EPILOGUE

11 1 0
                                    

Z pohľadu chalanov

Majú tesne pred koncertom. Už sú nachystaní a aréna je plná nadšených fanúšikov. Chalani sú však v napätej atmosfére. Jednak sa boja o Chae a jednak sú po veľmi ostrej výmene názorov. Ako tak sedeli a čakali, kým ich koncert začne, Jeongin plný nervov sa snažil dovolať domov Chae.

Volal jej už asi po piaty krát ale stále žiadna odozva. Nevydržal a postavil sa. Vybral sa za chalanmi ktorí sedeli o niečo ďalej.

"Čo je,Jeongin?" spýtal sa ho Chan ustráchane.

"Chae. Nebere mi telefón. Musím ju ísť skontrolovať." vybral sa na odchod ale zastavil ho Hyunjin.

"Počkaj. Zavolám jej ja a keď sa neozve pôjdeme za ňou." navrhol a Jeongin neochotne prikývol. Nechcel si to pripustiť ale vedel, že sa niečo muselo stať. Chae je predsa nalepená na telefóne stále. Hyunjin vytiahol telefón a začal volať Chae. Opäť bez odozvy.

"Mám toho dosť. Idem za ňou." vyhlásil Jeongin sebavedomo ale opäť ho niekto vyrušil. Tentokrát Minho.

"Počkaj idem s Tebou. Chcem Ti byť nablízku v prípade keby sa jej niečo stalo." postavil sa a namieril si to k Jeonginovi.

"Felix, nejdeš s nami? Je to Tvoja priateľka." otočil sa na neho Minho.

"Nie. Ak sa jej naozaj niečo stalo, nestrpím ten pohľad. Radšej potom zavolajte." zamrmlal Felix no nemohol cítiť kúsok strachu a viny.

"Dobre, teda. Budeme sa ponáhľať dokedy nezačne koncert." oznámil Minho a spolu s Jeonginom sa vybrali na odchod.

"Nemusíte sa vracať! Radšej nech ten koncert bude zrušený!" zakričal za nimi Seungmin ironicky. Aspoň niekto to videl pozitívne. Oni dvaja sa teda vybrali z budovy a k ich domu. Keď prišli, jemne zaklopali na dvere.

"Prečo klopeš? Veď máme kľúče." spýtal sa ho nechápavo Jeongin.

"Vlastne, máš pravdu." uškrnul sa Minho a začal hľadať kľúče. Tie však nenašiel.

"No do riti. Prisahal by som, že som si ich zobral. Asi ich má Chan hyung." vysvetlil Minho a Jeongin zabručal.

"Vedel som, že mám ísť radšej sám." povzdychol si a pretočil očami.

"To určite. Nič by si nám nepovedal." protirečí Minho a otvorí dvere od domu. Jeongin do neho rýchlo vbehne zatiaľ čo Minho stojí naboku.

"Chae?!" kričí Jeongin a zbesilo behá po všetkých izbách.

"Minho hyung, pomáhaj mi ju hľadať. Nestoj iba tak nečinne vo dverách." zakričal na neho na čo odstúpil od dvier a začal ju hľadať spoločne s ním.

"Ty ju hľadaj tu ja idem pozrieť hore." povie Jeongin a Minho prikývne.

"Nemohla niekam ísť?" snaží sa nájsť Minho riešenie zatiaľ čo ju hľadá.

"V jej stave? A navyše má tu topánky." povedal Jeongin. To je pravda. Pri dverách boli jej topánky a jej bunda.

"Jeongin, je mi to ľúto ale dole nikde nie je." povedal po chvíli Minho.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Aug 28 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

LOVE PASSES THROUGH THE STOMACH (SKZ - LEE FELIX)Where stories live. Discover now