Másnap reggel fel kelve az ébresztőm hangjára, ki másztam az ágyból és le mentem, anya és apa már lent voltak.
Délre kell mennünk a diplomaosztó miatt az iskolába szóval volt még egy kis időnk.Meg kérdeztük az igazgató urat hogy nem e lehetne egy nappal később a ballagási buli mivel mindenki a családjával szerette volna előbb meg ünnepelni ezt, és mivel bele ment így is lett.
Miután meg reggeliztünk még beszélgettünk egy kicsit majd lassan el kezdtünk készülődni és fel vettük az egyenruhát amibe mennünk kellett.
Anya csinált rólunk egy pár képet, apával vele, a bátyámmal és Keti barátjával Carlossal, ők már 5 hónapja együtt vannak.
Mivel már itt volt az idő, el indultunk, a sulihoz meg érkezve egy ölelés kíséretében el váltunk anyától és apától mivel nekik kint voltak a székek az udvarban.
Mi be mentünk, az aulában már ott voltak a többiek is, nagyon jó volt a hangulat, mindenki izgatott volt ahogy ez szokott lenni.
Mikor ott volt az ideje ki vonultunk mindannyian egy kis színpadi részre és ott álltunk meg oldalt míg az igazgató úr középen állt. Mellette pedig Horner Adams aki az iskolánk képviselője volt.
Az eseményen kérdésként az igazgató úr mondott beszédet.
-Azért vagy itt, hogy mindent megtanulj, hogy az égbe szállj, nehogy a porba hullj.
- Mondta a költő, és mennyire igaza volt, veletek voltunk végéig, még a legnehezebb pillanatokban is mikor azt hitétek nem sikerülhet, mi tudtuk hogy sikerülni fog.
- Kitartóan néztetek szembe minden egyes akadállyal amit az élet és az iskola éltek állított, és végül meg lett az eredménye.
- Itt álltok most mellettem a diplomaosztó is el érkezett, és most itt az ideje hogy tényleg szálljon mindenki a saját útján, és őszintén remélem hogy mindannyian meg találjátok a saját utatokat és azt hogy kik is vagytok valójában.
- Nem is akarom tovább szaporítani a szót.- Naomi Horn. - mondta ki a nevemet és mentem is át venni a bizonyítványt, kezet fogtam az igazgató úrral és a képviselővel is majd le sétáltam oldalra. És ez így ment sorra míg mindenki meg nem kapta a bizonyítványt ami a kézzel fogható bizonyítéka annak hogy mi bizony ma lediplomáztunk.
Miután le zajlott az esemény úgy ahogy annak kellett mindenki indult haza.
Ezután igazából semmi izgi nem volt este 7 kor el készülve mentünk le Ketivel az emeletről, anya és apa már lent vártak minket.
- Gyönyörűek vagytok. - mondta apa.
- Köszönjük ti is nagyon jól néztek ki. ,- mosolygunk.
- Induljunk. - mondta apa így ki mentünk a kocsihoz és be ülve el is indultunk az étterem felé.
Ez az étterem eléggé híres volt ezért is kellett másképp öltöznünk.
- Gratulálok lányok nagyon ügyesek voltatok meg tettetek mindent annak érdekében hogy jól végezték el az iskolát. Büszke vagyok rátok. - mondta hatalmas mosollyal.
- Akár csak én is. - tette hozzá anya.
A szívemet egy idő óta most először öntötte el a melegség és boldogságot éreztem, most úgy történt minden ahogy akartam, legalább most az egyszer.
Miután oda értünk, ki szálltunk a kocsiból és el indultunk a bejárat felé. Be érve a recepciós köszöntött minket.
- Szép estét kívánok maguknak, jöjjenek mutatom is az asztalukat. - mondta majd el indult előre.
Az asztal kicsit félre eső helyen volt de ez nem volt baj így legalább nyugodtan tudtunk beszélgetni mindenről anélkül hogy bárkit zavart volna, bár egyszer, egyszer egy hangosabb nevetés után ránk néztek, de minket nem igazán zavart, az étel nagyon finom volt és kellemes hangulat uralkodott egész este.
Miután be fejeztük a vacsorát ki lépve az étteremből teljesen sötét volt. Anya és apa mentek a kocsihoz de én meg torpantam.
Megint ott volt az a kocsi, majd el is ment, megint kezdek paranoiás lenni, fenébe.
Miután haza értünk még egy kis iszogatás övezte a napunkat a barátokkal és anyával és apával , sokat nevettünk, jól éreztük magunkat, játszottunk, felelsz vagy mersz és hasonlókat és minden nagyon jó volt, ahogy mondtam a mai napomat semmi sem rontotta el.
De az a hiány érzet ami azóta ölelt körbe mióta Alexander nem volt az sosem múlt el és azt hiszem soha nem is fog, ha vissza jönne lenne magyarázata? Úgy tűnt mint aki tényleg vissza akar jönni.
Mivel az alkohol mennyisége miatt kezdték el lepni az agyamat a rossz gondolatok így 1 óra tájékán én be jelentettem hogy le fekszem aludni és fel is mentem a szobámba.
Mikor fel értem vettem egy gyors zuhanyt hogy kicsit ki tisztulhasson a fejem majd le feküdtem, az alkohol miatt hamar el aludtam.
ESTÁS LEYENDO
Kísért a múlt (BEFEJEZETT)
De TodoNaomi Horn egy lány akinek nem éppen a legjobb a gyerek kora Ketrin Horn, Naomi legjobb barátnője egyben a huga is. Akit gyerek koruk óta védelmez. Sikerül neki megvédeni Ketit és új életet tudnak kezdeni? Vagy minden a feje tetejére áll, és nem éli...