EIGHTEENTH

7 0 0
                                    

" Čo? To ako viete?" spýtal sa Felix Chana a Changbina po tom, čo nám oznámili tú nešťastnú novinu.

" JYP to zistil." povedal Chan.

" Sú predsa kamaráti." doplnil ho Changbin.

"Čo budeme robiť?" panikáril Changbin.

"Nič. Vy sa pôjdete skryť a ja sa s ním nejako zabavím." povedala som. Nemohla som dopustiť aby urobil niečo chalanom.

"Nie. V žiadnom prípade. Ja Ťa tu s ním samu nenechám. Môže Ti opäť ublížiť." protirečil Felix.

"Felix, prosím, aspoň raz mi ver. Viem, čo robím." uistila som ho keď Chan zavolal dole zvyšok ale prišiel iba Seungmin.

"Kde sú ostatní?" spýtal sa Felix.

"Jeongin spí, Hyunjin maľuje a Minho číta mačkám rozprávku." vysvetlil Seungmin.

"Výborne. Všetci sa na nás teraz vykašlali v momente, keď máme prepadovku." zamrmlal Chan.

"Prepadovku? Chystáme sa snáď niekoho vykradnúť?" žartoval Seungmin.

"Ide sem Taemin. Ten muž čo ublížil Dae." vysvetlil Changbin so strachom.

"No fasa." zašepkal Seungmin.

"Buď taký láskavý a choď ich zavolať skôr než príde Taemin." prikázal mu Chan a Seungmin s prikývnutím odišiel.

"Ale pohni sa. Taemin už je blízko nášho domu." zakričal za ním Changbin keď sa pozeral na niečo v telefóne.

"To ako vieš?" spýtal sa Felix.

"JYP nám požičal jeho mapu takže vieme, kde sa Taemin pohybuje." vysvetlil Changbin a spolu s Chanom skúmali mapu na ktorej sa nachádzala Taeminova poloha. O pár minút sa k nám pridali Seungmin, rozospatý Jeongin, vystrašený Hyunjin a Minho s jeho troma mačkami.

"Naozaj sa sem chystá Taemin?" spýtal sa Jeongin a my sme prikývli na znak súhlasu.

"Preboha! My zomrieme! Mal som vás všetkých rád!" kričí Hyunjin dramaticky nad čím iba všetci pretočíme očami.

"Dobre teda. Aký máme plán?" spýtal sa Minho ktorého táto situácia zaujímala asi najmenej.

"My sa pôjdeme skryť a Chae sa s ním vyrovná." vysvetlil Chan a ja som prikývla.

"Chan, mal si stáť na mojej strane a nie ju podporovať." pretočil očami Felix.

"Felix, prestaň. Chan má pravdu. Zvládnem to." povedala som konečné slovo.

"Dobre, verím ti. Ale ak by Ti niečo urobil neváhaj a zavolaj ma." otočil sa na mňa plným strachom.

"Neboj sa." jemne som sa usmiala a chytila som ho za ruky aby bol pokojnejší.

"Ľúbim ťa. Dávaj si pozor." zašepkal a pobozkal ma. Po tomto sa chalani odišli niekam skryť. O pár minút niekto silno zaklopal na dvere. Predstierala som že som okej ale vo vnútri som išla umrieť strachom. Keď som otvorila dvere pred dverami stál Taemin a ešte jeho dvaja ľudia.

"Čo tu hľadáš?" spýtala som sa naoko drzo a to už surovo vstúpili do domu.

"Moja zlatá baby girl je nejaká drzá však? Kde máš tých ôsmich šikmookích?" zmenil tému a začal sa ku mne približovať čím ma prinútil cúvať.

"Nie sú tu." klamala som ale nešlo na mojom hlase vidieť strach.

"Kde sú?" skúsil tvrdšie na čo som sa začala triasť strachom ešte viac.

LOVE PASSES THROUGH THE STOMACH (SKZ - LEE FELIX)Where stories live. Discover now