Un articol de cacao sau fanaticii creştini.

253 15 9
                                    

Am marcat capitolul cu R deoarece am considerat că abordează teme destul de complexe. Oricum știu că o să citiți oricum, luați marca drept orientare în privința subiectului.

Atenție! Urmează un caitol foarte lung, din perspectiva mea, care se referă la anumite probleme din societate, care în mare au fost  puse în cârca rockului și-a rockerilor.

Cred că nu vom epuiza niciodată subiectul ăsta nu? Astăzi mă gândeam ce subiect să vă aduc şi am dat şi eu o căutare simplă pe goolgle scriind "despre rock". Primul site care mi-a sărit în ochi a fost unul creştin. Ştiu că am mai vorbit despre asta acum ceva timp, dar "articolul" găsit m-a făcut să mă dau cu capul de pereţi. Vă las link-ul mai jos, şi am să comentez câteva fragmente.

* Pentru a se înțelege mai ușor, uitați o legendă:

italic - autorul articolului

normal - comentariul meu

bold - anumite aspecte pe care am ținut să le evidențiez

În 1955, când a apărut pentru prima dată stilul rock, a creat o mare tulburare în societate si aceasta deoarece la începuturile lui ,rock-ul s-a zidit pe temeliile revolutiei si răzvrătirii. Beatles. Când au apărut prima dată , lungimea părului lor a fost considerată ca o mare jignire, în timp ce pentru noi , astăzi par niste îngerasi. Astfel vedem cum , treptat , lumea începe să accepte lucruri care în trecut i se păreau scandaloase. Si acesta este un stil de a actiona al satanei, treptat, treptat, pentru ca noi să nu ne putem da seama ce se întâmplă în realitate. Astăzi am ajuns la un asemenea grad de tolerantă, încât nu mai suntem scandalizati nici măcar de formatiile care-l slăvesc fătis pe satan.

Ai, nu, zău! Dragii mei, toleranța este cea mai mare virtute. Care-i problema cu toleranța sataniștilor, să spunem? Satanismul este o religie ca oricare alta, ca Islamul, creștinismul, hinduismul... Ei au voie să-și practice credința, sataniștii de ce să nu aibă? Ați văzut voi vreo dată un scandal care să aibă în centru un coven satanist sau orice altă religie a mâinii stângi? Eu nu. Judecăm oamenii doar din prisma credinței în timp ce proclamăm că nu suntem rasiști și nu facem diferențe. Mă rog.

George Michael ne cântă :"Vreau dragostea ta (I want your sex)".Acest cântec a avut un mare succes si afost ascultat de milioane de tineri din întreaga lume. În continuare el spune :"Ti-am spus: nu am să te păcălesc, minciuni nu-ti voi spune, nu avem nevoie de BIBLIE , ci doar priveste-mă in ochi. (Won't tell zou no lies,don't need no Bible , just look in my eyes )".Sfânta Scriptură este cuvântul lui Dumnezeu si , neprimind Scriptura , George Michael nu îl primeste pe Dumnezeu. Acest fapt este mai satanic decât ceea ce am auzit mai înainte , deoarece se ascunde sub masca dragostei păcătoase.

Pentru societatea de astăzi , ideea păstrării relatiei sexuale în cadrul familiei pare o glumă , pare ceva ridicol . Motivul pentru care Dumnezeu a îngrădit relatia sexuală în Sfânta Scriptură si a binecuvântat-o în Taina Cununiei este importanta si cinstea ei. Scopul familiei este nasterea de prunci, iar satisfacerea plăcerilor trupesti în afara căsătoriei are mari urmări distructive . Nu avem decât să privim la înfricosătoarele boli venirice si mai ales la SIDA , care astăzi se răspândesc tot mai mult în întreaga lume. De aceea Dumnezeu a hotărât cu strictete că această relatie de mult pret să fie păstrată în cadrul căsătoriei. Aceste boli sunt urmările relatiilor sexuale libere. Astăzi , această relatie a ajuns a fi ceva ieftin si trecător, fiind afisată cu violentă peste tot, dar mai ales în cadrul muzicii rock. Aproape toate formatiile si cântăretii de muzică rock au ca subiecte preferate sexul. De altfel , chiar cuvântul rock'n'roll, în dialectul negrilor africani, de unde provine, înseamnă chiar act sexual.

A rockăi sau a nu rockăiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum