Yemin ederim herşeyden bıktım valla atacam kendimi damdan
Neyse
İyi okumalar...
♥︎♣︎♥︎
Şaşkınca tuna'ya bakıyordum ben tek değil, etrafımızda olan kişilerde şaşırmıştı .
"Ne?" diyebildim sadece.
"İşte anlayamadığın için sana göstermeye çalıştım ama yine anlamadın."
"Şakanın sırası değil."
"Benim duygularım şaka değil, Adel." diye, çıkıştı.
"Bu acıklı konuşmanızı başka yerde yapın tüm okul size bakıyor." dedi, akel ve gitti.
"Ne dememi bekliyorsun?" diye, sordum.
"Beni sevebilir misin adel?"
Daha ben birşey demeden melis'in sesi duyuldu.
"Tuna! sen benim sevgilimsin bunu sevmiş olamazsın!"
"Melis! sadece babalarımız yakın arkadaş diye seninle konuşuyordum sen aklında kurmuştun!" dediğinde melis ağlamaya başladı.
Buse'de hemen melis'in kolunun altına girerek tuna'ya sert bir bakış attı ve melis ide alıp tuvalete gittiler.
Ben de daha fazla orada kalmayarak sınıfa çıktım. Şok olmuştum beklemiyordum yani, şaşırmıştım. Sınıfa girdiğimde berke konuşmaya başladı.
"Oo, bizim adel'imiz aşk itirafımı almış?"
"Boş konuşma, Berke."
"Doğru ama, yalanmı?" dediğinde yürüyerek tam önünde durdum.
"Doğru, aşk itirafı aldım."
"Ee cevabın ne?" diye sordu
"Diyelimki cevabım evet ne olacak neyi değiştirir?" dediğimde kafasını sağa çevirerek aras'a baktı
"Çok şeyi değiştirir."
"O zaman hiç bir şey değişmeyecek." deyip, sırama oturdum
"Şu anda sana fake attı haberin olsun." dedi Cem, Berke'ye
"Sana konum attım gelirsin eve." dedi, arkadan Aras.
Sınıftakiler hep bir ağızdan 'ooo" dediler. Sınıftakilerin beyinini yokluyordum hergün, ama cevap her zaman hayır, boş bir beyin oluyordu.
_
Çantamı toplayarak sınıftan çıktım. Sera, yanında Serkan, Gök ve Gözde ile çıktı.
"Adel, biz ödevi yapmak için Gök'ün evine gidiyoruz." dedi, Sera.
"Tamam, zaten ben de Aras'ın evine gideceğim." diye cevap verdim
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YAŞAMAYA ÇALIŞANLAR
Random(Küfür bulunur!) (Acemi bir dille yazılmıştır!) (Reklam yapılmasını ve kitabım hakkında spoiler verilmesini istemiyorum bunları yapan kişiler engellenecektir!!) _ Adel ailesi tarafından hiç sevilmemiş bir kızdır izmir de olan yakınlarının ısrarlarıy...