Per. Ruspol'a
Po paru dniach musieliśmy wracać do Polski.( W sensie, do kraju. Tu nie chodzi o ich ojca. dop. od Autorki). Dość zdziwiła nas reakcja ojców na to, że jesteśmy z naszym wujkiem. Oczywiście pomijam fakt, że byli na nas źli za tamtą ucieczkę to jeszcze gorzej zareagowali na "Niemca" , bo tak nam się przedstawił. Pytanie dlaczego? To było pytanie nad którym zastanawialiśmy się przez całą podróż. Pierwsze co jak wróciliśmy do domu, to pobiegliśmy do pokoju.
- Jak myślisz dlaczego rodzice tak zareagowali na wujka?- zapytał mój bliźniak.
- Nie mam pojęcia.- powiedziałem otwierając laptopa.- Mógłbym go sprawdzić, ale nie znam jego pełnego imienia i nazwiska.- powiedziałem wpisując hasło.
- Zostaw to mi. - powiedział po czym wyszedł. Po minucie wrócił. - Wujek nazywa się Republika Federalna Niemiec.- wpisałem nazwisko w przeglądarkę.
- Ty zobacz co wyskoczyło.- powiedziałem odwracając monitor w jego stronę. Otworzyła nam się notka.
Imię: Republika Federalna Niemiec
Lat: 30
Ojciec: Trzecia Rzesza
Ojczym: ZSRR
Matka: ??
Zawód: Euro-Corp
Miejsce zamieszkania: Leśna 2c
Wzrost: 189cm
Miejsce urodzenia: Berlin, Niemcy
Data urodzenia: 19.03. 1994
Wygląd: Brązowe oczy, ciemne włosy, twarz w kolorach flagi niemieckiej. Posiada wadę +1,75, więc nosi okulary . Najczęściej chodzi w białych koszulach i czarnych spodniach.
Największy lęk: Arachnofobia
Podkochuje się w Rzeczpospolitej Polskiej
Znaki szczególne: Blizna po oparzeniu na przed ramieniu.
Skazany za nękanie, prześladowanie, usiłowanie zabójstwa, pobicie, stalkowanie, grożenie , porwanie i zgwałcenie Rzeczypospolitej Polski. Oraz usiłowanie zabójstwa i pobicie Federacji Rosyjskiej.
- To dlatego tata się tak zdenerwował gdy go zobaczył.-powiedział Polrus.
- Mam plan zemsty. Chodź za mną.- powiedziałem wychodząc z pokoju. Spakowałem najpotrzebnejsze rzeczy do plecaka. Powiedzieliśmy rodzicom, że wychodzimy.
CZYTASZ
Dwa złamanie serca RusPol [ZAKOŃCZONE]
AventuraNiemcy chłopak Polski , zostawia go dla Ameryki. Za to Ameryka nie przyjął wyznanie Rosji, który się w nim podkochiwał. Jako iż i Polak i Rosjanin mają złamane serca , zaczęli się w sobie zakochiwać. Co z tego będzie , zobaczymy.