9.Bölüm "Televizyon"

11.9K 722 430
                                    

Okuldan bıktım

Yusuf Tekin istifa

İyi okumalar...

♥︎♣︎♥︎

Kaşlarımı çatmış mesaja bakıyordum kimdi bu?

Ayrıca mekan kapalıydı kim bizi maç yaparken görmüştüki?

Telefonu kapatarak derin bir nefes verdiğimde kaan'nın başımın dibimde olduğunu gördüm

"Kim sevgilinmi?"diye sorduğunda

"Hayır." diyerek cevap verdim

"Utanma sevgilin varsa söyle, gidelim konuşalım." dedi.

"Niye, olsaydı eğer ne diyecektin?" diye sordum

"Başka kızmı yoktu?" deyip, kahkaha attı.

"Bu arada birdaha benim kocama yaklaşma." dediğinde cesur'dan bahsettiğini anladım.

"Gay olduğunu bu kadar belli etme. " dediğimde saçımı çekti.

"Benim elim armutmu topluyor? diyerek Ben de onun saçını çektim.

"Ay bana gay diyor. Terbiyesiz!"

"Bırak saçımı!"

"Önce sen bırak!"

"Önce sen!"

"Önce sen!"

"Önce s-" demiştimki bir anda elini çekti. Cesur kaan'nın elini tutmuş ve çekmişti.

Kaan cesur'a sarılarak "bak kocama beni düşündü." diyerek elini göbeğinin üstünden sürttü.

"Gay olduğundan çok şüpheleniyorum." deyip, Cesur onu itti.

Güldüğümde Cihan, ve Tunç da gelmişti. Kaan "ay benim ikinci kocişim gelmiş!" diyerek, Cihan'a sarıldı.

Cihan onu hızla iterek "Cansu seni öldürür!" dedi. Ben kahkaha atarken cesur'un gözleri bendeydi.

Sonunda gülmeyi bıraktığımda "neyse ben gidiyorum. Kendinize iyi bakın dikkat edin, bir şeye ihtiyacınız olursa bir ablanız olduğunu unutmayın." diyerek, göz kırptım.

Hepsi gülmeye başladığında bende çantamı aldım ve tek koluma taktım.

Sonra cesur'un yanına yaklaşıp yanağına bir öpücük kondurdum bu tamamen onu abi gibi gördüğümdendi.

Yani bir kız kardeş öpücüğü gibiydi. Kendimi geriye çektim ve hepsine el sallayarak mekândan çıktım.

"Cesur"

Adel, bu küçük kız benimle oynuyordu ve hiç birşeyden haberi yoktu. Kendini bana aşık etmişti ve sonra bir şey olmamış gibi beni abisi olarak görmüştü.


"Oha lan, cesur error verdi!" dedi kaan

Hala şoktaydım beni öpmüştü, o bunu farklı amaçla yapmıştı ama benim için ne ifade ettiğini bilmiyordu.

"Cesur, kanka iyi misin?" diyerek omzumdan sarstı beni Kaan. Kafamı sallayarak iyi olduğumu belirttim.


"Kardeşim bak anlıyoruz kalp bu ama adel seni abisi olarak görüyor." dedi cihan.

"Sizin birlikte olmanız için önce adel'in seni abisi gibi görmemesi lazım yani siz diye bir şey olamaz." dedi mert

YAŞAMAYA ÇALIŞANLAR Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin