Chlapci na nás vyjavene pozerali. Ubehla už polhodina od toho ako sme im to povedali. Stále sa však nikto z nich nezmohol ani na jedno slovo. Začínam mať pocit,že to niektorým z nich vadí alebo dokonca že si o mne v duchu myslia,že som štetka.
"No,ale veď lepšie ako byť nepriatelia nado smrti." ozval sa ako prvý Minho a stále mal prekvapený výraz. Vedela som,že im to nemáme hovoriť.
"Chan? Vadí Ti to?" spýtal sa ho Felix opatrne.
"Nie veď Minho má pravdu. Som rád,že ste si aspoň takto bližší." povedal a jemne sa usmial.
"Čo z toho majú že sú si blízky iba v posteli a ďalej medzi nimi nič nie je?" pretočil očami Seungmin.
"Seungmin, teraz sa to nehodí." povedal mu Hyunjin cez zaťaté zuby s úsmevom.
"No,ale myslím,že sa to teraz hodí." začal Chan.
"JYP sa bude ženiť. Takže môžeš Chaeyoung zobrať na svadbu ako svoju partnerku." dodal Chan a Felix na mňa pozrel.
"To máme ísť v pároch?" spýtal sa Minho šokovane na čo Chan prikývol.
"Fajn,beriem Soonie." uškrnul sa a utekal pre svoju najstaršiu mačku.
"Minho,to majú byť reálne osoby nie zvieratá!" kričal za ním Changbin ale Minho nereagoval.
"Soonie je reálna osoba a členka našej menšej rodinky!" zakričal Minho naspäť.
"Uhm,možno tak v Tvojej osobnej rodinke." zamrmlal Seungmin.
"Prídeš s nami na svadbu,Chae?" spýtal sa ma Jeongin a všetci na mňa pozreli.
"Neviem. Ešte sa musím rozhodnúť a dám Vám vedieť." usmiala som sa a postavila som sa.
"Odvezieš ma domov?" otočila som sa na Felixa. Jemne sa usmial a postavil sa.
"Ďakujem,že si mi to povedala." objal ma Jeongin a zašepkal mi do objatia. Venovala som mu úsmev a neskôr sme odišli.
"Napíšeš mi,či si sa rozhodla ísť na svadbu?" spýtal sa ma Felix keď sme boli pred naším domom.
"Neviem,či pôjdem. Je to Váš šéf a mali by ste tam byť hlavne Vy. A nemám kúpené žiadne šaty." povzdychla som si.
"JYP Ťa už pozná takže určite Ťa bude chcieť. A šaty? Čokoľvek si na seba dáš budeš vyzerať nádherne." zložil mi kompliment na ktorý som sa začervenala.
"Keď ja fakt neviem. V živote som na žiadnej svadbe nebola." premýšľala som.
"Prosím. Všetci tam budú niekoho mať a ja mám ísť sám? Dokonca Minho chce zobrať mačku čo vôbec nie je reálna osoba. Chceš ma v tom nechať?" spýtal sa a hodil na mňa psie oči.
"Dobre,niečo vymyslím." zamrmlala som a on nadšene zatlieskal.
"Ak Ťa Vaši nebudú chcieť pustiť,presvedčím ich a ak bude potreba môžem zavolať aj Chana." usmial sa a ja som sa zasmiala.
"Opýtam sa ich." povedala som a on prikývol. Rozlúčili sme sa a ja som odišla dovnútra.
"Chae,Ty si?" spýtala sa mama z kuchyne.
"Áno,kto iný?" zasmiala som sa a prišla som do kuchyne.
"Otec niekam išiel tak som si myslela,že je späť. Ako bolo v práci?" spýtala sa ma s úsmevom.
"Výborne. Je to fakt skvelá práca a baví ma to." usmiala som sa a napila som sa vody.
"To ma teší. Ale dúfam,že je dobre platená." povie mama a ja pretočím očami. Hneď,čo to dopovie cinkne mi telefón. Keď ho odomknem,zistím,že mi prišla výplata.
YOU ARE READING
LOVE PASSES THROUGH THE STOMACH (SKZ - LEE FELIX)
Fanfiction❗️Varovanie: kniha je od 18+ takže sa tam môžu vyskytovať násilie,nadávky a sexuálne scénky. Čítať na vlastnú zodpovednosť❗️ ~ Neverila na lásku,odkedy sa s ňou jej priateľ rozišiel kvôli inej. Pozná ho dlho,ale aj napriek tomu k nemu kladie veľký o...