Taehyung szemszöge
Mélyen a szerelmem szemébe néztem miközben helyet foglaltam az ágyékán, majd alaposan megnéztem magamnak az egész testét. Mióta edzeni jár még nagyobb a karja, és erősebb a hasizma is. Szemmel végig követtem egy vízcsepp útját, amely végig gurul Jungkook harapnivaló mellizmai között, majd nem bírom ki, lehajolok, és végig nyalom ugyanazt a csíkot.
- Annyira szexi vagy, Jungkook - lihegek az előbbi heves csóktól, miközben a szemem nem veszem le a kezemről, amivel képtelen vagyok nem ezt a gyönyörű, szoborszerű testet érinteni.
Éreztem hogy megrándul alattam Jungkook farka, és időt sem hagyva a feleszmélésre, megfogta a csípőm és mozgatni kezdett magán előre és hátra. A fenekemből a gerincemen át, egészen a mellkasomig elterjedt a bizsergető érzés, ami egy kéjes nyögést váltott ki belőlem, és a testem reflexszerűen követte Jungkook parancsát. Felült, és a derekam átölelve szopogatni kezdte a mellbimbóm, ám ahogy jólesően nyögtem neki, hamar elvált a nyelvével tőlem, és vágyittasan felnézett rám.
- Taeh, kérlek, ülj az arcomra.
Kikerekedett szemekkel nyögtem a mocskos kérésére, és végig néztem ahogy lejjebb csúszik az ágyon, és elhelyezkedik, majd a szemembe nézve cuppog a levegőbe. Szív alakú szemekkel figyeltem és a testem magától mozdult, hogy levegyem és félre dobjam az úszó nadrágom, majd a mellkasa mellé térdeltem, és égő arccal, lassan felé ereszkedtem. Jungkook elkapta a csípőm és éhesen magára rántott. A puha, forró, síkos nyelvét tövig nyomta a szűk fenekemben, szinte felfalt, ahogy néha a gátam felé is kitért és végig nyalta az útját, vissza az érte lüktető rózsámig.
- MMM! Jhungkhookh! Mélyebbre! - mélyül el a hangom ahogy szemérmetlenül élvezkedek, és ahogy elkezdem a mellkasán támaszkodva mozgatni a csípőm, a fenekemre nyög amitől eltompul a hangja.
Egy kis idő múlva a remegő combjaimra támaszkodva álltam fel róla, és elmosolyodtam amikor utánam kapott.
- Nem mondtam hogy végeztem veled, szexim - lihegi felkönyökölve. Megborzongok a rekedtes hangjától és attól a mélyreható tekintettől, amellyel éhesen falja a látványom.
Levegő után kapkodva elmosolyodtam, és lehúztam róla a nadrágot, amely alól kiugrott a farka, és annyira kemény volt, annyira vörös és csábító, hogy össze futott a nyál a számban.
- Én is kívánlak Nyuszim. Hagyd hogy kényeztesselek - mászok fölé, és a nyakát kezdem forró csókjaimmal ellepni - Hagyd hogy leszopjalak - búgom érzékien a fülébe, mire egy pillanat alatt pattan fel a helyéről, és megáll az ágy mellett, könyörgő csillanással a szemében.
- Had dugjam meg a csábító szádat, kedvesem! Térdelj ide -
Azonnal teljesítettem a kérését és lemásztam az ágyról, hogy elé térdelhessek. Hátra simította a hajam, a másik kezével pedig finoman megfogta az állam, így azt lejjebb engedtem. A kezébe fogta a nagy méretét, és magát simogatva ütögette a makkját az ajkaimhoz, mielőtt bedugta a számba, és szépen lassan, mélyen lenyomta a torkomon. Könnyesek lettek a szemeim a feszítéstől, és néhol fulldokoltam mire el tudtam lazítani a torkom annyira, hogy ki-be húzogatva a farkát, baszott mély hangon nyögjön nekem, és megdugja a szám. A saját tempója szerint irányította a fejem, és húzta az ellentétes irányba a csípőjével, de hiába az élvezet, egy pillanatra sem hunyta le a szemét. Végig engem nézett, fenntartotta a szemkontaktust, amitől az egész olyan intim lett, a hangulat egyre forróbb, Jungkook farka pedig egyre nedvesebb, hogy amikor már egészen gyorsan járt bennem, hirtelen húzta ki, és élvezett az arcomra. Csodálatos volt a hangja, ahogy nyögött nekem, a rekedtség a színében, a mély, férfias tónusa, és mellé az a szexi arckifejezés, ami miatt a falat tudnám kínomban kaparni.
VOUS LISEZ
Captive Love |Taekook|
FanfictionKét ártatlan és tiszta lélek, akiket bemocskolt az élet. Kihasználják a testüket és megsemmisítik a szívüket, ami újra lángra lobban amikor egymás szemébe néznek. Két fiatal rabszolga együtt menekül, hogy új életet kezdjenek, de nem lesz minden süt...