Javított 29

123 3 0
                                    

Más nap mikor fel keltünk, egy 5 órás út vette kezdetét, csak én és Alex senki más, sokat nevettünk az út alatt és nagyon ki kapcsoló volt élvezni egymás társaságát. Mikor be értünk egy nagy városba, nem hittem a szememnek.

- Hol vagyunk? - kérdezem.

- Dublinben. - felelte.

- Gyönyörű. - mondtam, ámulva a szép kilátást.

Le menetünk egészen a tenger partig, ott volt egy nagyobb nyaraló, na oda mentünk mi, mikor oda értünk ki vettük a kocsiból a cuccainkat, majd be mentünk a házba, csodaszép volt, nagy ablakok, krém színű falak, ízléses berendezés.

- Tetszik? - kérdezi Alex.

- Nagyon. - mondom ámulva a lakáson.

- Ennek örülök. - mondta.
- Gyere csináljunk valamit enni. - mondja.

- Mármint mi ketten? - kérdezem mire el mosolyodik.

- Igen, persze ha nincs ellenvetésed. - mondja.

- Nem, dehogy, csináljuk. - mondom izgatottan.

Mikor mindennel kész lettünk csak a rétegezés maradt, ezután reszeltünk rá sajtot és be tettük a sütőbe 30 percre.
Elmosogattam magunk után.

Mikor készen lett, ettünk, nagyon jól sikerült.

- Van kedved le menni a partra? - kérdezi Alex.

- Igen, van. - mondom, így le mentünk a partra, már esteledett így kicsit halványan voltak csak fények és annyi amennyit a lámpák adtak, de ez így pont jó volt, le ültünk a homokos partra, és onnan kémleltük a vizet.

- Tudod, az apád...- kezdtem bele.

- Sejtem, már nem volt formában. - mondja.

- Saco azóta nem tűnt fel sehol, szerintem azt hiszi halott vagy, ergo Frederik nincs vele. - magyarázom.

- De akkor hol? - kérdezi.

- Ez az amit nem tudok. - mondom.
- És volt 4 szállítmány azóta, kezdünk helyre állni. - mondtam ami fontos.

- Nami. - ejti ki a nevemet.

- Igen? - nézek rá, de mikor felé fordulok azt veszem észre hogy alig van köztünk távolság.

- Csókolj meg. - mondta, és nekem eszembe sem jutott ellenkezni, közelebb hajoltam és ajkaimat az övéhhez érintettem. Lágyan kezdett el csókolni, aztán egyre hevesebb lett. Egyik kezét az arcomra simította, majd eldöntött a homokba, simogatta az oldalamat, a pólóm alatt benyúlva a hasam, a mellkasom, aztán hirtelen a mellemre markolt mire egy apró nyögés hagyta el a számat.

Fel kelt a homokról, majd kezet nyújtva nekem fel segített, aztán a fenekem alá fogott és én ugrottam egyet hogy fel tudjon venni, ezután meg indult velem a ház felé.
Be érve be zárta az ajtót, majd az emelet felé haladt, eközben apróbb csókot váltottunk egymással. Mikor fel értünk, végig döntött az ágyon, majd újra heves csókban részesített, le tért a nyakamba, behintette lágy csókokkal vagy éppen meg is harapta az érzékeny bőrömet, ami sóhajokra késztetett.

Két kezével meg fogta a felsőm szélét és felfelé húzta rajtam, majd végül le is vette rólam, Végig simított kezeivel az egész felsőtestemen, majd meg kereste a melltartóm csatját és egy ügyes mozdulattal ki gombolta azt, mikor le vette rólam, a melleimre nézett, majd meg nyalta a száját, le hajolt hozzám egy csókra, majd onnan indult meg lefelé, lágy csókokkal hintett be mindenhol.

Mikor el ért a mellemig ott el időzött, csókolgatta, kicsit meg is szívta azt, majd lejjebb haladt a hasamon lefelé egészen a nadrágom széléig, kezeivel ki gombolta a nadrágom gombját, majd két mutató ujját bele akasztotta, így húzta le rólam a bugyival együtt.

Végig csókolgatta a combjaim belső felét, egészen az érzékeny pontomig, de nem állt meg, lágyan bele csókolt amitől én nem tudtam vissza fogni a hangomat, ismételte a mozdulatait a nyelvével, én pedig egyre inkább a fellegekben éreztem magamat,ekkor még két ujját is társította hozzá, egyre hangosabb voltam, és egyre jobban éreztem hogy közeledik a beteljesedés, mikor már éppen elmentem volna meg állt.

Vissza mászott hozzám, meg csókolt én pedig közben le vettem a rajta levő inget, ezután ö le mászott rólam, le vette a nadrágját a bokszerével együtt, ahogy meg láttam a méretét az jutott eszembe, vajon belém fog férni?

Fel görgetett magára egy óvszert, majd vissza mászott hozzám, újra meg csókolt majd oda pozicionálta magát.

- Biztos vagy benne? - Kérdezi meg még utoljára.

- Igen. -Felelem habozás nálkül.

Lassan vezeti belém magát, fáj, de egy kis idő múlva kezd el múlni a fájó érzés, és kezd elő jönni egy kellemes bizsergés, lassan mozogni kezd, egyre jobban élvezem, kicsit gyorsít a tempón mire belőlem elő törnek a jóleső nyögések, nagyon élvezem vele minden percét és örülök hogy vele vagyok itt most.

- Napfény. - Hallom mély hangját.

- Igen? - Nézek rá.

- Szeretlek. - Mondta és a szívem hatalmasat dobban.

- Én is szeretlek. - Mondom, majd megy csókol.

Ezután nem sokkal útól ér minket a gyönyör és pihegve pihenünk egymás mellett, még fel kelve ki dobja a használt óvszert majd vissza fekszik mellém. Kis kifli nagy kifli alakban alszunk el, és boldog vagyok.

*
*
*

4 évvel később.

- Napfény.  - hallom meg karcos hangját.

- Igen? - nézek a kék szempárra

- Akkor jó lesz a kék ruha a babának? - kérdezi.

- Igen. - felelem mosolyogva.

És igen, babánk lesz. Nagyon boldog volt, mindig mellettem van, és mindig örül ha beszélünk róla, már nagyon várja és én is.

Frederik pedig hát ő azóta sem került elő, nem tudjuk hol van, vagy hogy van e még egyáltalán, a családom velünk van, Keti is, és örülnek a boldogságunknak, és ez az ami számít.

Kísért a múlt (BEFEJEZETT)Where stories live. Discover now