EIGHT

26 1 0
                                    

Stále som bezvládne sedela na zemi chrbtom opretá o most. Vonku sa začalo stmievať a ľudia sa rozchádzali domov. Mne bola celkom veľká zima ale nemala som najmenšiu chuť vrátiť sa naspäť. Bojím sa totižto,že keď ho uvidím,začnem znovu plakať a moja myseľ si to naozaj uvedomí. Potom by som bola sklamaná lebo by som zničila naše kamarátstvo s výhodami.

A viem,že by sa za to na mňa hneval.  Rozhodla som si zapnúť si mobil keďže som sa chcela pozrieť koľko je hodín. Bola som prinútená vypnúť ho keďže stále mi chodili správy od chalanov. A doslova nenávidím keď ma niekto spamuje. To som však robiť nemala keďže na mňa vybehlo ešte viac upozornení. Najviac správ som mala ako inak od Jeongina.

Jeongin ♡

Jeongin♡: Chae,kde si?
                   Felix mi všetko vysvetlil... Vraj ste sa pohádali.
                    Mrzí ma to🥹
                    Ak si kdekoľvek,prosím,ozvi sa mi <3
                      Nechcem o Teba prísť 💔

Me: Som v poriadku,Innie ❤️
Len chcem mať na chvíľu súkromie,prosím 🙏

Jeongin ♡: Vďaka Bohu,že si sa ozvala.       Kde vlastne si?
Zobrazené 23:23

To už som nestihla odpísať keďže mi začal volať Felix. Premýšľala som,či mu to zdvihnúť keď som zhodnotila,že to nechám tak. Počkala som,kým mi dozvoní a potom som si telefón odložila. Pozrela som sa na jasný mesiac s hviezdami a oblohu bez jedného mraku. Bolo to nádherné.

Chvíľu som si užívala ticho keď ma opäť vyrušil zvuk zvonenia. Pretočila som očami a pozrela som sa na displej. Volal mi Jeongin. Jemu to už ale musím zdvihnúť keďže by po mne dal celoštátne pátranie.

"Jeongin?" spýtala som sa otrávene.

"Chaeyoung,kam si zmizla?"

"Felix? Prečo mi voláš cez Jeonginov telefón?"

"Mne si nezdvíhala." Len som pretočila očami a chystala som sa mu zložiť.

"Neskladaj,prosím. Potrebujem vedieť kde si."

"A na čo? Nechcem Ťa vidieť takže to je zbytočné."

"Chae,prosím. Ani neviem čo sa medzi nami stalo a chcem si to s Tebou vysvetliť."

"Bol si na mňa hnusný,to sa stalo. Myslela som,si že taký dokáže byť iba Minho ale asi si ho prekonal."

"Ja viem a mrzí ma to. Môžem ísť za Tebou? Naozaj ma to mrzí a chcem Ťa vidieť." ostala som ticho.

"Chaeyoung?"

"Argh,dobre. Ale nebudeš mi hrať na city. A je to poslednýkrát čo máš Jeonginov telefón." počula som jeho smiech a neskôr ako zrušil hovor. Telefón som si dala do vrecka a vstala som. Oprela som sa o zábradlie mostu a pozorovala som výhľad na celý Soul. O niekoľko minút neskôr som cítila niekoho ruky na mojich ramenách. Hneď,keď som sa otočila,priložil svoje pery na tie moje.

LOVE PASSES THROUGH THE STOMACH (SKZ - LEE FELIX)Where stories live. Discover now