"Áno,príjmam. Ale ja neviem tancovať." povedala som zmätene a pridala som smiech.
"Prepáčte,ale v našej skupine mám úlohu najhlavnejšieho tanečníka ja." prihlásil sa Minho pyšne. Všetci pretočili očami len ja som sa zasmiala.
"Drž aspoň raz hubu,prosím." spojil ruky Hyunjin.
"Minho má pravdu. Nemôžem mu túto úlohu zobrať." povedala som a s úsmevom som na neho pozrela. On mi venoval pohľad a uškrnul sa.
"Tak budeš naša stylistka. To bude jednoduchšie." usmial sa na mňa Changbin.
"Veľmi rada," usmiala som sa nadšene.
"To je super. Aspoň Ťa budeme mať nablízku." sadol si vedľa mňa Jeongin a chytil ma za rameno.
"Idem volať šéfovi." povedal Chan a niekam odišiel. Sedeli sme 5 minút keď sa Chan vrátil.
"Ideme. Šéf s tým súhlasil." povedal a všetci mi venovali istý úsmev. Tak som sa s nimi vybrala na nácvik choreografie. Všetci boli veľmi šikovní. Po LaLaLaLa začali tancovať na pesničku Charmer. Nechcela som si to priznať,ale je to moja tajná obľúbená pesnička.
Tlieskala som a usmievala som sa do doby,kedy Felix a Chan nezdvihli tričko a začali ukazovať tehličky. Nech sa Chan nehnevá ale Felix ich má viac. Prestala som tlieskať a len som pozerala s otvorenou pusou.
"Hej,to nie je nič pre Teba!" zakričal Jeongin a prišiel mi zatvoriť rukou oči. Len som pretočila očami.
"Jeongin,toto nie je nejaký druh porna. Som už predsa dospelá." povedala som a chalani prikývli.
"Veď aj Ty ich niekedy ukazuješ." ukázal na neho Seungmin a ja som na Jeongina hodila vražedný pohľad.
"Neboj sa. Nepoviem to Vašim." smiala som sa a on sa na mňa usmial.
"Chae,poď so mnou. Šéf Ťa chce vidieť." povedal mi Chan po nácviku. Prikývla som a poslušne som šla za ním. Prišli sme do jeho kancelárie a ja som zistila,že je veľmi prísny. Podpísala som s ním zmluvu o tom,že som odteraz členkou personálu skupiny Stray Kids.
"Čo mám robiť?" spýtala som sa ho pri odchode.
"Ráno s nami tesne pred koncertom prídeš. Tvojou úlohou bude robiť nám makeup a dávať nám servítky keď budeme mať dosť z koncertu." vysvetlil a ja som chápavo prikývla.
"To nevyzerá zle. Zvládnem to," jemne som sa usmiala.
"Chae,povedz pravdu. Páči sa Ti niekto z mojich chlapcov? Ak nie,neurazím sa." povedal úprimne.
"Prepáč,ale nie. Aj keď Vás poznám 6 rokov." zasmiala som sa nervózne.
"Tak Felix alebo Jeongin?" pýtal sa stále.
"Jeongina ani náhodou. Je príliš mladý a hanblivý na lásku. Poznám ho od škôlky a nechcem tým zničiť naše kamarátstvo. Už veľakrát sa mi ponúkal ale viem,že to nemyslel vážne." povedala som a on mi hodil pohľad,že čaká,čo poviem na Felixa.
"A o ňom ani neuvažuj. Nenávidíme sa šesť rokov a takto to aj plánuje ostať." pozrela som na neho prísnym pohľadom a ukázala som na neho prstom. Nakoniec ma Chan odviezol domov. Cestou som šla do McDonald's kde som si ešte nestihla nič objednať a Felix mi už nosil jedlo.
"Čo? Ja som si ešte nič neobjednala." smiala som sa prekvapene.
"To nevadí. Ja Ťa poznám." žmurkol na mňa.
"Čo tým sleduješ?" spýtala som sa ho a on sa na mňa späť otočil. Jazykom si prešiel cez dolnú peru a oboma rukami sa chytil rohu stolu.
"Nič. Iba chcem,aby si si ku mne našla cestu. Veď láska predsa prechádza cez žalúdok,nie?" uškrnul sa a chcel odísť.
YOU ARE READING
LOVE PASSES THROUGH THE STOMACH (SKZ - LEE FELIX)
Fanfiction❗️Varovanie: kniha je od 18+ takže sa tam môžu vyskytovať násilie,nadávky a sexuálne scénky. Čítať na vlastnú zodpovednosť❗️ ~ Neverila na lásku,odkedy sa s ňou jej priateľ rozišiel kvôli inej. Pozná ho dlho,ale aj napriek tomu k nemu kladie veľký o...