- Δεν θα σου ανοίξω, φύγε. Του λέω ψυχρά, όπως νιώθω ακριβώς.
- Είπα.άνοιξέ.μου! Επιμένει.
- Σε παρακαλώ, φύγε. Είναι αργά και ενοχλείς.
- Στ' αρχίδια μου αν ενοχλώ. Άνοιξε. Θα φωνάξω!
- Αλέξανδρε, σήμερα αποκλείεται να κάνω οποιαδήποτε συζήτηση μαζί σου. Φώναξε όσο θες!
Του λέω αποφασιστικά και εντελώς ξενερωμένη. Δεν θα με εκβιάσει κιόλας, ο θρασύς.
Κλείνω εντελώς την πόρτα και γυρίζω το κλειδί.
Ακούω το πόδι του που την κλωτσάει. Με παίρνει τηλέφωνο. Του το κλείνω.
Ακούω να χτυπάει πάλι την πόρτα. Δεν απαντώ. Ησυχία...
Βγάζω τα ρούχα μου και μπαίνω κάτω από την ντουζιέρα. Το κρύο νερό σοκάρει το δέρμα μου αλλά με αναζωογονεί. Βάζω το αφρόλουτρό μου, απολαμβάνω επιτέλους την ηρεμία μου. Χρειάζομαι ηρεμία. Και με αυτόν δεν θα είμαι ήρεμη ποτέ. Συνειδητοποιώ πόσο δεν είμαι ήρεμη ποτέ...
Βγαίνω από το ντους τυλιγμένη με τη λευκή και αφράτη πετσέτα του ξενοδοχείου, χτενίζω τα μαλλιά μου που στάζουν στους ώμους και την πλάτη μου, βάζω την ενυδατική μου στα πόδια μου και ...ακούω πάλι χτύπο στην πόρτα.
Ε, είναι απαράδεκτος! Έκατσε τόση ώρα απέξω! Και ενοχλεί τόσο αργά, θα μας κάνουν παρατήρηση! Ανοίγω την πόρτα για να τον μαλώσω και μπροστά μου...
- Μάγκνους?!!
Αναφωνώ γεμάτη έκπληξη. Ήμουν σίγουρη πως ήταν ο Αλέξανδρος...δεν θα άνοιγα έτσι αν ήξερα...
- Χελένα...
Λέει σιγά το όνομά μου, και το όνομά μου ακούγεται σαν κάτι πρόστυχο στα χείλη του.
Κάνω στην άκρη να μπει... Περνάει μέσα και κλείνει την πόρτα πίσω του. Στέκεται απέναντί μου αμίλητος και με κοιτάζει από πάνω μέχρι κάτω.
- Η Μίνα..? ρωτάω παραξενευμένη, μήπως έπαθε κάτι.
- Κοιμάται... Λέει σιγά και με κοιτάζει ακόμα ανασαίνοντας όλο και πιο βαριά..
- ....
- Ξέρεις γιατί είμαι εδω... Στο είπα χθες...έπρεπε να με περιμένεις...
- Οχι εγ-
- Χελένα....στο είπα τόσο ξεκάθαρα χθες και σήμερα δεν με κοιτάς...αλλά θέλω αλήθεια να ξέρω. Έχω ανάγκη να ξέρω..
- Τττι?
- Πες μου αν το νιώθεις και συ... Όποτε είμαι δίπλα σου νιώθω πως τρελαίνομαι. Προσπαθώ να κοιτάξω αλλού και δεν μπορώ...Το μυαλό μου έχει κολλήσει. Από τότε που ήρθαμε δεν μπορώ καν να γαμήσω τη φίλη σου. Στο έχει πει αυτό? Όλο βρισκω δικαιολογίες σαν τον βλακα γιατι ξέρω οτι αν το κάνω θα σκέφτομαι παλι εσένα...
- Δεν ξέρω τι να πω...Εγώ δεν ήξερα..
- Πες μου...
Πιάνει τις γωνίες από το πρόσωπό μου με τα δύο χέρια του και με κοιτάζει κατάματα, με προσμονή. Από το ψυχρό γαλάζιο των ματιών του ξεπηδούν δύο φλόγες και τις βλέπω να χορεύουν μες στα μάτια του.
- Πες μου οτι δεν θες να κάνω αυτό...
Τραβάει απαλά την πετσέτα μου. Στέκομαι απλά και την κοιτάζω να πέφτει στο πάτωμα. Ανίκανη να αντιδράσω...
"..κι αυτό..." Πιάνει το στήθος μου στο χέρι του, το κλείνει μέσα, το χαϊδεύει απαλά και σκύβει πάνω μου. Το φιλάει και νιώθω ηλεκτρισμό από την κορφή ως τα νύχια μου. Κατεβάζει το άλλο χέρι του ανάμεσα στα πόδια μου και με χαιδευει αργά με το δάχτυλο του "..κι αυτό..."
Έχω ανατριχιάσει ολόκληρη. Μπλέκω το χέρι μου στα ξανθά του μαλλιά και τον πιέζω στο στήθος μου για λίγο ακόμα...και ύστερα τον τραβάω πάνω, στο πρόσωπό μου. Τον φιλάω διστακτικά, αλλά εκείνος κυριαρχεί πάνω μου αρπάζοντας λαίμαργα τη γλώσσα μου και δίνοντας αυτός το ρυθμό.
Κυριαρχεί παντού, φαίνεται από το φιλί οτι είναι τέτοιος.. Είναι από αυτά τα αρσενικά που δεν αφήνουν πολλά περιθώρια. Είναι κατακτητής, Βίκινγκ στο κρεβάτι. Τον γδύνω, φιλάω επιτέλους εκείνο το τατού στο στήθος του. Μουγκρίζει με ευχαρίστηση και με ανεβάζει με μια κίνηση πάνω του, κρατώντας με σταθερά από τoυς γλουτούς.
Έχω σταματήσει εδώ και ώρα να σκέφτομαι - απλά βιώνω με κομμένη την ανάσα την πραγματοποίηση του χθεσινού ονείρου μου, και είναι ακόμα καλύτερη η πραγματικότητα από ότι τόλμησα να ονειρευτώ. Τον ακούω να μου μιλάει στα σουηδικά και ανάβω ακόμα πιο πολύ. Πόσο σέξι είναι αυτή η γλώσσα τελικά!!
Αφήνω, πέρα από κάθε λογική, να με κατακτήσει ο Βίκινγκ που με διεκδικεί- ας μην κοροιδευόμαστε- από την πρώτη στιγμή...
ESTÁS LEYENDO
Love Made In Sweden
RomanceΟι διακοπές της παρέας στο κυκλαδίτικο νησί κυλούν ήρεμα μέχρι ο ερχομός του όμορφου Σουηδού να φέρει τα πάνω κάτω...