Σουηδία (Δεν) Γίναμε

199 29 26
                                    

Κοιτάζω τη Μίνα εξεταστικά... Με βλέπει και μου χαμογελάει.

- Όλα καλά? 

Με ρωτάει με ελαφρώς ειρωνικό χαμόγελο και πίνει από το ποτό της.

- Όλα καλά... Της χαμογελάω κι εγώ. 

Μπορεί να κάνω λάθος. Να είναι άλλα αυτά τα σκουλαρίκια και απλά να μοιάζουν πολύ. Ή μπορεί να τα φορούσε και χθες? Και να μην το θυμάμαι...Και όπως τη γύρισε αυτός χθες στο ξενοδοχείο να έπεσε κάτω εκείνο το ένα...και να το μάζεψε και ακούμπησε στο κομοδίνο του μέχρι να της το δώσει? Σίγουρα υπάρχει μια πολύ λογική εξήγηση, γιατί είναι τρέλα να σκεφτώ οτι η κολλητή μου και ο πρώην μου...Δηλαδή, ξέρουν ο ένας τον άλλο τόσα χρόνια, δεν μπορεί να γινόταν τόσο καιρό κάτω από τη μύτη μου κάτι τέτοιο!! Δεν γίνεται, κάποια εξήγηση υπάρχει. 

- Ωραία σκουλαρίκια! Της λέω τελικά ελπίζοντας οτι θα μου δώσει κάποιο στοιχείο...κάτι που θα με ηρεμήσει. Νιώθω τις σκέψεις μου να τρέχουν σαν άγρια άλογα, θέλω τόσο πολύ να τις σταματήσει.

- Α, ευχαριστώ... Ο Μάγκνους μου τα πήρε στη Στοκχόλμη. 

Λέει και χαϊδεύει τον ένα κρίκο με τα δάχτυλά της. Σκατά, δεν ηρέμησα. 

Η Κέλλυ συμφωνεί οτι είναι πολύ ωραία και ο Μάγκνους πάει να πάρει και 2ο ποτό. 

Από την είσοδό φαίνεται ο Αλέξανδρος, φοράει ένα πράσινο τι-σερτ και βερμούδα με αθλητικά παπούτσια και έρχεται προς το μέρος μας γεμάτος με τη γνωστή του αυτοπεποίθηση. Με κοιτάζει για μία μικρή στιγμή. Ύστερα έρχεται πιο κοντά μας. Στρέφει το βλέμμα του στη Μίνα. Τον κοιτάζει και αυτός την πλησιάζει κι άλλο. Πολύ. Πάρα πολύ. Αγκαλιάζονται. Φιλιούνται  στο στόμα!! Σ-Ο-Κ!!!

Πέφτει το σαγόνι μου, παγώνω ολόκληρη. Η καρδιά μου σταματάει. Η Κέλλυ φέρνει τα χέρια της στο στόμα της. Ο Μάγκνους, που επιστρέφει με το ποτό του εγκαίρως για να πέσει πάνω στο φιλί, μένει στήλη άλατος στο θέαμα που αντικρύζει για μερικά βασανιστικά δευτερόλεπτα κατα τα οποία όλα σταματούν και μόνο η Μίνα και ο Αλέξανδρος υπάρχουν στο χώρο. 

" What the fuck, malakas!!!!"

To πρόσωπο του Μάγκνους καταλαμβάνεται από κάτι, μετατρέπεται στον Θορ τον ίδιο! Αρπάζει με φόρα τον Αλέξανδρο από το μπλουζάκι του και του ρίχνει μία μπουνιά στο πρόσωπο. Όλες οι φλέβες που δεν ξέραμε οτι υπήρχαν πάνω του εμφανίζονται κάτω από το σχεδόν διάφανο δέρμα του. Ο Αλέξανδρος απαντά με μπουνιά επίσης, οι δυο τους χειροδικούν βίαια και πέφτουν πάνω σε ένα τραπέζι. Οι σεκιουριτάδες τρέχουν και τους βγάζουν έξω. Ο κόσμος μαζεύεται έξω από το μαγαζί όπου πέφτει σοβαρό ξύλο μεταξύ τους. Γίνεται τρελος σαματάς. Δεν πιστεύω οτι το ζω αυτό...

Ο Μιχάλης πετάγεται πάνω από το μπαρ και τρέχει να τους χωρίσει, μαζί με τους σεκιουριτάδες που τους σηκώνουν από το χώμα. Και οι δύο με αίματα και χώματα σε πρόσωπα και ρούχα- και οι δύο εκτός εαυτού.

"Είσαι μεγάλος ηλίθιος, ΗΛΙΘΙΟΣ!!" ουρλιάζει ο Μάγκνους και κάνει να ξεφύγει από τον σωματώδη σεκιουριτά που τον κρατάει για να επιτεθεί πάλι στον Αλέξανδρο.

"Άντε γαμήσου που ήρθες να μας πεις τί είμαι!" απαντά στον ίδιο τόνο ο Αλέξανδρος και επίσης κάνει να απαγκιστρωθεί από τον δικό του σεκιουριτά. 

"Τα κατάφερες..." Μου λέει ειρωνικά η Μίνα ενώ κοιτάζουμε την αρένα μπροστά μας.

"ΕΓΩ ΤΑ ΚΑΤΑΦΕΡΑ??" Γυρίζω και την κοιτάω στα μάτια με ένα κοκτέιλ σοκ και αηδίας.

"Ναι μαλακισμένη, ΕΣΥ!" μου λέει και της ρίχνω στα μούτρα το τζιν τόνικ μου.

"Νόμιζες οτι δεν σε είχα καταλάβει, σιγανοπαπαδιά!" Σκουπίζει το πρόσωπο της και συνεχίζει: "Βλαμμένη, από την πρώτη μέρα σας ψυλλιάστηκα όλο ψουψουψου στα Σουηδικά! Κι όταν μου μίλησε εκείνη η κυρία στο μαγαζί, είπα οτι πάω τουαλέτα αλλά βγήκα κρυφά, την πρόλαβα και τη ρώτησα τί άκουσε και τα έμαθα όλα! Μετά σας είδα και με τα μάτια μου να φιλιέστε!! Δεν ντρέπεσαι!! Κι εσυ κι αυτός!!"

"Και αφού το έμαθες λες, ας πηδηχτώ με τον Αλέξανδρο! ΜΕ.ΤΟΝ.ΑΛΕΞΑΝΔΡΟ???"

Η Κέλλυ παρακολουθεί αποσβολωμένη και πετάγεται "Ρε μαλάκα, ΜΕ ΤΟΝ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟ?"

"Δεν είναι πρώτη φορά κούκλα μου... Την πρώτη χρονιά σας μαζί ο Αλέξανδρος κι εγω πηδηχτήκαμε και μετα ένιωθε τύψεις και το έκοψε. Αλλά τώρα...τα ήθελες!! Σε ξεπλήρωσα με το ίδιο νόμισμα"

"Έχει διαφορά, Μίνα. Εγω είμαι ερωτευμένη με τον Μάγκνους. Το πολέμησα να μην είμαι, αλλά είμαι. Εσύ το έκανες μόνο για ένα κρεβάτι και για εκδίκηση. Καταλαβαίνεις τη διαφορά??

"Σώπα Αγία Έλενα, ανατρίχιασα!!"

Ω, θα τη χτυπήσω κι εγώ δεν θα κρατηθώ!!! Εκείνη τη στιγμή αφήνει ο σεκιουριτάς τον Μάγκνους, προφανώς θεωρώντας οτι έχει περάσει η μπόρα, αλλά εκείνος έχει αντίθετη άποψη. Ξαναπέφτει πάνω στον Αλέξανδρο και συνεχίζουν το βρωμόξυλο μέχρι που κάποιος καλεί την αστυνομία και πάμε ομαδικώς μια βόλτα από το Α.Τ. Νάξου.


Love Made In SwedenDonde viven las historias. Descúbrelo ahora