Hai că a venit vremea să vorbim și despre concerte.
Până acum am fost la vreo două concerte de rock, așa că o să încerc să fac un capitol pe baza a ceea ce am văzut și, mai ales, auzit.
Primul meu concert rock a fost unul fără plată, la Cargo. De precizat că a trebuit să suport o oră de Delia că mi-era că nu prind loc. Din fericire, toți fanii Delia au luat-o la sănătoasa(adică au mers la farmacie) când a început Cargo să vină pe scenă. S-a auzit super, cu toate că am înțeles că Deliuța a avut „probleme cu sunetul"(nu mergea playback-ul, probabil). Și că tot sunt la capitolul Delia, aflați că a făcut și un cover la „Smells like teen spirit" al Nirvanei. Cât de proastă să fii încât să faci cover la o trupă gen Nirvana, unor consumatori de rock(mulți au stat la Delia pentru a prinde loc la Cargo) și să nu înveți nici măcar versurile? Oricum, revenind la Cargo, singurul lucru pe care îl reproșez e mișcarea scenică care a tins spre 0, dar hai să zicem că a fost scena micuță și e cam greu să te miști și să cânți în aceelași timp. Le iert asta, să zicem că m-am simțit prea bine la concert pentru a observa asta. Au cântat atât cântece arhicunoscute, cât și unele mai puțin cunoscute(eu speram și la un „Bagă-ți mințile în cap", dar nu poți avea și concert moca și de toate).
Iar ieri seară a fost Slash cu Myles Kennedy și cu conspiratorii lui. Myles a fost de toate: carismatic, simpatic, un vocalist foarte bun și a dat și mâna cu publicul! A zis și „Multumesc!", e de zahăr omul ăsta. Și Todd, un conspirator șmecher cu plete negre, a aruncat la pene încât mă întreb de unde le scotea. Nu am fost deosebit de norocos, dar mă bucur pentru cei care au prins câte ceva. În schimb, Todd mi-a făcut altă bucurie: mi-a cântat „Doctor Alibi" și a cântat chiar foarte bine. Nu cred că mai e nevoie să spun ceva despre Slash, el e perfect. Au cântat tot ce am vrut să aud, iar când îmi pierdusem speranța pentru „Paradise City", s-au întors și au cântat-o și pe aia. Pe Myles aș fi vrut să-l iau acasă, dar nu s-a putut. Tricourile erau prea scumpe și rămâneam fără bani de taxi.
Voi ați fost pe la vreun concert? Sau ați mers cumva la Godsmack(pe 27)? Mai schimbăm și noi impresii în comentarii. Până atunci, vă las cu „World on fire". Goniți-vă părinții din cameră dacă vreți și cu videoclip.
CITEȘTI
A rockăi sau a nu rockăi
Non-FictionLive-uri, cover-uri și dezbateri despre piese cunoscute și videoclipurile care vin la pachet, rockăitoare și nu numai. Mai nou și subiecte puțin mai serioase în legătură cu rock/metal-ul.