Jungkook szemszöge:
Hirtelen pattannak ki a szemeim korán reggel és a szívem majd kiugrik a helyéről úgy megijedtem ettől a hangos zajtól ami a telefonomon szólalt meg. Nagyot sóhajtok, majd kissé idegesen nyúlok a még mindig zenélő készülékhez és kinyomom. Fáradt szemeimet pár másodpercre lehunyom és vissza dőlök a puha ágyba.
Ma szombat van és még simán aludhattam volna de elfelejtettem kikapcsolni az ébresztőt. Magam mellé nézve észre vettem, hogy a szerelmem is korán kelt mivel már nincs mellettem így mosolyogva szállok ki az ágyból és elindulok ki a konyhába reggelizni.
-Nemár Jungkookie! Most meg miért keltél fel? -hallottam meg magam mellől Tae szomorú hangját amint épp egy kötényben álldogál az étkező asztal mellett.
-Hű milyen kedves fogadtatás...-néztem rá meglepetten. -De azért neked is jó reggelt Taehyung. -mondtam kicsit sértődötten, majd inkább a fürdőbe indultam, hogy megmossam az arcom és a fogam.
-Jó reggelt! -köszöntem Nariéknak is akik a nappaliból figyeltek minket de ők is nagyon furán viselkedtek. Most nem értem mi a bajuk, lehet bal lábbal keltek. Gyorsan elvégeztem a szokásos reggeli dolgokat majd úgy voltam vele, hogy vissza kimegyek és megkérdezem Taet, hogy mégis mi a baja, mert eléggé rosszul esett ez a reggeli beszólása viszont mikor kiléptem a fürdőből meglepődve néztem az előttem álló három személyre akik mind hatalmas mosollyal néztek rám.
-Boldog születésnapot Jungkookie! -mondták egyszerre, majd Tae hirtelen a nyakamba ugrott és az arcomat kezdte puszilgatni. Őszintén meglepődtem mert teljesen kiment a fejemből, hogy ma születésnapom van pedig a srácokkal a suliban is beszéltük, hogy ma nálunk ünnepeljük.
-Köszönöm szépen! -mondtam kicsit megilletődve, de a szívem legmélyén nagyon boldog voltam hisz még sosem ünnepeltem meg úgy igazán.
-Tae csináld neked egy kis meglepetést. -fogott a karomra Junwo és mind a konyhába mentünk, ahol az asztalon egy hatalmas tányéron amerikai palacsinták tornyosultak kicsit bénán elkészítve, ami mosolygásra késztetett és át is karoltam a szépségem derekát majd szájon csókoltam.
-Ez lesz a kedvenc ajándékom szerelmem! -mosolyogtam mire elvált tőlem és csípőre tette a kezét.
-Hát majd meglátjuk Jungkookie. -kacsintott, ezek után pedig mind leültünk enni.
A suliban ma semmi érdekes nem történt, matekból irtunk egy dolgozatot ami után Taebaba elsírta magát mert nem igazán érti és úgy kellett utána mennem a mosdóba, hogy megnyugtassam. Volt edzésem is ahol megbeszéltük, hogy a fiúk este nyolcra jönnek Harinnal és Borával együtt, meg akiket még ők meghívnak szóval leszünk egy páran.
Miután végeztem az edzéssel Jacksonnal indultam ki a suliból, hogy ott várjam meg Taet.-Na akkor majd megyünk. -pacsizott le velem a fekete hajú, mire kedvesen rámosolyogtam és intettem neki.
-Hol lehet már? -kérdeztem hangosan saját magamtól, már egy fél órája a kapuban állva, és épp vissza indultam az épületbe mikor is megláttam a szépségemet felém futni teljesen kipirult arccal.
-Hát te hol voltál édesem? -néztem rá nagy szemekkel mire ártatlan tekintetét enyéimbe fúrta, majd semmi szó nélkül megragadta a kezem és húzni kezdett.
-Az meglepetés Kookie de most először menjünk vegyünk egy fagyit és üljünk le valahová, hogy oda tudjam adni. -mondta sejtelmesen én pedig egyre kíváncsibb lettem, hogy vajon mire készül.
-De azért máskor szólj ha később jössz mert aggódtam. -szólaltam meg pár másodperc után majd egy csókot nyomtam kézfejére.
-Nézd Kookie ott jó lesz. -mondta Tae mikor már megvettük a hűsítő édességeket és épp padot kerestünk.
ESTÁS LEYENDO
Captive Love |Taekook|
FanficKét ártatlan és tiszta lélek, akiket bemocskolt az élet. Kihasználják a testüket és megsemmisítik a szívüket, ami újra lángra lobban amikor egymás szemébe néznek. Két fiatal rabszolga együtt menekül, hogy új életet kezdjenek, de nem lesz minden süt...