Pomoc

253 8 3
                                    

Rozmýšľal, či si to nemá rozmyslieť. Veď táto žena je bláznivá, čo od neho môže chcieť? Ale sám to nedá. Je toho veľa. Avšak bol až taký zúfalý, aby toto podstúpil?

,,Keď nikomu nepovieš, že mi pomáhaš alebo, že som ťa o to prosil, tak mi to je jedno. Čo za to chceš?" Opýtal sa po tom, ako prehral boj so svojimi myšlienkami.

Videl ako sa na naňho pozrela a následne prikývla. ,,Chcem, aby si mi robil doprovod na ples."

Oči mu skoro vypadli z viečok, keď na ňu hľadel. Práve toto? ,,Prečo chceš, aby som s tebou šiel na ples?" Zdvihol obočie. ,,A aký ples? O žiadnom neviem."

Nebola reč o žiadnom plese, tým si bol istý. Dievčatá neboli tak vo vytržení, aby zháňali šaty, otravovali všetkých študentov naokolo, debatovali medzi sebou a všetko to ostatné. Ešte si pamätal ten zhon pri Vianočnom plese v štvrtom ročníku.

Usmiala sa. ,,Som hlavné dievča, zajtra by to mala McGonagallová oznámiť aj ostatným. Viem, že ma Ron bude chcieť pozvať a bude ma brať ako poslednú možnosť..." Chcela pokračovať, ale Draco jej do toho skočil.

,,Takže to robíš, aby si ho naštvala," povedal zamyslene. Musel uznať, že ten jeho a Potterov pohľad by bol k nezaplateniu. No dokonca si myslel, že by neboli jediní kto by na nich tak pozeral. Draco Malfoy má šancu predviesť ďalšiu show. ,,Tak potom s tebou pôjdem."

Teraz mala na tvári  diabolský úškrn. ,,To mám byť ja tá, čo ťa bude pozývať?" Opýtala sa ho a on sa na ňu len pozeral. Bol si istý- alebo si aspoň myslel- čo od neho mohla chcieť. Teraz mu bude variť krv, ale Draco ju potreboval....dobre, nie ju, iba jej prácu.

Kľakol si teda. ,,Hermiona Grangerová, pôjdeš so mnou na ten ples?" Opýtal sa jej a ona sa začala smiať. Ak ju niekedy počul pritom, ako sa smeje, tak nikdy nebol dôvodom a bolo to asi len zdiaľky. Oveľa radšej by bol, keby ju vedel rozplakať a nebol si istý, či sa mu to už niekedy podarilo a ona by to nedala najavo, alebo mala veľmi dobrú výdrž.

,,No zas takto si to robiť nemusel. Keby ťa niekto videl, tak by si myslel, že si ma práve žiadal o ruku." Povedala popritom, ako si sadal. Keď už skoro sedel a došli mu jej slová, zarazil sa.

,,Myslíš...myslíš, že to niekto videl?" Dostal zo seba. Naozaj nepotreboval, aby si ešte niekto myslel, že s ňou niečo má, aj keď nejaké také teórie vzniknú asi tým, že s ňou pôjde na ten ples.

,,Myslím, že nie, skoro nikto sem nechodí," odpovedala. ,,Ale pôjdem s tebou."

Teraz už si sadol na stoličku. Keď jeho pohľad ale znovu padol na tú horu pred ním, zase bol naštvaný na celý svet a jeho nálada- ktorú nejakým zázračným spôsobom vyčarovala Grangerová- ho hneď opustila.

Pravdepodobne si to všimla. ,,Ukáž čo to máš." Zobrala si pár pergamentov, čo boli na vrchu a začali. Alebo takto, ona to robila a on sa pozeral. Potom si ruky založil na stôl a ľahol si na nich. Ešte chvíľu ju pozoroval a následne ani nevedel ako a zaspal. Asi to spôsobila tá únava.

Hermiona pomáhala Malfoyovi. Mal tam strašne veľa chýb, ktoré mu musela opraviť, pretože inak by mala pocit, že mu s tým nepomohla úplne a to by nebola Hermiona Grangerová.

Ale Malfoy škriabe ako kocúr. Väčšinu jeho slov vôbec nevedela čo tam má. ,,Hej, Malfoy čo je toto?" Spýtala sa a ukázala mu pergament. Keď sa na neho otočila, spal. Bol asi vážne unavený a prepracovaný. Vyzeral sladko a jeho blond vlasy mu padali do tváre.

Otočila sa znovu k jeho úlohám a všetky ich dorobila. Trvalo to dlho, ale dokončila to. Zase sa pozrela na Malfoya a následne na hodiny. Bolo deväť večer. ,,Malfoy," zatriasla s ním. Niečo nezrozumiteľné mumlal. ,,Mal by si si ísť ľahnúť do posteľe." Zdvihol hlavu a ospalí sa obzrel všade okolo a potom na ňu.

,,Ako dlho som spal?" Opýtal sa ospalím hlasom.

,,Neviem, keď som sa otočila už si bol mimo," odpovedala mu. ,,Dokončila som to, môžeš si to zobrať a ísť si ľahnúť." Pozrel na ňu.

,,Ty si to všetko urobila?" Opýtal sa neveriacky a ona len prikývla. ,,A to nebola ani polovica z toho, čo ešte mám." Zamumlal, ale Hermiona to počula, avšak neriešila to.

Zdvihla sa na odchod. ,,Keď budeš ešte potrebovať, môžeš za mnou prísť," stočila k nemu pohľad. ,,A choď si ľahnúť, skôr ako zaspíš znovu tu." Otočila sa a odišla do svojej vlastnej izby.

Pravda bola taká, že mu chcela pomôcť. Vyzeral byť vyčerpaný a bolo jej ho ľúto. A jej podmienka bola, že s ním pôjde na ples, ale nie z toho dôvodu, prečo mu povedala. Skôr pretože už v piatom ročníku, keď začal vyzerať ako chlap, sa jej začal páčiť.

Bola do neho bláznivo zamilovaná a tie jeho urážky znášala iba preto lebo ju vážne bavilo sa s ním naťahovať. Bolo to dosť bláznivé a Hermiona nakoniec dospela k záveru, že to bolo iba pobláznenie, taká tá tínedžerská láska.

Prestala s tým a dala sa do kopy s Ronom. Ale ani to nebolo úplne to, čo si od vzťahu predstavovala a radšej to ukončila. Ron ju za to pravdepodobne ešte stále nenávidí, ale nemôže ju do ničoho nútiť. O tomto vedela iba Ginny a ešte jeden človek...

Nedalo sa povedať, že by ju v tom podporovali, pretože mali istý názor na toho človeka, ale Hermiona tomu nevedela porúčať a už vôbec nie zabrániť.

Stále si nebola úplne istá tým, čo to vôbec je, ale určite vedela jednu vec- Malfoy sa nikdy nedozvie, že to takto má. A to ani napriek tomu, že ho na ten ples pozvala, aby aspoň na chvíľu mohla okúsiť. Len raz skúsi, aké by to bolo a potom pôjde ďalej...

Ako by sa k nej správal? Čo by na to povedali ostatní? Vadil by mu ich názor? Nosil by jej pitie? Tancoval s ňou? Predstavil ju svojim priateľom- s ktorými sa teda netúžila stretnúť, ale tak bola zvedavá, čo by dokázal urobiť.

Tešila sa ako školáčka, ktorej práve zložil niekto, kto sa jej páčil nejaký kompliment, ktorý vôbec nič neznamenal, ale pre ňu to bolo najviac, čo mohol urobiť.

Nebude to zadarmo |Dramione| ✓Où les histoires vivent. Découvrez maintenant