Per. Polski
Siedzę u Rosji już kilka dni . Powoli mam dość . Wiem że się o mnie martwi no ale jest trochę za opiekuńczy . A czuję się całkiem nieźle. Więc napisałem list:~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Drogi Rosjo !
Dziękuję ci za opiekę , ale muszę już iść. Widzimy się jutro w szkole .
Buziaki
Polska
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Wziąłem swoje rzeczy i wyszłem .
Wszedłem do mieszkania i walnąłem się na łóżko. Przeglądałem media społecznościowe gdy nagle zadzwonił RosjaRosja♥️
-Kochanie gdzie jesteś?
- W domu a co?
-Bo jestem w domu i nie
mogłem cię znaleść.- A ty nie masz przypadkiem
teraz lekcji?-No mam . Ale urwałem się
wcześniej żeby się z tobą
spotkać.- Rosja nie możesz opuszczać
szkoły przez ze mnie.
Obiecaj mi że to ostatni raz.-Ну, я обещаю ( dobrze obiecuje)
-Kocham cię
Я тоже тебя люблю ( Ja ciebie też kocham)
Koniec rozmowy z Rosja♥️
Mam ochotę na spacer. Przejdę się .
*Skip time*
Idę sobie wzdłuż rzeki i słyszę pisk i skomlenie dochodzące z rzeki a dokładniej z plastikowej torby . Wyciągnąłem ją i otworzyłem . Ujrzałem szczeniaka rasy owczarek niemiecki długowłosy. Wziąłem go do domu.
* Skip time*
Włożyłem go pod prysznic i delikatnie go umyłem . Osuszyłem go ręcznikiem . Poczekałem aż wyschnie i zabrałem go do zoologicznego tam pani dała mi karmę , miskę na wodę i jedzenie ,obrożę , smycz ,przysmaki,zabawki i maty. Zapłaciłem i wyszłem . Pierwsze co zrobiłem po wyjściu ze sklepu to było założenie mu obroży i smyczy. Trochę się bał ale się przyzwyczaił. Całą drogę rozmyślałem nad imieniem. Postawiłem na Alex , komisarz Alex .
Wszedłem do mieszkania i dałem Alexsowi jeść oraz pić. Gdy on jadł przygotowałem mu legowisko. Po skończonym posiłku pokazałem psinie zabawki. Pobawiłem się z nim trochę i chyba się cieszył. Gdzieś ok. 17 poszedłem z nim na spacer. Śniegu było co nie miara . Spuściłem go ze smyczy i ulepiłem mu kilka śnieżek. Wyszalał się. Potem pokazałem mu legowisko, które było obok mojego łóżka. Umyłem zęby , przygotowałem ubrania na jutro i się spakowałem.
W łóżku napisałem do RosjiRosja ♥️
-Popatrz jaki słodziak.
20:04-Od kiedy masz psa?
20:04- Od dziś
20:04-Jak się wabi?
20: 05-Alex.
20:05-Towarzysz Alieksiej. Ciekawe
Dobranoc Малыш (Kochanie) ♥️
20:06
- Dobranoc♥️
20:07______________________________________
Rozdział z Alexsem.
Słowa:368
CZYTASZ
Dwa złamanie serca RusPol [ZAKOŃCZONE]
AdventureNiemcy chłopak Polski , zostawia go dla Ameryki. Za to Ameryka nie przyjął wyznanie Rosji, który się w nim podkochiwał. Jako iż i Polak i Rosjanin mają złamane serca , zaczęli się w sobie zakochiwać. Co z tego będzie , zobaczymy.