23

339 56 56
                                    

"Bak, dediğim gibiymiş işte."

Chan'la konuşmamızın ardından iki gün geçmişti. Jisung yine bizdeydi, Seungmin kahvesini içip dinlerken biz Jisung'la günün kritiğini yapıyorduk.

"Ya tamam boşver onu sen. Akşam ne konuştunuz?"

"Yani, düşündüğüm kadar sinirli değildi. Aslında muhtemelen öyleydi ama sinirini almışsın gibi duruyor. Neyse, hep beraber oturup konuştuk. Düşündüğün gibiymiş. Cidden onu unuttuğumu falan düşünmüş. Bir süre sakince oturup birbirimizi dinledik. Ben arkadaşımı boşlamıştım, yanlıştı. Ama o da konuşmak yerine beni darlamamalıydı, bu da yanlıştı. İkimizin de haksız olduğu durumlar vardı anlayacağın. Bir de kullandığımı düşünmesi var tabii... Kırılmadım değil. Ama onu suçlamıyorum, kolay zamanlardan geçmedik. Muhtemelen ben de aynısını düşünürdüm. Aman neyse hallettik işte."

"Çok sevindim Ji."

Uzun süredir sessiz olan Seungmin sonunda konuştu. "Çok mutlu oldum Jisung. Felix'le böyle bir şey olsa ne yapardım emin değilim. Yerinde duramamanı anlıyorum. Şimdi ne olacak peki? Bir şeyler yapacak mısınız?"

"Biliyorsunuz şu sıralar şarkılar üzerine çalışıyoruz, yoğunuz yani. Comeback dönemine girip daha da yoğunlaşmadan takılabildiğimiz kadar takılacağız. Akşam Jeongin hyunga geçeceğim."

"Selamlarımızı ilet, özellikle Sunshine'dan."

"Söylerim söylerim. Sunshine demişken..."
Kaşlarımı çatıp Seungmin'e bakarken Jisung'un dedikleri şaşırmama sebep oldu.
"...Jeongin hyung da biliyor. Konuşurken duymuş. Hatta dün Jeongin hyung çıktığı sırada aşağıda karşılaşmışlar Chan hyungla. Yukarı çıkacakmış da Jeongin hyung tutmuş onu."

"İyi kurtulmuş desene."

Aynen der gibi baş sallayıp birbirimizi onaylamamızın ardından ani gelen gazla odama çekildim. Nereye kadar kaçabilirdim? Nereye kadar önleyebilirlerdi?

sunshine
SELAM

chanlar chalıyor
Selam
Bir şey mi oldu

sunshine
aaa çok ayıp
sana yazmam için illa bir
şey mi olması lazım
yakıştıramadım

chanlar chalıyor
Hayır öyle demek istemedim

chanlar chalıyor yazıyor...

sunshine
ŞAKA
BİLİYORUM
ŞAKAYDI
evet bir şey oldu ayrıca

chanlar chalıyor
Oasjwkfowpkds peki
Ne oldu
İyisin değil mi

sunshine
iyiyim iyiyim
hatta nedensiz çok süperim
enerji geldi sönmeden yapmamız
gereken çok önemli bir şey var
MÜSAİTSEN TABİİ

chanlar chalıyor
Müsaitim
Müsaitim de neymiş bu çok
önemli şey

sunshine
hemen açıklayayım
görüşmemiz lazım
ama telefon görüşmesi

chanlar chalıyor
Tabii, görüşelim
Çok mutlu olurum
Ama bu ani enerjinin nerden
geldiğini merak ediyorum

sunshine
inan bilmiyorum
sadece sesini duymak
istedim galiba
videolardan da duyabilirim evet
berbat bir bahane oldu

chanlar chalıyor
Berbat demeyelim ya
Bahane işte odpfkepflwrla

sunshine
evet evet çok mantıklı
haklısın

SunshineHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin