Bölüm hiç içime sinmedi ama neyse
İyi okumalar...
♥︎♣︎♥︎
Ceketimi çıkarıp kenara koyduğumda bütün gözler bendeydi. Ve tahmin edin kim maçımızı başlatıyor? tabii ki amcam, yani gök'ün babası.
Amcam ortamıza girerek bir şeyler söyledi.
Ardından ben konuştum "molaya gerek yok ilk biryeri kanayan kaybetsin." dedim.
Akel'de "evet, öyle olsun." deyince, Gökhan amca konuşmaya başladı.
"Çocuklar, milattan önce osmanlı ile timur savaşı yapmıyorsunuz" dedi.
"Neyse, hadi eldivenlerini takın başlatıyorum." dedi.
Eldivenlerimizi takıp karşı karşıya geçtik amcam elini ortamızdan geçirip "başla!" dedi
Ama ikimizde öylece durmuştuk ikimizde ilk hamleyi birbirimizin yapmasını bekliyorduk. İlk hamleyi o bana yumruk atarak başlatmıştı.
Kafamı sağa yatırarak engelledim onu hızlıca. Ama o diğer yumruğunuda vurmaya çalıştı onuda engelledim ve dirseğimi karın boşluğuna vurdum.
Hafif geriye sendelesede hemen düzeldi bu sefer ben hamle yaptım. Ayağımı karnına geçireceğimde ayağımı tutarak beni geriye doğru fırlattı ve iplere çarptım iplerden yere düşünce hızla önüme gelip suratıma yumruğu geçirdi.
"Tamam, Akel kalk." dedi Gökhan amca ama Akel devam etti durmadı.
Bir yumruk daha ve bir yumruk daha. Ama bunların hiçbiri dudağımın kanamasına sebep bile olmadı. Hızla ayağa kalkarak bu sefer ben suratına geçirdim.
Sonra iki ayağımı kaldırarak karnına tekme attım. O da benim gibi iplere doğru savruldu yere düşsede benim aksime hemen kalktı.
Bu sefer cidden çok sinirlenmiştim suratına yumruğu geçirdiğimde o da bana geçirdi ama bu durmamıza engel bile değildi.
En sonunda son yumruğumu geçirip geriye gittim acayip yorulmuştum ama benim aksime Akel hiç yorulmuşa benzemiyordu.
Önüme gelip yumruk atmaya çalıştı ama ben ondan önce karnına tekmeyi koydum. Daha o düzelmeden dirseğimle ensesine vurdum ve yere düşmesini sağladım.
Yere düşünce üstüne çıkıp yumruklamaya başladım. Tam bir yumruk daha atıyordumki kolumdan tutup beni yere yatırdı ve yumruklamaya çalıştı.
Elimle yüzümü koruyordum suratıma bir yumruk daha atmaya çalıştığında kafamı çevirdim ve yumruğunu yere vurdu. Eli kırılır inşAllah
Bende suratına vurdum ve ayağa kalktım terden ölüyordum kısa bir an etrafa baktığımda herkes şokla bize bakıyordu.
O anda suratıma yumruk yedim ama çabuk toparlandım ben de suratına yumruğu geçirdiğimde ikimizde bitmiştik.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YAŞAMAYA ÇALIŞANLAR
Random(Küfür bulunur!) (Acemi bir dille yazılmıştır!) (Reklam yapılmasını ve kitabım hakkında spoiler verilmesini istemiyorum bunları yapan kişiler engellenecektir!!) _ Adel ailesi tarafından hiç sevilmemiş bir kızdır izmir de olan yakınlarının ısrarlarıy...