2.Bölüm "Maske"

17.2K 1K 293
                                    

İkinci bölümle karşınızdayım

Oy verip yorum yapmayı unutmayın

İyi okumalar...

♥︎♣︎♥︎

Okuldan sonra eve bıkkınlıkla gittim. Sera hala beni aramamıştı ve onu çok merak ediyordum.

Çalan telefon sesiyle elime aldım cesur arıyordu, cemre ablamın kardeşi.

"Alo"

"Naber?"

"İyi."

"Akşam motor yarışı var, herkes kelebek katılsın diyor bir tane ayarladım haberin olsun saat 21.00'da."

"Tamam olur." diyerek tam kapatacağım sırada konuşmaya başladı.

"İzmir'e geliyor musun?"

"Galiba çok özledin beni?"

"Aynen çok özledim seni." dalga geçtiği konuşmasından belli oluyordu.

"Bilmiyorum belki bir sürpriz yapıp oraya gelirim"

"Tamam görüşürüz." deyip Telefonu kapattı.

Bende Telefonu kenara koydum. Çok yorgundum ama akşam motor yarışına gitmem lazımdı çünkü, neredeyse bir aydır kimseyle yarış yapmamıştım.

Ben çok tanınan biriydim motor yarışlarına katılarak kendimi tanıttım herkese. Ayrıca kelebek diye sosyal medya hesabım var ve neredeyse bir milyona yakın takipçim var.

On beş yaşında motor sürmeye başladım hayatımın yarısı motor oldu tabii, Cesur sayesinde.

Cesur benden üç yaş büyüktü ama hakkını yemeyeyim onun sayesinde buralara gelmiştim.

Mavi bir sweatshirt gri bir pijama giydim sonra bir dal sigara çıkararak yaktım ve ağzıma götürdüm.

Bir saat sonra Ebrarlarla buluşacaktım sigaramdan son kez bir duman çektim ve kitabımı alıp okumaya başladım

Çizgili pijamalı çocuk bir arkadışım tavsiyesi üzerine başlamıştım. Kitabı otuz beş sayfa okuyup bıraktım ve kendime bir tost hazırladım.

Tostumu yiyip kitabımı alıp sırt çantama koydum ve buluşacağımız cafeye gitmeye başladım.

Cafeye geldiğimde Ebrar'larda gelmişti onların yanına oturup selam verip konuşmaya başladım. Biraz sohbet ettikten sonra karşındaki sandalye çekilmişti.

Bu okuldaki çocuktu hatırladığım kadarıyla Can'dı ismi.

"Hayırdır?" dedim ona bakarak. O konuşmadan diğer arkadaşlarıda gelmişti.

Sinirle Ebrar'a döndüm yutkunarak bana baktı

"Naber kızlar?" dedi bana sırıtarak bakan çocuk.

"Başka masaya geçin biz burada oturuyoruz."

"Ben sevgilimle buluşmaya geldim." dedi kumral çocuk ve Çiçek'in elini tuttu.

"Tamam size iyi eğlenceler o zaman, ben gidiyorum." Çantamı aldım ve kapıya yöneldim.

Birisi kolumu tuttuğunda kolumu çekip arkama baktım. Yine Can'dı ne istiyordu bu benden,

"Birdaha bana dokunma rahatsız oluyorum." deyip cafeden çıktım.

Telefonum çaldığı için telefonu cebimden çıkardım. Ozan abim arıyordu

YAŞAMAYA ÇALIŞANLAR Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin