TWELFTH

19 0 0
                                    

Z krabice na mňa vykúkali biele labky. Než som to stihla vybrať z krabice vyskočil biely huňatý psík. Radostne ku mne pribehol a začal ma ňuchať a lízať mi ruky. Usmiala som sa a pohladila som ho.

"Psík? Koľko Vás to stálo,preboha?" spýtala som sa prekvapene a skoro som plakala.

"Peniaze teraz nerieš. Páči sa Ti?" spytal sa ma Chan s úsmevom a ja som prikývla.

"Keďže som alergická na mačky,vždy som chcela mať aspoň psíka ale rodičia mi ho nechceli dať. Ale Vy ste mi splnili môj dievčenský sen." rozplývala som sa a zobrala som si psíka do náruče. Oboma labkami sa mi zaprel do tváre a začal ma ňuchať.

"Je to psík či fenka?" spýtala som sa zvedavo.

"Chceli sme Ti zohnať fenku ale nepodarilo sa nám to. Je to pes a má mesiac." vysvetlí Han.

"Takže si ešte len šteniatko. Neboj sa,ja sa o Teba postarám." hovorila som k nemu detským hlasom a hladila som ho.

"Kkami bude mať aspoň kamaráta." prinesie svojho psíka Hyunjin.

"Ahoj,Kkami. Teba som dlho nevidela. Ty si teda vyrástol." smiala som sa a tiež som ho hladila pod ušami.

"Škoda,že tu nie je moja Berry." povzdychol si Chan.

"Aj Ty máš psíka?" spýtala som sa prekvapene a on prikývol.

"Mám fenku. Ale tá je v Austrálii." vysvetlí Chan smutne.

"A volá sa Berry." povedia všetci a ja sa zasmejem.

"Chae,dávaj pozor aby Ťa neukusil." pripomínal mi Jeongin a ja som prikývla.

"Prečo? Ty si alergická aj na psov?" zľakol sa Felix a zobral odo mňa psíka.

"Nie,nie som. Ale ako malú ma uhryzol pes. Našťastie to nič nebolo." mávnem rukou a nastavím ruky aby mi podal psíka.

"Nič to nebolo? Hrozila Ti amputácia ruky,Chaeyoung." upozorní ma Jeongin.

"Bože,to nám je ľúto. Mali sme Ti radšej kúpiť poukážku do drogérie alebo niekam." ospravedlní sa Chan a začne panikáriť.

"To ste nevedeli takže to je v poriadku. Mne sa viac páči psík." uškrnula som sa a všetci sa zasmiali.

"Ako sa bude vôbec volať?" sadol si ku mne Seungmin.

"Je to Chaeyoung pes takže nech mu vyberie meno ona." usmeje sa Chan.

"Bude sa volať Fluffy." povedala som nadšene a stále som ho hladila.

"To je krásne meno. Ahoj,Fluf- Au!" zakričal keď ho pohladil.

"Čo sa Ti stalo?" spýtal sa ho Minho.

"Ten pes ma uhryzol!" zakričal a ukázal nám ránku.

"Tak Ti treba. To máš za to,že si sa na neho nechcel zložiť." smial sa mu Jeongin.

"To nie je fér." zamrmlal Seungmin a odišiel preč.

"Ideme krájať tortu!" zatlieskal Changbin a všetci sme odišli do kuchyne.

"Nech sa páči. Krájaš Ty lebo je to Tvoja oslava,Tvoja torta." podal mi nožík Han. Usmiala som sa a začala som krájať tortu.

"To je tak krásna torta že je to až škoda krájať. Kde ste ju dávali piecť? Dám Vám za to peniaze." smiala som sa a začala som na tanier kládať kúsky.

"Piekol som ju ja." pochváli sa Minho a ja mu venujem prekvapivý pohľad.

"Ty? Ty vieš piecť?" spýtala som sa šokovane.

LOVE PASSES THROUGH THE STOMACH (SKZ - LEE FELIX)Место, где живут истории. Откройте их для себя