F İ N A L
Lütfen Medyadaki şarkıyla okuyun bölümü arkadaşlar
Evet final bölümüyle karşınızdayım
Söyleyebileceğim şeyler yok kitabın sonunda anlatacağım
Sizi tanımama rağmen çok sevdim umarım sizde beni sevmişsinizdir
Ağlayarak yazdım bölümü
Neyse uzatmayayım
Son kez
İyi okumalar...
♥︎♣︎♥︎
"Adel?" diyen aras'ın sesi şaşkınlık doluydu beni baştan aşağı süzdü
"Ne yapıyorsun adel?" dedi bende onu inceledim üstünde pijama ve tişört vardı göz altları simsiyahtı
"Aras gelme lütfen Ben dayanamıyorum artık" dedim
"Bende adel Bende dayanamıyorum seni seviyorum fakat sen başkasıyla sevgiliymişsin"
"Aras anlatamam ama lütfen git" korkuyordum çünkü telefonumda olan takip cihazından Cesur beni bulabilirdi
Aras yanıma geldi ve oturdu benide yanına çekti
"Anlat adel bana sen ne yaşadın? anlat küçüklüğünü anlat kendini anlat" dediğinde dudaklarım titredi
"Daha sekiz yaşındayken babam tarafından tecavüze uğradım hemde akel'in gözü önünde biliyormusun? hiç bir şey yapmadı o günün sabahında kahvaltı hazırlamıştı annem tabii bilmiyordum o zamanlar tecavüzün ne olduğunu hala babamı seviyordum"
"Annem akel'in ağzına dünden kalma eti verirken akel bana dilini çıkarıyordu yanımda oturan babam kulağıma eğildi ve 'eğer dün gece hakkında annene bir şey anlatırsan bu yediğin et annenin eti olur' demişti ağlamaya başladığımda annem kolumdan tuttu ve beni kapının önüne koydu"
"Ailem mutlu mutlu kahvaltı yaparken ben camın önünde onları izliyordum o günün akşamında babam tekrar odama geldi ve tekrar bana dokundu söylediğini yapmayıp bağırdığımda üstümdeki atlet ve şortumla beni dışarı attı sonra geri eve aldılar beni"
"Doğum günümdü o gün Akel çok ısrar etti diye annem bizi bir pastacıya götürmüştü babam annem ben akel oturduk daha sonra ben bir şeker istemiştim annemden sonra bana "para sıçıyoruz sanıyorsun herhalde?!' demişti ama ondan sonra Akel annemden şeker istemişti ve annem de seve seve almıştı"
"Tekrardan eve geldiğimizde Akel mutluydu ben mutsuzdum Annem odama geldi o zamanlar Akel ile hiç anlaşamıyorduk bu yüzden bana bir daha akel'e karışmamam gerektiğini söyledi Ben bir şey yapmıyorum dediğimde ise sen anneye karşımı geliyorsun deyip Tokat attıktan sonra beni sokağa bırakmıştı"
"Sabaha kadar sokakta yattıktan sonra sabah babam beni içeri almıştı ve tekrardan işe gitmişti Akşam olduğunda babam işten dönmedi ve annem de onu merak ettiği için onu aramıştı Daha sonra ise eve gelen polisler ile babamın öldüğünü anlamıştık"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YAŞAMAYA ÇALIŞANLAR
Random(Küfür bulunur!) (Acemi bir dille yazılmıştır!) (Reklam yapılmasını ve kitabım hakkında spoiler verilmesini istemiyorum bunları yapan kişiler engellenecektir!!) _ Adel ailesi tarafından hiç sevilmemiş bir kızdır izmir de olan yakınlarının ısrarlarıy...