky nenachádzaš! A mňa to tak strašne sere, že sa môžem zblázniť! Nebaví ma to, že prvýkrát ľutujem niečoho, čo poviem alebo urobím nejakej osobe. Vždy si výnimka! Kurva, ako len môžeš?! Čo je to za odvahu prinútiť Malfoya sakra niečo cítiť?!"

Keď si uvedomil, čo povedal, tak si prekryl rukou ústa. No bolo to tak. Zakaždým ľutoval slová, ktoré vyslovil na jej účet hneď v momente, ako bol znova sám. A preto sa jej ospravedlnil za ten bozk a ako vtedy podal svoje vysvetlenie.

Lenže kurva, on nemohol takto podľahnúť a začať cítiť emócie, ktoré preňho boli neznáme!

,,Nazýva sa to Chralblomilská odvaha." Vysvetlila mu s úškrnom a opustila knižnicu, zatiaľčo Draco sa spamätával.

Nebude to zadarmo |Dramione| ✓Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang