- Πώς το έπαθε και ήρθε μαζί μας για μπάνιο αυτος και δεν πήγε σέρφινγκ με το σκύλο του? Ρωτάει η Κέλλυ κοιτώντας τον Αλέξανδρο να μπαίνει στη θάλασσα στο βάθος.
- Δεν έχω ιδέα. Μου το ανακοίνωσε το βράδι. Κι εγώ παραξενεύτηκα αλλά δεν ειπα κάτι. Ο Μάγκνους δεν θα έρθει?
- Θα έρθει, παρακοιμήθηκε λίγο! Του άρεσε πολύ η παρέα σας! Μα δεν είναι φοβερός?
Γνέφουμε και οι δύο θετικά και η Κέλλυ μιλάει για το πόσο ευγενικός είναι. Μετά με ρωτάει αν κοιμήθηκα με τον Αλέξανδρο τελικά. Της απαντάω θετικά και στραβώνει το πρόσωπό.
"Αλίμονο, μην θελήσει κάτι ο πρίγκιπας και δεν το πάρει!"
"Και η...πριγκίπισσα το ήθελε!" απαντάω γελώντας.
"Μετά μη στραβώνεις όταν-" ευτυχώς το επερχόμενο κήρυγμα διακόπτεται από την εμφάνιση του Μάγκνους.
"Hey tjejer!" (: Γεια σας κορίτσια!)
Κάθεται στην ξαπλώστρα που του έχει κρατήσει η Μίνα πλάι της και της δίνει ένα πεταχτό φιλί. Μετά βγάζει το μπλουζάκι του.
Ο χρόνος διαστέλλεται. Οι κόρες των ματιών μας διαστέλλονται. Κάτω από το βαμβακερό μπλουζάκι του ξεπροβάλλει ένα καλογυμνασμένο σώμα με ένα τατού στο στήθος που δείχνει ένα σφυρί και έναν κεραυνό.
Βγάζει το αντηλιακό του και βάζει μια μικρή ποσότητα στο χέρι του. Όλα σε ένα τρελό slow motion. Αργά και βασανιστικά αλείφει το αντηλιακό πάνω στο τατού αριστερά στο στήθος του.
Με κοιτάζει. Ωχ καρφώθηκα. Ωχ μου χαμογελάει. Ανταποδίδω το χαμόγελο σίγουρη οτι έχω κοκκινήσει απο ντροπή και τάχα κοιτάω το περιοδικό που έχω στα πόδια μου.
Λίγα λεπτά μετά, τον βλέπω (εγώ και η υπόλοιπη παραλία) να πηγαίνει προς τη θάλασσα μαζί με τη Μίνα. Ο Αλεξ από μέσα τους βλέπει και τους φωνάζει να πάνε κοντά του.
- Έβαλε ζέστη ή μου φάνηκε? Γυρνάει και με ρωτάει με ύφος η Κέλλυ και βάζουμε τα γέλια.
-----
Είμαστε μέσα στη θάλασσα και ο Αλέξανδρος με τον Μάγκνους εδώ και ώρα μιλάνε για το σερφινγκ. Κάνει και ο Μάγκνους τελικά. Ποιος έχει κάνει σε περισσότερα κύματα, πόση έχει τη σανίδα του ο καθένας, τί σανίδα είναι αυτή, και τελικά, εκεί που είναι έτοιμοι να βγάλουν τις σανίδες τους να τις μετρήσουν, αποφασίζουν αντί να το συζητάνε να πάνε να κάνουν σέρφινγκ στην άλλη παραλία.
Η Μίνα λέει οτι θα πάμε και μεις (δε ρωτάει, ανακοινώνει).
----
Βγαίνουν φορώντας τις ολόσωμες στολές τους που διαγράφουν κάθε γυμνασμένο τους μυ, και κρατώντας τις σανίδες τους ανα χείρας βαδίζουν προς τη θάλασσα..
Εγώ η Μίνα και η Κέλλυ έχουμε πιάσει από ένα frozen daiquiri φράουλα, καθόμαστε στα σκαμπό του μπιτς μπαρ και απολαμβάνουμε το θέαμα ρουφώντας αργά από τα πολύχρωμα καλαμάκια μας.
Μπαίνουν στη θάλασσα και αρχίζουν να σερφάρουν. Μοιάζουν λίγο σαν να κάνουν κάποιου είδους διαγωνισμό. Περνάνε πολλή ώρα μέσα. Μέχρι που δύει ο ήλιος και έχουμε ήδη πιεί 3 ποτά εμείς οι απέξω...
Στην επιστροφή η Μίνα ζαλίζεται λίγο, οπότε κάθεται στη θέση του συνοδηγού. Ο Μάγκνους είναι δίπλα μου, στο πίσω κάθισμα. Ακουμπούν τα γόνατά μας. Νιώθω έναν περίεργο ηλεκτρισμό και τραβάω απαλά το γόνατό μου. Γυρίζει και με κοιτάει.
"Ωραία ήταν σήμερα" Μου λέει στα σουηδικά.
"Αλλά δεν ξέρω ποιο είναι το πρόβλημά του" συνεχίζει με σοβαρό ύφος και με πιάνει λίγο απροετοίμαστη. Χαμογελούσε και έκαναν πλάκα όλη την ώρα. Όμως η ερώτηση αυτή ειναι σαν να τον εχει κατι...πειράξει?
" Εννοείς του..." δεν θέλω να ακουστεί το όνομα και να καταλάβει οτι λέμε για αυτόν.
"Του αγοριού σου..."
" Εννοείς είναι λίγο ανταγωνιστικός"
"Ναι...αυτό εννοώ"
" Α είναι ο χαρακτήρας του έτσι...δεν είναι προσωπικό" δικαιολογώ, ξέροντας οτι ίσως και να ψεύδομαι.
Η Μίνα πετάγεται
-Τι θα γίνει guys, τί λέτε τόση ωρα και δεν καταλαβαίνουμε Χριστό??
- Την ρωτούσα τί θα κάνουμε το βράδι.. Απαντά ο Μάγκνους στα αγγλικά.
- Εγώ θα πρέπει να βγάλω βόλτα τον Γκόμενο οπότε θα σας βρω μετά. Λέει ο Αλέξανδρος.
Ο Μάγκνους γυρνά και μου χαμογελά.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Love Made In Sweden
RomanceΟι διακοπές της παρέας στο κυκλαδίτικο νησί κυλούν ήρεμα μέχρι ο ερχομός του όμορφου Σουηδού να φέρει τα πάνω κάτω...