9. Bölüm

18 3 0
                                    

Pikniğin yapıldığı yere geldiğimizde Boğaç ve Gaye çoktan gelmiş Berkayla sohbet ediyordu. Benim Güneyin kucağında geldiğimi gören Canan Hanım hızla yanıma geldi.

- Tanrım Doğu ne oldu?
Paniklediği her halinden belliydi. Soruyu benim yerime Güney cevapladı.

- Futbol kazası. Hafif incinmiş, buz koyarsak geçer.

- Ah bir tane daha mı? Neden biraz dikkatli olmuyorsunuz?

- Özür dilerim Canan Hanım biraz hırs yapmışım.

- Zaten başına ne geliyorsa hırsından ve öfkenden geliyor. Bir daha olmasın Doğu. Berkayın yanına geçin. Birazdan buz alıp gelirim.

İkimizde evet anlamında başımızı sallayarak Berkay ın yanına geçtik. Bizi gören Berkay sırıtarak " vay bir kazazede daha. Ne yaptın Doğu? "

Güney beni yavaşça bırakırken bende Berkayın sorusunu cevapladım.

- Topa biraz sert vurmuş olabilirim.

- Olabilir misin? Top az daha kaleyi deviriyordu.

- Doğu yine futbol mu oynadın?
Diye lafa daldı Gaye.

- Hemde ne oynamak dedi. Toprak.

- Yıktı geçti. Dedi Yaprak.

- Sende fena değildin. Dedi Berkay. Dikkatimi çeken şey ise Yaprağın cevap yetiştirmek yerine utanmış olmasaydı. Berkay ise ne dediğini sonradan fark edip cümlesini toparlamaya çalıştı.

- Yani şey ikinizde. Dedi. Toprak Ben ve Gaye ise sessizce kıkırdadık.

- Teşekkürler sende çok iyiydin dedi. Toprak.

- Ee nasıl oynadınız. Koleje karşı siz mi? Yoksa karışık mı? Diye sohbete dahil oldu Boğaç.

- Evet. Güney ve Doğu kaptan oldu. Onlara biz olarak oynadık. Diye yanıtladı sonunda kafayı kaldıran Yaprak. Hala yanakları kırmızıydı ama.

- Offff. Bu maç kaçırılmaz mış. Kesin Güneye inadın yüzünden bileğine zarar verdin. Dedi Boğaç.

- Hemde ne biçim inat. Böyle bir şey görülmedi. Sanki şampiyonlar ligi oynuyoruz.
Diye elinde bir buzla dönmüştü Güney.

- Sanki sen farklıydın. Dedim. Kalecimi sakatladın.

- Kalemi kırıyordun.

- Abart Güney. O kadar sert vurmadım.

- O kadar sert vurmadığın için bileğini incittin zaten. Al şu buzu koy oraya. Diyerek elindeki buzu bana uzattı.
Buzu alıp bileğime koydum. Bileğim donuyordu, ama yapacak bir şey yoktu.
Az sonra herkes getirdiği şeyleri çıkarttı ve yemeye başladık. Güney ve Boğaç ta bizimle yiyordu. Boğaçı anlıyordum ama,Güney Aslı dururken neden bizimle yiyordu. Onu anlamıyordum. Merakıma engel olamayıp sordum.

- Güney sen neden bizimle yiyorsun?
Ben böyle diyince herkes bana baktı. Hızlı bir açıklama yapmam gerektiğini fark ettim.

- Yanlış anlamayın ya Aslı ve diğerleriyle yer diye düşünüyordum. Ondan sordum.

- Açıklayayım Doğu. Normalde ben Boğaç ve Berkay beraber yemek konusunda anlaşmıştık. Ama onlar buraya oturunca bende mecburen buraya oturdum. Başka soru?

- Yok dedim omuz silkerek.

- Rahtsız olduysan gidebilirim.

- Ne alaka Güney. Rahatsız olmadım. Sadece şaşırdım sen ve Aslı bu aralar yakındınız. O yüzden merak ettim.

GüneyDoğuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin