FIRST

71 3 1
                                    

Upratala som si veci a vybrala som sa po náročnej práci domov. Ako sa teším keď prídem domov a ľahnem si do postele. Zamkla som svoj kabinet a odišla som do auta. Keďže mi v bruchu dosť škŕvkalo,rozhodla som sa ísť najesť sa niekam. Ako prvá mi napadla možnosť McDonald's.

Síce veľmi nejem fast food ale domov asi nevydržím. Zaparkovala som pred reštauráciou a otvorila som dvere. Prišla som k online pultu a zadala som si objednávku. Vzala som si šablónu s číslom a vybrala som sa sadnúť si úplne do zadu. Z púzdra som si vybrala slúchadlá a jedno som si zastrčila do ucha. Odomkla som telefón a pustila som si svoju obľúbenú skupinu - BTS.

Ani som sa nepredstavila. Volám sa Chaeyoung Brown. Nie som tá Chaeyoung ktorú máte na mysli. Myslím si,že je úplná náhoda že máme rovnaké mená. Mám 21 onedlho budem mať 22 rokov.

Práve som dokončila vysokú školu a akurát praxujem v škôlke ako učiteľka. Narodila som sa v Busane Austrálskym rodičom. Odmalička však hovorím plynule oboma jazykmi. Medzi to si robím ešte kurz španielčiny keďže by som rada navštívila Španielsko. Moji rodičia ma od malička vychovávali veľmi prísne.

Doma mám mladšie nevlastné dvojičky - brata a sestru. Moja mama bola asi 4x tehotná ale 3x potratila. Štvrté tehotenstvo zvládla a narodil sa mi mladší brat. Nežil dlho keďže keď mal dva roky,nešťastne spadol na hlavu ktorú si rozbil a zistilo sa,že dostal krvácanie do mozgu. Mala som vtedy 5 rokov.

Rodičov to veľmi poznačilo a hlavne mamu. Ja už som sa s tým zmierila ale občas chodím za bratom na cintorín. Myslím na neho stále aj keď v dnešnej dobe by mal 17 rokov. Najprv sme si adoptovali dievčatko po ktorom neskôr nasledoval chlapček. Nie sú to naozajstné dvojičky,teda nenarodili sa spolu.

Sú narodení síce v ten istý rok ale iný mesiac a iný deň. Takže sú približne rovnako starí. Obaja majú 13 rokov. Okrem hudby,čítania kníh a učenia sa nových jazykov milujem cestovanie. Bola som azda všade.

Precestovala som celú Áziu a tiež aj Severnú Ameriku. Ostáva mi ešte Južná Amerika a tiež by som chcela stihnúť trochu Európy. Som strašne nízka. Otec sa smeje,že som sa udala na mamu. Obe máme výšku iba 157 centimetrov.

Čo je na môj vek trochu neprimerané. Som chudá,lebo vážim okolo 40 kíl. Občas nejem aj týždeň. Mala som sklony k anorexii ale sama som si upravila diétu. Mám dlhé čierne vlasy ktoré mi siahajú po zadok.

V živote som si svoje vlasy nefarbila za iné. Moje oči sú menšie a majú rovnakú farbu ako moje vlasy. Na nose a pod očami mám pár pieh ktoré nie sú vidno. Nejem fast food a nepijem colu či energetické nápoje. Od malička som vychovaná na ovocí,zdravom jedle a minerálkach.

To bude mojou mamou keďže je výživová poradkyňa. Otec nepracuje nikde keďže sa stará o dvojičky. Rodičia majú z troch detí zdravé iba jedno dieťa - a tým som ja. Austin je autista a Willow má Downov syndróm. Obaja si tak vyžadujú obrovskú starostlivosť.

Keďže pochádzam z chudobných pomerov lebo moja mama veľmi nezarába,od 17 rokoch pracujem pre známu značku Chanel. Chcela by som tam už prestať pracovať keďže veľmi popri praxi nestíham. Aj tak po praxi sa plánujem zamestnať ako učiteľka. Vždy to bolo mojim snom. Prepla som svoju obľúbenú pesničku a pozerala som sa po reštaurácii na ľudí.

Všetci tu s niekým boli len ja som tu sama. A to som veľmi veľký extrovert takže kamarátov mám plno. Ale moja kamarátka s ktorou som mala prax odišla skôr než ja. Či mám vzťah? Samozrejme!

Som zadaná už vyše rok aj pol. Volá sa Kim Taehyung a je členom BTS. Preto je BTS moja najobľúbenejšia kapela akú môžem počúvať.Zoznámili sme sa na koncerte kde tiež veľmi rada chodím. V dnešnej dobe je vôbec zázrak nájsť  múdreho chalana. Tae je však najlepšie čo ma mohlo stretnúť.

LOVE PASSES THROUGH THE STOMACH (SKZ - LEE FELIX)Where stories live. Discover now